16-01-2019
Без правильного дизайну торгових приміщень товари погано продаються — до цього висновку прийшли ще в 2014 році. З тієї миті усі компанії занурилися у рітейл-дизайн, почали усвідомлювати, наскільки важливо створювати особливу атмосферу для покупців. Товари повинні не просто лежати на видному місці, а й демонструвати, як вони можуть допомогти у вирішенні проблем, як можуть задовольнити потреби покупця. Для цього дизайнери допомагають рітейлерам правильно оформляти торгове приміщення, функціонально зонувати його і наповнювати потрібним устаткуванням.
Американська продуктова компанія Trader Joe's займається продажем органічних товарів в магазинах біля будинку. На площі 900 квадратних метрів у них виходить заробляти по 2 мільйони доларів кожен місяць. Такий успіх обумовлений нестандартним підходом до продажів.
Оригінальність проявляється в усьому: від вибору торгового устаткування до оформлення простору. Усі плакати, цінники і вітрини малює штатний художник, магазин поділений на функціональні зони за країнами. Тут ви не знайдете в одному відділі мандарини з Грузії і манго з Таїланду. Усі вітрини також оформлені тематично.
У магазина є своя атмосфера, тому люди йдуть сюди за емоціями. Рітейлер дає відвідувачеві щось більше, ніж просто продукти, і в цьому йому допомагає особливий дизайн, брендинг.
Розмістити полиці і стелажі в магазині може кожен, це неважко. Але дії «наосліп» не принесуть великих продажів, не притягнуть аудиторію і не запам'ятаються клієнтам. Такий підхід не підштовхне клієнта до другого відвідування магазину, повторного продажу.
Правильно оформлені вітрини і вдале розташування товару викликають інтерес у відвідувача, представляють асортимент в кращому світлі. А оригінальний дизайн підвищує шанс на купівлю товару.
Рітейл-брендинг спрямований на побудову асоціацій з магазином, формування позитивного враження. Професійне оформлення торгового майданчика допомагає вийти на високий рівень доходу, стабілізувати його і збільшувати пропорційно залученню нової аудиторії.
Компанія Ustor зібрала 10 цікавих дизайнерських рішень, які зроблять магазин оригінальним, підкреслять особливість подання товарів.
1. Продемонструвати джинси можна різними способами: розмістити на стойках, акуратно скласти на тумбах або полицях. А можна поєднати декілька варіантів. Покупець розглядає модель, яка висить на стійці, без зусиль знаходить бирку і вивчає якість тканини, а потім вибирає відповідний розмір на полиці.
2. Компанія Fits вигадала оригінальний спосіб для демонстрації шкарпеток. Клієнт відразу може оцінити, як річ виглядатиме на нозі, вибере дизайн, не відкриваючи упаковку.
3. Дизайнери магазину меблів і домашнього декору Ashley Homestore знайшли креативне рішення для розміщення об'ємних товарів. Вони запропонували спеціальні стелажі для подушок, які займають мінімум простору в торговому приміщенні і показують товар з усіх боків.
4. Дизайнери магазину Van Dijk розробили стійки для одягу, які дозволяють уважно розглянути товар, помацати його і без зусиль відшукати потрібний розмір. Такі стелажі економлять час і сили консультанта: не треба постійно прибирати гору джинс, акуратно складати їх після того, як покупцеві не підійшов товар.
5. Дизайнери бутіку ALYSI STORE втілили в торговому приміщенні ідеї мінімалізму для кожної вішалки і полиці. Прості лінії, відсутність кутів і приємні монохромні кольори не відволікають увагу від дизайнерського одягу.
6. Магазин спортивного одягу Air Jordan в Гонконзі притягає просторими залами, блискучими поверхнями, стильними дисплеями. Конструкція, яку дизайнери розробили для взуття, акцентує увагу на кожній моделі. Ще одна особливість магазину — біля входу встановлений покажчик, який допомагає відшукати певний товар без довгих блукань по приміщенню.
7. Дизайн-концепція магазину провідного азіатського бренду по догляду за шкірою Sulwhasoo інтригує вже зі входу у будівлю. Мідна конструкція заповнила кожен куточок приміщення, стала цікавою альтернативою для звичайних полиць та стелажів.
8. Площа магазину Casa Maserati — всього 130 квадратних метрів. Тут дизайнерам вдалося розмістити продукцію, бар, кухню, гостину зону та дисплеї.
9. У магазині STORY «вживаються» різні бренди одягу, взуття та домашнього декору, і для кожного виділена своя зона. Замість роздільників — легкі підвісні стелажі на ланцюгах.
10. «Космічний» дизайн магазину Sony Playstation доповнений настінними полицями, острівними конструкціями, VR-дисплеями. Сенсорні модулі дозволяють відвідувачам самостійно відшукати товар і дізнатися про нього більше.
Рітейл-брендинг допомагає виділитися на тлі конкурентів, запам'ятатися відвідувачам і збільшити доходи. Також це один із засобів ребрендингу, переходу на новий сегмент ринку, адаптації під нову цільову аудиторію. Компанія Ustor допоможе реалізувати задуми ваших дизайнерів або адаптує базові серії під ваші власні запити.
Метал — один з базових матеріалів, з яким працює весь сучасний ритейл. Чому? Тому що метал має весь необхідний потенціал для вирішення практично будь-яких завдань, пов’язаних з реалізацією концепції для […]
26-07-2021
Ритейл з серцем з металу
Тенденції розвитку вендингу в Україні Автоматизація та збут продукції через торгові автомати демонструють все більш позитивні тенденції та їх частка у роздробі невпинно зростає. Але яка ситуація з вендингом зараз […]
20-08-2019
Світовий ритейл та Україна: новини липня
Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]
22-07-2016
Кейс № 6 Стелаж для шпалер
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом