8-02-2019
З 450 рекламних матеріалів в магазині покупці помічають лише 15. Щоб відвідувач звернув увагу на бренд, потрібно подбати про якість стелажів на всіх рівнях: де розміщені POS-матеріали, наскільки вони добре виконані і так далі. Зупинимося на дизайні конструкцій. Простота і зручність завжди в тренді, але візуальна складова також грає роль. Клієнт оцінює зовнішній вигляд магазину очима, і нестандартні конструкції, розроблені за індивідуальним дизайнерським проектом, змушують його зупинитися і придивитися до стелажу [і товару на ньому] уважніше.
Оригінальні стелажі сьогодні можна побачити навіть у звичних для нас супермаркетах і бутіках. Багато великих компаній в гонитві за клієнтом роблять ставку також і на візуальне оформлення торгового простору. У супермаркеті «Клас» стоять брендовані стелажі Jack Daniels, доповнені зображенням гітари, а дитячий магазин одягу презентує свою продукцію в звичайних банках.
Також такі стелажі замовляють для концептуальних магазинів. У таких приміщеннях дизайнери роблять акцент на незвичайному оформленні вітрин. Торгові точки відрізняються тим, що на перший план висувається саме дизайн конструкцій. Те, як вони експонуються. Покупці йдуть в концепт-стор не стільки за певними товарами, скільки за емоціями, візуальним натхненням. Весь інтер'єр магазину побудований навколо однієї ідеї, кожна полка і стелаж вписується в розроблену концепцію.
2. Конструкції для розміщення дитячих товарів в лондонському бутіку La Coqueta. Стандартні банки, підвішені до стелі, можуть бути не просто частиною декору, а й своєрідними полками для демонстрації товарів. Взуття, метелики або кубики — будь-які компактні товари можна так піднести, все залежить від фантазії дизайнера.
3. Facet Studio розробили стелажі для демонстрації футболок. Одна частина конструкції — моделі одягу на стійці, де кожну можна уважно розглянути і помацати. Друга частина — полки з упакованими в пластикові туби футболками.
4. Стелаж-драбина в магазині Solly в Нью-Делі. У торговому приміщенні заміксувати кілька стилів: лофт, мінімалізм і вінтаж. Конструкція привертає увагу і демонструє товари, дозволяє їх уважно розглянути.
5. Конструкції для демонстрації одягу в BANANA REPUBLIC. Банки ми вже бачили, а як щодо звичайних канатів замість вішалок? Саме так виглядає вітрина в дизайнерському магазині відомого бренду BANANA REPUBLIC.
6. Чимось схожі думки дизайнерів магазину Rodd & Gun і BANANA REPUBLIC. Для демонстрації одягу, взуття та аксесуарів тут вибрали звичайні грубі ланцюги, які поєднуються з атмосферою і продукцією торгової площадки.
Команда Ustor працює з 2 видами брендованих стелажів: перший виробляємо на основі стандартної лінійки RAF, другий — по дизайнерських ескізах. Індивідуальні конструкції розробляємо за стандартною схемою: отримуємо креслення або ескіз від дизайнера, обговорюємо терміни, виконуємо завдання. Також займаємося доставкою вироблених конструкцій, кожен стелаж доповнюємо докладною схемою складання. Кілька прикладів індивідуальних конструкцій від нашої команди:
2. Стелаж для бренду ROSA. Українська компанія-виробник матеріалів для живопису, товарів для хобі і декору вже більше 15 років постачає художників по всьому світу. Продумано кілька варіантів розміщення товарів: на гачках або в глибоких полицях.
3. Для бренду X-Treme зробили стелаж під будівельне обладнання. Конструкцію доповнили полками з роздільниками, спеціально розробленими для цього стелажа, логотипом у верхній частині, пофарбували в чорний колір.
4. Стелаж для бренду NovoAbrasive. Під цією торговою маркою випускають абразивні відрізні і шліфувальні круги на бакелітовій зв'язці. Конструкція «ялинка» займає мінімум місця в приміщенні, демонструє кола різного діаметра.
Дизайнерські ідеї, реалізовані в правильному місці, здатні привести в магазин нових споживачів, завоювати серця ваших клієнтів і виділити компанію на тлі конкурентів. Пам'ятайте: простота завжди буде в тренді, тому не перестарайтеся з креативом :) А команда Ustor, як завжди, готова виготовити стелажі різної складності, втілити ідеї ваших дизайнерів до останньої полички.
Онлайн-шопінг асоціюється зі швидкістю та зручністю, але йому так і не вдається витіснити фізичні покупки. Ритейлери сприймають його як конкурента, який так і не може зрівнятись з миттєвим задоволенням, сенсорним […]
19-03-2024
Як POP та POS маркетинг впливає на клієнтський досвід
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
Власник бізнесу може прописати в Google запит, на кшталт «купити торгове обладнання», із сотні посилань вибрати одну компанію та отримати свої стелажі через 3 дня. Можливо, вони навіть впишуться у […]
22-03-2019
Історія виробництва стелажів для бренду Vitals
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом