Замовити безкоштовний прорахунок

TRUNKI. РОЗРОБКА ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО БРЕНДУ В УКРАЇНІ

TRUNKI. РОЗРОБКА ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО БРЕНДУ В УКРАЇНІ

18-04-2018

Єдинороги, жирафи, корови, котики і дракони - ні, це не про похід в зоопарк. Це про поїздки з дітьми по світу.

Думаємо, кожен бачив діточок в аеропортах, які катаються на яскравих валізках. Ми впевнені, що у кожного дорослого промайнула думка: "От би і мені такий!". А все чому? Яскравий дизайн, продуманий до дрібниць конструктив і безкомпромісну якість. Це все про Trunki.

Цього літа ми закінчили цікавий проект для цього бренду - створили обладнання за американським зразком в Україні. Отримавши оригінальний брендбук - справили брендові полиці для розміщення продукції в магазинах Мамин дім та Рост. Тепер українські мами зможуть комфортно вибрати Trunki для незабутніх подорожей зі своїми малюками - можна бачити відразу багато товарів з колекції і брати в руки, щоб розглянути деталі.

Читайте также

Виставки та інші заходи, на які з’їжджаються компанії різних масштабів з усіх країн світу — це шанс для власників рітейлового бізнесу знайти партнерів, подивитися, як роблять інші, зібрати свіжі ідеї […]

10-12-2018

Виставки роздрібної торгівлі: де ми були та куди радимо поїхати

Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]

11-10-2021

Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]

Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]

7-03-2024

Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів