17-08-2018
Компанія Ustor понад 15 років на ринку українського ритейлу. За час свого розвитку фірма реалізувала безліч мережевих проєктів в сегментах non-food ритейлу: Fashion, Kids, Sport, DIY та ін. Власне виробництво дозволяє компанії виконувати замовлення з урахуванням дизайн-особливостей магазину або торговельної точки. Конструкторський відділ забезпечує поєднання очікувань власників бізнесу з можливостями виробництва, доступністю матеріалів, особливостями упаковування та транспортування до місця монтажу.
Головне кредо компанії — не продаж торгового обладнання, а рішення задач клієнта з облаштування торгової точки. Робота над проєктами здійснюється за принципом вибудовування довірчих відносин і розуміння як задач клієнта, так і специфіки його бізнесу та цільової аудиторії бренду. Подібне занурення в особливості кожного проєкту забезпечує гру з клієнтом «в одній команді» та підвищує ефективність його бізнесу.

Власне виробництво Ustor дозволяє випускати конструкції різного ступеня складності з листового і профільного металопрокату. Зараз не існує єдиного дизайн-стандарту, і у спеціалістів в цій області є свобода в проєктуванні комерційних просторів. Власник може оформити простір виходячи зі свого бюджету та особистих переваг. Ми виготовляємо конструкції на основі дизайн проєктів різної стилістики: від лофту до параметрізму. Класичні конструкції можуть доповнюватися елементами з дерева, пластика, скла і бетону. Фахівці Ustor забезпечують логістику цих постачань і відповідають за якість обладнання, змонтованого на об'єкті.

До останнього часу у нас було два основних типи клієнтів. Це міжнародний і національний мережевий ритейл і виробники або дистриб'ютори, які розповсюджують свою продукцію за допомогою брендових стелажів. Однак, ми живемо за часів постійних змін. Розвиток інтернету, зміна споживчої парадигми, вихід на арену нового покоління покупців впливає на усталені формати і способи продажів. Все частіше дизайнери проектують мікси. Шоурум плюс кав'ярня, офіс плюс магазин, магазин плюс місце видачі інтернет покупок, міні готель плюс магазин плюс кав'ярня. І у нас вже є досвід виробництва обладнання для таких нових просторів. І можна сказати, що у нас з'являється новий сегмент клієнтів з індустрії гостинності і власників сучасних офісів, особливо любителів open space.
Робота над проєктом починається з технічного завдання, яке опрацьовується конструкторами компанії. Потім узгоджується бюджет і адаптація обладнання під технологічні можливості виробництва. Далі ми підбираємо матеріали, фурнітуру та упаковування під бюджет замовника. Після всіх узгоджень, команда приступає до безпосереднього виробництва торгового обладнання. Ми — прихильники концепції ощадливого виробництва.
Можна багато часу витрачати на контроль, а ще краще, щоб співробітники були залучені в процес оптимізації виробництва та орієнтувалися на завдання і потреби замовника. Терміни реалізації та здачі проєкту коливаються в діапазоні від однієї до трьох тижнів. Ці тимчасові рамки пояснюються наступними факторами: розміри торгової точки, доступність матеріалів і фурнітури, ступінь складності самого обладнання.

Ми активно відвідуємо міжнародні ярмарки та виставки на тему ритейлу і торгового устаткування. Також команда бере участь в галузевих форумах, вивчає тренди в дизайні та розвитку як комерційних, так і громадських просторів. Налагоджена партнерська мережа і величезний досвід дозволяють компанії Ustor просуватися на Європейському ринку ритейлу, а також реалізовувати цікаві проєкти в нових для команди сегментах [індустрії гостинності та open space].
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
При проєктуванні торгової точки COQUI замовником ставилося завдання з розміщення відділу на 9м2: обладнання повинно було містити складський запас товару. Частина конструкції стелажів торгового залу була виготовлена з додатковими шафами […]
5-08-2016
Торгова точка COQUI, м. Бердянск
З 450 рекламних матеріалів в магазині покупці помічають лише 15. Щоб відвідувач звернув увагу на бренд, потрібно подбати про якість стелажів на всіх рівнях: де розміщені POS-матеріали, наскільки вони добре […]
8-02-2019
ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ: ПРИКЛАДИ ВІД ЗАРУБІЖНИХ ДИЗАЙНЕРІВ І КОМАНДИ USTOR
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом