18-04-2018
Єдинороги, жирафи, корови, котики і дракони - ні, це не про похід в зоопарк. Це про поїздки з дітьми по світу.
Думаємо, кожен бачив діточок в аеропортах, які катаються на яскравих валізках. Ми впевнені, що у кожного дорослого промайнула думка: "От би і мені такий!". А все чому? Яскравий дизайн, продуманий до дрібниць конструктив і безкомпромісну якість. Це все про Trunki.
Цього літа ми закінчили цікавий проект для цього бренду - створили обладнання за американським зразком в Україні. Отримавши оригінальний брендбук - справили брендові полиці для розміщення продукції в магазинах Мамин дім та Рост. Тепер українські мами зможуть комфортно вибрати Trunki для незабутніх подорожей зі своїми малюками - можна бачити відразу багато товарів з колекції і брати в руки, щоб розглянути деталі.
Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]
12-04-2021
Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]
Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]
5-02-2019
Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла
«Бути в тренді» — вираз, що використовують 9 з 10 ритейлерів, але як зрозуміти, чи дійсно компанія відповідає запитам сучасних споживачів? Для цього існують виставки та статистика агентств. Ustor проаналізували […]
15-04-2019
Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом