Ритейл-концепт і тонкощі обладнання fashion-магазинів

Ритейл-концепт і тонкощі обладнання fashion-магазинів

6-04-2018

Мода — це сфера, де панують креатив і емоції. Не дивно, що в епоху консьюмеризму сфера фешн-ритейлу розвивається дуже динамічно. За даними Euromonitor International, у 2016 році цей ринок за дохідністю досяг позначки в 1,7 трильйона доларів США. Його зростання триває не тільки в грошовому вираженні. Стрімко зростає число нових гравців, левова частка яких — вихідці з країн, що розвиваються, таких як Україна.

Конкуренція посилюється вкрай швидко. Мало хто галузі економіки тримають своїх гравців в такій напрузі, як ринок фешн-ритейлу. Навіть зовсім молоді «модні» бренди зобов'язані бути мультиканального (працювати як онлайн, так і офлайн), впроваджувати сучасні технології, блискавично реагувати на зміну трендів і швидко відшивати нові колекції. А також стежити за тим, щоб їх клієнти отримували позитивний і, головне, свіжий купівельний досвід. Уміння виділитися на тлі конкурентів — основне, що потрібно в сучасному світі моди.

Як відомо, 70% рішень про покупку приймається безпосередньо в точці продажу. З переходом роздрібної торгівлі до моделей самообслуговування і шоурумів (коли можна приміряти оффлайн, а купити, наприклад, онлайн), все більше фешн-ритейлерів приділяють увагу розробці та, головне, слідування роздрібної концепції бренду.

Подібний підхід допомагає компанії визначити та донести до споживачів свою унікальність. Саме він задає формат магазину, визначає місце його розташування і логіку викладення товарів, а також регламентує методи обслуговування клієнтів і репутацію бренду. Йдеться про цілий комплекс взаємопов'язаних рішень у сфері маркетингу, мерчендайзингу, закупівель і продажів. Ритейл-концепт — це звід правил і принципів, дотримуючись яких компанія підвищить свою впізнаваність, зуміє більш ефективно представляти товари та скоротити витрати на відкриття нових магазинів.

Роздрібна концепція необхідна не тільки при запуску нової, але також при оновленні наявної мережі. Серед її ключових складових — зовнішнє і внутрішнє оформлення магазину: зонування, емоційні (фокусні) зони, обладнання, освітлення, декор та інші елементи інтер'єру.

«Особливої ​​уваги при розробці ритейл-концепту в фешн сегменті заслуговує торгове обладнання. Його вірне використання здатне підвищити продажі та знизити витрати ритейлера», — розповідає Сергій Залкін, директор Ustor. Компанія співпрацює з такими національними та міжнародними ритейлерами та брендами, як «Всі. Свої», «Мамин дім», «Антошка», «Бембі», «Мегаспорт », "Trunki", "Columbia", "Blue Kids", «5.10.15» та ін.

За його словами, все більше фешн-ритейлерів залучають консалтингові агентства для розробки дизайну торгового обладнання. З кожним роком дизайнерські рішення в цій сфері стають все більш неординарними та креативними. Тож ускладнюється їх виробництво та вимоги до якості. З одного боку, сучасне торговельне обладнання спонукає покупців здійснювати більше емоційних покупок, а з іншого — дає можливість ритейлеру знижувати витрати. Залежно від проєкту можна заощадити від 20 до 40% на оформленні магазину.

За допомогою мобільних торгових конструкцій можна швидко і легко модифікувати простір магазину. Це актуально як в міжсезоння, коли товарів зі знижками залишається все менше і потрібно уникнути відчуття «порожнечі», так і з появою нових модних колекцій.

«Навіть великі ритейлери навчилися швидко розробляти, відшивати та виводити в продаж нові колекції. Наприклад, Zara робить це все за 14 днів, хоча у компанії 1895 магазинів по всьому світі. З кожною новою колекцією викладання товару, як і сам настрій магазину змінюється. А це значить, змінюється і споживчий досвід покупців. Яким він буде, залежить від багатьох факторів, в тому числі від того, яке обладнання і яким чином використовує ритейлер», — зазначає Сергій Залкін.

Ритейл в цілому і fashion-сегмент зокрема — вже не просто обслуговування покупця, а створення особливої ​​атмосфери, формування значного споживчого досвіду. Іншими словами, це цілий театр, в якому кожну секунду розігрується якась вистава. І у таких умовах не варто недооцінювати значення «реквізиту».

Читайте також

Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]

12-04-2021

Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]

При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]

14-12-2018

Порошкові фарби для торговельного обладнання

Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]

5-02-2019

Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла