Замовити безкоштовний прорахунок

Стелажі для зоотоварів

Стелажі для зоотоварів

5-06-2019

Ми вже неодноразово писали про те, як це важливо для людини — мати маленького вчителя у вигляді домашнього вихованця, який допомагав би йому проявляти найкращі свої якості: відповідальність, турботу, емпатію, любов ...

Добре, що зараз грамотність і культура утримання різних тварин вдома вже досить висока. Якщо це не якась там рідкісна екзотика, то якісні товари для догляду за вихованцем ви зможете придбати практично в будь-якому місті.

Компанія Ustor теж частково бере участь в процесі підвищення культури утримання домашніх тварин, сприяючи розвитку індустрії. Адже ми виготовляємо торговельне обладнання, яке дозволяє виробникам і ритейлерам ефективніше просувати зоотовари в умовах конкуренції та забезпечувати найвищі продажі.

Зокрема, ми давно співпрацюємо з національною мережею магазинів MasterZoo. Допомагаємо обладнати торговий простір для продажів різноформатного товару, роблячи його функціональним і зручним внаслідок більш раціонального використання торговельної площі та правильної викладки товарів.

У цій статті ми покажемо вам вдалі рішення для стелажів під зоотовари, розбавивши їх прикладами конструкцій власного виробництва.

Металеві стелажі для зоотоварів

Стелаж з металу — найміцніший, надійний і довготривалий варіант для будь-якого магазину. Брендований металевий стелаж оригінального забарвлення і навіть конструкції буде найкращим рішенням, щоб виділити ваш товар серед конкурентів на торгових площах великих мультибрендових ритейлерів.

Модульні конструкції металевих стелажів Ustor дозволяють гнучко змінювати як схему розміщення обладнання в торговельному залі, так і спосіб викладки товарів. Це дуже зручно — модульні конструкції дають можливість заощадити час і сили в самих різних ситуаціях, від зміни асортименту до старту нової акції, наприклад. Легкість і швидкість зміни конфігурацій торгового обладнання дозволяє мінімізувати витрати та не втрачати прибуток, адже поки магазин закритий — він не приносить дохід.

Металеві полиці витримують великі навантаження. Якісне порошкове покриття, яке не містить шкідливих домішок, захищає їх від корозії й тримається дуже довго, ще більше збільшуючи експлуатаційний термін. Металеві стелажі дуже практичні та не потребують будь-якого додаткового догляду. Тому більшість продавців товарів для тварин вважають за краще замовляти саме металеві стелажі для своїх торговельних майданчиків.

Найчастіше металеві конструкції стелажів комбінуються з іншими матеріалами. Зазвичай — з пластиком. Пластик при цьому грає не несе роль, а декоративну. Він використовується для: форм і кошиків для викладки деяких товарів, утримувачів для цінників, логотипів, роздільників, рекламних фризів.

Стелажі для зоотоварів з дерева

Дерево, як і раніше, залишається дуже популярним матеріалом для виробництва та обробки торгового обладнання. Особливо на хвилі зростання попиту на все, що має приставку «еко». Адже деревина — це природний, екологічний матеріал, який до того ж має розкішний зовнішній вигляд. Теми турботи про тварин, про умови зовнішнього середовища та екології дуже добре перегукуються між собою, тому в зоомагазинах нерідко можна бачити дерево як основний матеріал для оформлення торговельних залів. Дерево створює комфорт, підкреслює атмосферу «здорового», природного, натурального.

З огляду на дорожнечу хорошої деревини з потрібними якостями і красивими фактурами найчастіше можна побачити стелажі з матеріалів на її основі: ДСП, МДФ, фанери з різними видами покриттів (фарба, плівка, шпон) і інших. Вони багато в чому більш практичні, ніж натуральна деревина, що робить їх зручним матеріалом для облаштування магазинів.

Ще один дуже бюджетний і в певних ситуаціях досить практичний матеріал, з якого робиться торгове обладнання для зоомагазинів — це простий картон. Найчастіше використовується навіть картон, зроблений з вдруге переробленої сировини — щоб ще більше підкреслити, наскільки той чи інший бренд Eco-friendly.

Картон дуже легкий і простий в експлуатації, а його міцності вистачає для того, щоб витримати не дуже велику вагу. При певній вправності дизайнерів навіть картонні стелажі можуть стати прикрасою торгового залу і викликати у відвідувачів той самий, необхідний продавцям WOW-ефект.

Все ж таки, коштує картон лічені копійки в порівнянні з більшістю інших матеріалів. Таке обладнання простіше викинути та замінити на нове, ніж лагодити й дбайливо обслуговувати роками. Шкода, не можна сказати того ж про поліграфію — соковитий, якісний, професійний принт коштує чимало, але це саме те, внаслідок чого таке обладнання набуває фірмових кольорів і викликає інтерес у відвідувача. Недовговічність таких стелажів сильно звужує зону їх застосування — частіше це якісь короткострокові акції.

Кожен сам вирішує, як і будь стелажі використовувати для зоотоварів на своїх торговельних майданчиках. Але, як правило, в цій сфері безпрограшною комбінацією буде дерево + метал.

Читайте також

Компанія Deloitte поділилась результатами глобального опитування, проведеного у 2019 році серед найбільшої споживчої групи — представників поколінь Y і Z. Було опитано людей, що народилися в періоди: — з 1983 […]

6-11-2019

Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 1: глобальне дослідження Deloitte

Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]

12-04-2021

Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]

Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]

11-10-2021

Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]