25-02-2019
Магазини «без кордонів», поділ на зони за кольорами, дисплеї з інформацією про новинки... Бренди змінюють свої торгові точки заради покупців. Щоб кожному, хто зайде в магазин, було приємно перебувати в ньому, а покупки приносили емоційне задоволення. Компанії з нуля розробляють дизайн-проекти, доповнюють зали фуд-кортами та м'якими меблями, моніторять та впроваджують власні додатки для примірки взуття та мейк-апу. Команда Ustor відшукала 16 найцікавіших і незвичайних магазинів, в які клієнти йдуть не тільки за продуктами, але й за класними фото та новими емоціями.
14 лютого в Києві відкрився торгово-розважальний простір MyPlay. Дизайн приміщення виконаний у фірмових відтінках, одну стіну в магазині замінюють панорамні вікна. Магазин розділений на зони: VR-зона для тестування роботів і гаджетів, кава-зона, басейн з кульками, простір для ігор і упаковки подарунків. Особливість всіх точок MyPlay — лазерний тунель. А в новому приміщенні ще й збільшили площу та кількість «коридорів» цього «атракціону».
У кожному відділі є іграшки, які можна протестувати прямо в залі. Дитина може взяти кілька моделей навушників, послухати в них улюблений трек і вибрати той товар, який подобається. Крім іграшок, тут причаїлися розумні роботи. Пральна машина вміє розмовляти та виконувати команди на 3 мовах. Тут також встановили віртуальну полицю — відвідувач може замовити товар, якого немає в конкретному магазині, або просто пограти.
У Львові відкрився концептуальний бутик Brocard Niche Bar. У дизайні заміксували кілька стилів: лофт і скандинавський мінімалізм. Дизайнери поєднали простоту та витонченість, акцентували увагу на унікальну продукцію. На території площею 152 кв. м вмістилася нішева парфумерія від Amouroud, Atelier Cologne, Escentric Molecules, Esteban та інших.
3. Pedder on Scotts
Спортивний магазин розділений на 7 зон за кольорами, щоб відвідувачеві було простіше орієнтуватися в приміщенні. У конструкціях поєднується метал, скло та дерево, пристінні стелажі стоять поряд з острівними конструкціями.
4. Dior
У Мехіко відкрився бутік бренду Dior, дизайн якого розробив американський архітектор Пітер Марино. Кожен стелаж виконаний з преміальних матеріалів, а декор заслуговує на особливу увагу. Для примірки взуття стоїть м'який пуф в формі конюшини, а в стіну вмонтована відеопанель.
5. Ferrari
Характер бренду відбивається не тільки у фірмових відтінках, але й в розкішній обробці та матеріалах. У дизайні присутні динамічні лінії, які асоціюються з гоночними автомобілями. На території магазину крім брендової продукції також розмістилися 3 авто, щоб кожен міг перевірити свої навички водіння на віртуальній трасі.
6. Lacoste
Перед дизайнерами DesignLSM стояло завдання створити такий концепт, в якому кожен квадратний метр був би задіяний. У магазині площею 85 кв. м вся увага дістається товарам. Плоскі вітрини, звичайні бетонні світильники, дерев'яна підлога — жодна з деталей не перетягує на себе погляди покупців.
7. Charming Charlie
Концептуальний дизайн виконаний у фірмових кольорах магазину. Щоб візуально розділити на зони, асортимент розташований в торговому приміщенні за кольорами. Тут пристінні стелажі стоять поряд з острівними конструкціями, а атмосферу доповнюють кулясті люстри та дзеркала. Яскраві вивіски контрастують з білими стінами та меблями, класичний паркет підкреслює створену розкіш.
8. Chicago Blackhawks
Спортивний магазин американського хокейного клубу виконаний в білому кольорі, доповнений динамічними екранами та символікою. По приміщенню розставлені скульптурні фігури, виконані на замовлення, до стелі підвішена незвичайна люстра з ковзанами. У торговому залі є сенсорний екран з камерою та зеленим фоном, щоб кожен відвідувач міг зіграти на полі разом із знаменитою командою.
9. Магазин авіакомпанії Dufry
Проект дьюті-фрі в аеропорту Бразилії — це мікс європейських концепцій і орієнтація на мандрівника. В інтер'єрі використовували стилістику літаків і подорожей: вікна імітують ілюмінатори, для покупок передбачені спеціальні багажні візки.
10. Oasis
У приміщенні в класичному стилі ви знайдете не тільки магазин, але й манікюрний і педікюрний арт-салон, кафе. Це такий собі георгіанський дворик з різними за формою та кольором стільцями і столиками, зі шпалерами, прикрашеними бабками.
11. IІ Gufo
Італійський бренд займається реалізацією дитячого одягу. Свій магазин компанія оформила в скандинавському стилі, доповнила інтер'єр дерев'яними полицями та тумбами. Дизайнери створили інсталяцію а-ля дитяча кімната, всі меблі та стелажі виготовлені з природних матеріалів. Концепція візуалізує філософію компанії, основне місце в якій відводиться природі та дітям.
12. Step by Step
У невимушеній дизайн-концепції простір зоновано за допомогою кольору ітаматеріалів, а в якості незвичайного доповнення — вітрина з ляльками. Щоб не відволікати відвідувача від одягу, інтер'єр виконаний з натуральної сировини та матеріалів. Для демонстрації суконь, футболок, сорочок тут стоять чорні дерев'яні шафи та звичайні металеві поперечини.
13. Магазин-майстерня Oilily
Флагманський бутік відображає концепцію: «Жінка, все життя якої, витвір мистецтва». Дизайн інтер'єру доповнюють унікальні світильники для підсвічування одягу, конструкції з табуреток, підвішені до стелі манекени.
14. Nike+Run Club Omotesando
Магазин спортивного бренду — це не просто торгівельна точка, це місце, де фанати здорового способу життя можуть обговорити переваги нових кросівок. Двоповерхове приміщення виконано у футуристичному стилі. У приміщенні відвідувачі можуть проконсультуватися з приводу бігових навантажень, індивідуальних занять, змінити образ під контролем стиліста. Також тут є дизайн-студія з пошиття футболок і майстерня з виготовлення взуття.
15. Adidas Originals
Дизайн-проект спортивного магазину передає традиційний характер компанії та відображає сучасний спосіб життя покупців. Тут зібрані квадратні крісла, яскраві килими з орнаментом, меблі з 70-х. На стінах біла плитка та копії малюнків Дейнеки [його роботи прикрашають станції київського метро]. Дизайн розробила російська студія Stereotactic.
16. PUMA Black Label
Концептуальний магазин відрізняється простотою та функціональністю. Чорні стелажі привносять в інтер'єр універсальні нотки, а дзеркальні панелі візуально розширюють простір. Стіни прикрашають ефектні графіті в японському стилі.
Сьогодні не проблема відшукати стелажі масового виробництва, зробити замовлення та швидко оформити нову торгову точку. Але тренд «пропонувати товари на замовлення» поступово витісняє шаблони. Більш того, у власників бізнесу часто […]
25-03-2019
Те, що залишається за кадром [виробництво Ustor]
Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]
25-05-2016
Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості
Компанія Ustor реалізувала проєкт для компанії MasterZoo. Це національна мережа магазинів товарів для тварин, що включає понад 80 торгових точок по всій Україні. Професійний підхід до вирішення завдань клієнта дозволив […]
17-09-2018
MasterZoo
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом