Замовити безкоштовний прорахунок

Устаткування торгового центру «Восторг»

Устаткування торгового центру «Восторг»

18-04-2015

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка вимагала комплексного вирішення.«Ustor» виконав проектування торгового простору, підібрав базове устаткування, розробив індивідуальні рішення по ескізах замовника, виготовив і змонтував всі конструкції.

Площа другого поверху ТЦ «Восторг» становить 2 тисячі кв. м. і включає кілька торгових зон з різними групами товарів, такими як посуд і товари для дому, текстиль та білизна, домашній і верхній одяг, галантерея та сувенірна продукція, канцтовари та іграшки.

В ході реалізації цього проекту фахівці використовували всі серії торгового обладнання, представлені в асортименті компанії «Ustor» на даний момент, — RAF, CHERRY і нову серію LINE. Так, за допомогою останньої були обладнані всі відділи одягу (жіноча, чоловіча, детскаям і білизна). Це пов'язано з тим, що конструкції серії LINE не відволікають клієнтів від вибору продукції, економлять простір магазину, дають широкий огляд і легкий доступ до товару.

Як зазначає директор компанії «Ustor» Сергій Залкін, серед завдань, які були вирішені в процесі роботи над проектом, — обмежений термін і масштаб торгового простору. «Злагоджена робота дизайнерів замовника і співробітників нашого виробництва стала ключовим фактором успіху. Зміни в проект торгового простору і технічні креслення вносилися максимально оперативно, в результаті чого всі роботи про виробництву і монтажу були виконані в строк », — сказав Сергій.

Це вже друга робота компанії «Ustor» для ТЦ Восторг. Вперше компанії співпрацювали в 2008 році. Якісна реалізація проекту в термін, відповідність виконаної роботи вимогам замовника створили міцну базу для подальшої співпраці.

 

Читайте також

«Бути в тренді» — вираз, що використовують 9 з 10 ритейлерів, але як зрозуміти, чи дійсно компанія відповідає запитам сучасних споживачів? Для цього існують виставки та статистика агентств. Ustor проаналізували […]

15-04-2019

Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019

В інтернеті можна знайти безліч інформації про інновації, які все частіше з’являються в сфері роздрібної торгівлі. Штучний інтелект, роботи, віртуальна та доповнена реальність, інтернет речей, хмарні рішення для онлайн покупок […]

1-03-2019

Проблеми впровадження інновацій в українському рітейлі

Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]

21-01-2019

Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]