24-06-2022
Компанія Ustor — український виробник обладнання для ритейлу — рада повідомити замовникам та потенційним клієнтам про відновлення роботи. Після вимушеної паузи ми запустили наші виробничі потужності на території Харківської області. Команда конструкторів та майстрів готова працювати над новими замовленнями.
2022 рік — надзвичайно складний для українського народу. Для вітчизняних виробників війна окреслила нові проблеми: замість питань конкурентоспроможні на перший план вийшли невизначеність, невеликий горизонт планувань, проблеми з логістикою. Але навіть у цих екстремальних умовах можна і потрібно повноцінно функціонувати, тому Ustor відновив власний виробничий процес. Але крім запущеного у роботу парку обладнання і роботи над новими проєктами, ми дотримуємось нашої головної стратегії у роботі з партнерами — виконуємо замовлення у визначений термін.
Понад 15 років Ustor створює обладнання для ритейлу, брендові стелажі та металеві меблі. Завдяки власному виробництву та досвідченій команді компанія реалізує проєкти різного рівня складності. Поєднання сучасного підходу до розуміння бізнесу та підтримка своїх працівників у професійному розвитку дозволяє тримати високу планку. Ustor пропонує практичні рішення, що допомагають мережам використовувати дизайн магазинного простору як потужний маркетинговий інструмент.
Ми працюємо з брендбуками замовників: можемо розпочати роботу над проєктом «з нуля» або приєднатись на будь-якому з етапів реалізації: ескіз, дизайн або технічне креслення. Наші конструктори технічно здійснюють творчі рішення ваших дизайнерів.
Ustor забезпечує повний виробничий цикл — від розробки технічної документації до монтажу готового обладнання на об’єкті. Також відповідає за вдосконалення функціонала, підбір фурнітури та доставлення. Ми прислухаємось до потреб і побажань замовників. Наша мета — втілити проєкт відповідно до очікувань і уявлень клієнта, з дотриманням домовленостей щодо термінів та якості навіть у нинішніх умовах. Це гарантує, що ваші магазини відкриються за планом.
Постійне спілкування і зворотний зв’язок із замовником дозволяють правильно розставити пріоритети та відповідати його очікуванням, пропонуючи якнайкращі рішення щодо оснащення торгових майданчиків українських та іноземних брендів.
Функціональність, довговічність, багата палітра кольорів, найрізноманітніші конфігурації — саме цими словами можна описати обладнання, яке ми створюємо на замовлення наших клієнтів. Щоб не обрав замовник, він отримує бажаний дизайн, виконання зобов’язань та грамотне співвідношення ціна/якість.
Ми не дарма обрали метал для розробки обладнання для торговельних майданчиків. Довговічний та екологічний матеріал відкриває перед нашими майстрами широкі можливості для реалізації дизайнерських рішень, адже він гнучкий, тому йому можна надати будь-яку форму. Метал вирізняється низкою переваг у порівнянні з іншими матеріалами: міцний до пошкоджень, не втрачає жорсткості за широкого діапазону температур, легкий у догляді, стійкий до корозії, гарно поєднується з іншими текстурами, гармонійно вписується у різні за стилями дизайни інтер’єрів.
Ustor не боїться творчих та дизайнерських викликів, тому створює унікальні продукти для різних напрямів. У нашому портфоліо ви знайдете:
Усі проєкти для брендів «Всі.Свої», Intersport, 4F, «Антошка» Chicco, BabyShop, SPAR, Andre Tan, «ВіВат, канцелярія», MasterZoo, Dorko, Werk, Distar, Ownat, Stanley, Karcher та інших компаній — поєднання функціональності, зручності та естетичного аспекту. Індивідуальні рішення або модульні серії (Line, RAF, Frame), які ми пропонуємо, сприяють правильній організації торгового простору.
Роздрібна торгівля розвивається та рухається вперед, тому ми враховуємо нові ідеї та тенденції щодо оптимізації використання торгових площ та створення приємного споживчого досвіду. Унікальний дизайн та правильне зонування простору впливають на емоційний настрій покупця, запам’ятовуються, забезпечують враження, спонукають здійснювати покупки та викликають бажання повернутися. Сьогодні відтворення корпоративного стилю в оздобленні — це необхідність, завдяки якій стимулюються продажі та збільшуються повторні відвідування.
Сьогодні ми працюємо з партнерами від концепції до реалізації й монтажу обладнання на об’єкті, вибудовуючи довгострокові ділові відносини. Ознайомитись з нашими роботами ви можете у портфоліо.
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
У 2019 споживачі обирають чисті органічні овочі та фрукти, відмовляються від пластикових коробочок на користь пакування з крафт-паперу та тканини, купують одяг з екокожі і ліоцелл. Тяга до натурального проглядається […]
10-05-2019
Екостиль: від принципів до стелажів
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди […]
19-09-2019
Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом