Устаткування торгового центру «Восторг»

Устаткування торгового центру «Восторг»

18-04-2015

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка вимагала комплексного вирішення.«Ustor» виконав проектування торгового простору, підібрав базове устаткування, розробив індивідуальні рішення по ескізах замовника, виготовив і змонтував всі конструкції.

Площа другого поверху ТЦ «Восторг» становить 2 тисячі кв. м. і включає кілька торгових зон з різними групами товарів, такими як посуд і товари для дому, текстиль та білизна, домашній і верхній одяг, галантерея та сувенірна продукція, канцтовари та іграшки.

В ході реалізації цього проекту фахівці використовували всі серії торгового обладнання, представлені в асортименті компанії «Ustor» на даний момент, — RAF, CHERRY і нову серію LINE. Так, за допомогою останньої були обладнані всі відділи одягу (жіноча, чоловіча, детскаям і білизна). Це пов'язано з тим, що конструкції серії LINE не відволікають клієнтів від вибору продукції, економлять простір магазину, дають широкий огляд і легкий доступ до товару.

Як зазначає директор компанії «Ustor» Сергій Залкін, серед завдань, які були вирішені в процесі роботи над проектом, — обмежений термін і масштаб торгового простору. «Злагоджена робота дизайнерів замовника і співробітників нашого виробництва стала ключовим фактором успіху. Зміни в проект торгового простору і технічні креслення вносилися максимально оперативно, в результаті чого всі роботи про виробництву і монтажу були виконані в строк », — сказав Сергій.

Це вже друга робота компанії «Ustor» для ТЦ Восторг. Вперше компанії співпрацювали в 2008 році. Якісна реалізація проекту в термін, відповідність виконаної роботи вимогам замовника створили міцну базу для подальшої співпраці.

 

Читайте також

У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід. Основний […]

2-03-2020

[CES-2020] Технології для рітейлу: від «розумного» дзеркала до робота-офіціанта

Магазини без продавців: мінус в плюс? Безпілотні автомобілі, доповнена реальність і штучний інтелект вже не терміни з наукової фантастики, це — реальність. З кожним днем нові технології все глибше проникають […]

25-02-2018

Магазини без продавців

Про компанію Компанія Ustor понад 15 років на ринку українського ритейлу. За час свого розвитку фірма реалізувала безліч мережевих проєктів в сегментах non-food ритейлу: Fashion, Kids, Sport, DIY та ін. […]

17-08-2018

Сергій Залкін: «Орієнтація на клієнта та реалізація його сміливих ідей — наш головний інтерес»