Замовити безкоштовний прорахунок

Ustor відновив роботу: виробник обладнання для ритейлу приймає замовлення

Ustor відновив роботу: виробник обладнання для ритейлу приймає замовлення

24-06-2022

          Компанія Ustor — український виробник обладнання для ритейлу — рада повідомити замовникам та потенційним клієнтам про відновлення роботи. Після вимушеної паузи ми запустили наші виробничі потужності на території Харківської області. Команда конструкторів та майстрів готова працювати над новими замовленнями.

          Бізнес під час війни — виклик для українських компаній

 

          2022 рік — надзвичайно складний для українського народу. Для вітчизняних виробників війна окреслила нові проблеми: замість питань конкурентоспроможні на перший план вийшли невизначеність, невеликий горизонт планувань, проблеми з логістикою. Але навіть у цих екстремальних умовах можна і потрібно повноцінно функціонувати, тому Ustor відновив власний виробничий процес. Але крім запущеного у роботу парку обладнання і роботи над новими проєктами, ми дотримуємось нашої головної стратегії у роботі з партнерами — виконуємо замовлення у визначений термін.

          Ustor створює індивідуальні рішення для кожної компанії

 

          Понад 15 років Ustor створює обладнання для ритейлу, брендові стелажі та металеві меблі. Завдяки власному виробництву та досвідченій команді компанія реалізує проєкти різного рівня складності. Поєднання сучасного підходу до розуміння бізнесу та підтримка своїх працівників у професійному розвитку дозволяє тримати високу планку. Ustor пропонує практичні рішення, що допомагають мережам використовувати дизайн магазинного простору як потужний маркетинговий інструмент.

          Як працює Ustor

 

          Ми працюємо з брендбуками замовників: можемо розпочати роботу над проєктом «з нуля» або приєднатись на будь-якому з етапів реалізації: ескіз, дизайн або технічне креслення. Наші конструктори технічно здійснюють творчі рішення ваших дизайнерів.

          Ustor забезпечує повний виробничий цикл — від розробки технічної документації до монтажу готового обладнання на об’єкті. Також відповідає за вдосконалення функціонала, підбір фурнітури та доставлення. Ми прислухаємось до потреб і побажань замовників. Наша мета — втілити проєкт відповідно до очікувань і уявлень клієнта, з дотриманням домовленостей щодо термінів та якості навіть у нинішніх умовах. Це гарантує, що ваші магазини відкриються за планом.

          Постійне спілкування і зворотний зв’язок із замовником дозволяють правильно розставити пріоритети та відповідати його очікуванням, пропонуючи якнайкращі рішення щодо оснащення торгових майданчиків українських та іноземних брендів.


         
Працюємо з металом та створюємо незабутні враження

          Функціональність, довговічність, багата палітра кольорів, найрізноманітніші конфігурації — саме цими словами можна описати обладнання, яке ми створюємо на замовлення наших клієнтів. Щоб не обрав замовник, він отримує бажаний дизайн, виконання зобов’язань та грамотне співвідношення ціна/якість.

          Ми не дарма обрали метал для розробки обладнання для торговельних майданчиків. Довговічний та екологічний матеріал відкриває перед нашими майстрами широкі можливості для реалізації дизайнерських рішень, адже він гнучкий, тому йому можна надати будь-яку форму. Метал вирізняється низкою переваг у порівнянні з іншими матеріалами: міцний до пошкоджень, не втрачає жорсткості за широкого діапазону температур, легкий у догляді, стійкий до корозії, гарно поєднується з іншими текстурами, гармонійно вписується у різні за стилями дизайни інтер’єрів.

          Ustor не боїться творчих та дизайнерських викликів, тому створює унікальні продукти для різних напрямів. У нашому портфоліо ви знайдете:

  • стелажі для демонстрації дитячих товарів;
  • обладнання для спортивних магазинів;
  • брендовані стелажі для інструментів;
  • конструкції для продуктових магазинів;
  • проєкти для FMCG;
  • продукцію для fashion-індустрії.

          Усі проєкти для брендів «Всі.Свої», Intersport, 4F, «Антошка» Chicco, BabyShop, SPAR, Andre Tan, «ВіВат, канцелярія», MasterZoo, Dorko, Werk, Distar, Ownat, Stanley, Karcher та інших компаній — поєднання функціональності, зручності та естетичного аспекту. Індивідуальні рішення або модульні серії (Line, RAF, Frame), які ми пропонуємо, сприяють правильній організації торгового простору.

          Роздрібна торгівля розвивається та рухається вперед, тому ми враховуємо нові ідеї та тенденції щодо оптимізації використання торгових площ та створення приємного споживчого досвіду. Унікальний дизайн та правильне зонування простору впливають на емоційний настрій покупця, запам’ятовуються, забезпечують враження, спонукають здійснювати покупки та викликають бажання повернутися. Сьогодні відтворення корпоративного стилю в оздобленні — це необхідність, завдяки якій стимулюються продажі та збільшуються повторні відвідування.

          Сьогодні ми працюємо з партнерами від концепції до реалізації й монтажу обладнання на об’єкті, вибудовуючи довгострокові ділові відносини. Ознайомитись з нашими роботами ви можете у портфоліо.

Читайте також

Euroshop – найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, […]

13-03-2017

СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід. Основний […]

2-03-2020

[CES-2020] Технології для рітейлу: від «розумного» дзеркала до робота-офіціанта

Серійні рішення з кожним роком користуються все більшим попитом серед власників торгового бізнесу. Це зрозуміло: таке обладнання взаємозамінне і зазвичай виробляється істотно швидше будь-яких кастомізованих аналогів. Така гнучкість особливо цінується […]

27-07-2021

Мобільність і універсальність серії RAF на прикладі проекту OnePrice 2020