1-03-2018
Ви коли небудь були в магазині який працює виключно завдяки технологіям? Можливо, в найближчому майбутньому у вас буде така можливість, адже в студентському містечку Університету Хефей, приблизно в 450 км на захід від Шанхаю, вже працює магазин Moby Store, запущений шведським стартапом Wheelys.
Це невеликий транспортний засіб, з прозорими стінами, потрапити туди можна завдяки скануванню QR коду, де вас зустріне голографічну особу і ви ввійдете в магазин без кас і персоналу. На кожному продукті є штрих-код, який просканує за допомогою додатка, де прив'язана кредитна карта, буде оплачений. Потім скляні двері автоматично відкриється і випустить вас.
В даний час компанія працює над поліпшенням технологій з метою підвищення безпеки. Для цього розробляють систему, яка зможе зібрати біометричні дані покупця і буде використовувати сенсори на полицях, щоб визначити, коли відвідувач взяв товар.
Покупці повинні заздалегідь зареєструвати обліковий запис. Коли продукт беруть з полиці, він прив'язується до ID користувача, щоб запобігти крадіжці. Після того, оплата буде завершена, біометрична інформація автоматично видаляється.
В майбутньому Wheelys буде впроваджувати ще більше нових технологій, так наприклад, планується, що голографічне особа стане інтелектуальним асистентом, який допоможе покупцеві підібрати продукти під певний бюджет. Буде створена хмарна система, де буде зберігатися інформація про поведінку клієнтів, їх перевагах, щоб допомогти власникам магазинів передбачити, на яке місце краще поставити той чи інший продукт.
З плином часу, магазин-автобус буде їздити до складів і поповнювати запаси продуктів самостійно, а також зможе їздити в місця з прогнозованим великою кількістю покупців, щоб збільшити продажі.
Таке технологічне досягнення, як магазини без кас може позбавити багато людей роботи. Але Пер Кромвелл іншої думки. Він каже що, в більшості селищ і маленьких сіл Швеції більше немає магазинів, так як люди поїхали до великих міст, а місцеве населення зменшилося. Тепер люди, що залишилися в цих селищах, змушені долати великі відстані, щоб придбати потрібні речі.
Також буде можливість купити франшизу на автобус-магазин, щоб управляти таким бізнесом при досить низьких витратах і одержувати дохід навіть у віддалених населених пунктах.
Онлайн-шопінг асоціюється зі швидкістю та зручністю, але йому так і не вдається витіснити фізичні покупки. Ритейлери сприймають його як конкурента, який так і не може зрівнятись з миттєвим задоволенням, сенсорним […]
19-03-2024
Як POP та POS маркетинг впливає на клієнтський досвід
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]
11-10-2021
Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]
Магазини «без кордонів», поділ на зони за кольорами, дисплеї з інформацією про новинки… Бренди змінюють свої торгові точки заради покупців. Щоб кожному, хто зайде в магазин, було приємно перебувати в […]
25-02-2019
16 прикладів інтер’єрів магазинів для натхнення
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом