Замовити безкоштовний прорахунок

Новини

Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку. За минулі […]

1-02-2022

«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified

Спортивний ритейл — це один із відносно молодих напрямків на українському ринку. Цей факт відкриває шлях інноваціям та дарує власникам унікальну можливість адаптувати та впроваджувати найбільш успішний закордонний досвід. Цільова […]

23-12-2021

Практичне обладнання для «спортивного» ритейлу

Останні кілька років серед клієнтів простежується висхідний тренд на екологічне споживання і здорове харчування. Карантин змусив багатьох з нас більш серйозно ставитися до свого здоров’я і стежити за складом і […]

11-10-2021

Eco-тренди в ритейлі 2021 року

Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]

11-10-2021

Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]

Серійні рішення з кожним роком користуються все більшим попитом серед власників торгового бізнесу. Це зрозуміло: таке обладнання взаємозамінне і зазвичай виробляється істотно швидше будь-яких кастомізованих аналогів. Така гнучкість особливо цінується […]

27-07-2021

Мобільність і універсальність серії RAF на прикладі проекту OnePrice 2020

Метал — один з базових матеріалів, з яким працює весь сучасний ритейл. Чому? Тому що метал має весь необхідний потенціал для вирішення практично будь-яких завдань, пов’язаних з реалізацією концепції для […]

26-07-2021

Ритейл з серцем з металу

Пандемія змінює наш спосіб життя та звички, зокрема купівельні. 2020 року інтернет-продажі склали $189 млрд. Це на 33% більше, ніж 2019-го. Ритейл гнучко реагує на запити аудиторії, і можна прогнозувати […]

28-04-2021

Майбутнє роздрібної торгівлі

Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]

12-04-2021

Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]

Споживання та необхідність в збільшенні виробничих потужностей тривалий час стимулювали ринок створювати багато серійного обладнання. Але час плине, і зараз у фокусі виявляється один очевидний факт: «Двох однакових бізнесів не […]

9-04-2021

Кастомізація — майбутнє ритейлу

Замовити безкоштовний прорахунок