8-02-2019
З 450 рекламних матеріалів в магазині покупці помічають лише 15. Щоб відвідувач звернув увагу на бренд, потрібно подбати про якість стелажів на всіх рівнях: де розміщені POS-матеріали, наскільки вони добре виконані і так далі. Зупинимося на дизайні конструкцій. Простота і зручність завжди в тренді, але візуальна складова також грає роль. Клієнт оцінює зовнішній вигляд магазину очима, і нестандартні конструкції, розроблені за індивідуальним дизайнерським проектом, змушують його зупинитися і придивитися до стелажу [і товару на ньому] уважніше.
Оригінальні стелажі сьогодні можна побачити навіть у звичних для нас супермаркетах і бутіках. Багато великих компаній в гонитві за клієнтом роблять ставку також і на візуальне оформлення торгового простору. У супермаркеті «Клас» стоять брендовані стелажі Jack Daniels, доповнені зображенням гітари, а дитячий магазин одягу презентує свою продукцію в звичайних банках.
Також такі стелажі замовляють для концептуальних магазинів. У таких приміщеннях дизайнери роблять акцент на незвичайному оформленні вітрин. Торгові точки відрізняються тим, що на перший план висувається саме дизайн конструкцій. Те, як вони експонуються. Покупці йдуть в концепт-стор не стільки за певними товарами, скільки за емоціями, візуальним натхненням. Весь інтер'єр магазину побудований навколо однієї ідеї, кожна полка і стелаж вписується в розроблену концепцію.
2. Конструкції для розміщення дитячих товарів в лондонському бутіку La Coqueta. Стандартні банки, підвішені до стелі, можуть бути не просто частиною декору, а й своєрідними полками для демонстрації товарів. Взуття, метелики або кубики — будь-які компактні товари можна так піднести, все залежить від фантазії дизайнера.
3. Facet Studio розробили стелажі для демонстрації футболок. Одна частина конструкції — моделі одягу на стійці, де кожну можна уважно розглянути і помацати. Друга частина — полки з упакованими в пластикові туби футболками.
4. Стелаж-драбина в магазині Solly в Нью-Делі. У торговому приміщенні заміксувати кілька стилів: лофт, мінімалізм і вінтаж. Конструкція привертає увагу і демонструє товари, дозволяє їх уважно розглянути.
5. Конструкції для демонстрації одягу в BANANA REPUBLIC. Банки ми вже бачили, а як щодо звичайних канатів замість вішалок? Саме так виглядає вітрина в дизайнерському магазині відомого бренду BANANA REPUBLIC.
6. Чимось схожі думки дизайнерів магазину Rodd & Gun і BANANA REPUBLIC. Для демонстрації одягу, взуття та аксесуарів тут вибрали звичайні грубі ланцюги, які поєднуються з атмосферою і продукцією торгової площадки.
Команда Ustor працює з 2 видами брендованих стелажів: перший виробляємо на основі стандартної лінійки RAF, другий — по дизайнерських ескізах. Індивідуальні конструкції розробляємо за стандартною схемою: отримуємо креслення або ескіз від дизайнера, обговорюємо терміни, виконуємо завдання. Також займаємося доставкою вироблених конструкцій, кожен стелаж доповнюємо докладною схемою складання. Кілька прикладів індивідуальних конструкцій від нашої команди:
2. Стелаж для бренду ROSA. Українська компанія-виробник матеріалів для живопису, товарів для хобі і декору вже більше 15 років постачає художників по всьому світу. Продумано кілька варіантів розміщення товарів: на гачках або в глибоких полицях.
3. Для бренду X-Treme зробили стелаж під будівельне обладнання. Конструкцію доповнили полками з роздільниками, спеціально розробленими для цього стелажа, логотипом у верхній частині, пофарбували в чорний колір.
4. Стелаж для бренду NovoAbrasive. Під цією торговою маркою випускають абразивні відрізні і шліфувальні круги на бакелітовій зв'язці. Конструкція «ялинка» займає мінімум місця в приміщенні, демонструє кола різного діаметра.
Дизайнерські ідеї, реалізовані в правильному місці, здатні привести в магазин нових споживачів, завоювати серця ваших клієнтів і виділити компанію на тлі конкурентів. Пам'ятайте: простота завжди буде в тренді, тому не перестарайтеся з креативом :) А команда Ustor, як завжди, готова виготовити стелажі різної складності, втілити ідеї ваших дизайнерів до останньої полички.
Як завжди, приготували для вас коротку добірку самого цікавого і важливого, що сталося в світі українського і світового рітейлу — за минулий квітень. Журнал «Бізнес» опублікував Топ-5 об’єктів українського рітейлу, […]
20-05-2019
Новини ритейлу за минулий квітень
Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим […]
1-04-2015
Треба обов’язково бути винахідливим!
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди […]
19-09-2019
Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом