ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ: ПРИКЛАДИ ВІД ЗАРУБІЖНИХ ДИЗАЙНЕРІВ І КОМАНДИ USTOR

ІНДИВІДУАЛЬНІ КОНСТРУКЦІЇ: ПРИКЛАДИ ВІД ЗАРУБІЖНИХ ДИЗАЙНЕРІВ І КОМАНДИ USTOR

8-02-2019

З 450 рекламних матеріалів в магазині покупці помічають лише 15. Щоб відвідувач звернув увагу на бренд, потрібно подбати про якість стелажів на всіх рівнях: де розміщені POS-матеріали, наскільки вони добре виконані і так далі. Зупинимося на дизайні конструкцій. Простота і зручність завжди в тренді, але візуальна складова також грає роль. Клієнт оцінює зовнішній вигляд магазину очима, і нестандартні конструкції, розроблені за індивідуальним дизайнерським проектом, змушують його зупинитися і придивитися до стелажу [і товару на ньому] уважніше.

Индивидуальные конструкции: примеры от зарубежных дизайнеров и команды Ustor

Хто обирає нестандартні стелажі

Оригінальні стелажі сьогодні можна побачити навіть у звичних для нас супермаркетах і бутіках. Багато великих компаній в гонитві за клієнтом роблять ставку також і на візуальне оформлення торгового простору. У супермаркеті «Клас» стоять брендовані стелажі Jack Daniels, доповнені зображенням гітари, а дитячий магазин одягу презентує свою продукцію в звичайних банках.

Також такі стелажі замовляють для концептуальних магазинів. У таких приміщеннях дизайнери роблять акцент на незвичайному оформленні вітрин. Торгові точки відрізняються тим, що на перший план висувається саме дизайн конструкцій. Те, як вони експонуються. Покупці йдуть в концепт-стор не стільки за певними товарами, скільки за емоціями, візуальним натхненням. Весь інтер'єр магазину побудований навколо однієї ідеї, кожна полка і стелаж вписується в розроблену концепцію.

Нестандартные стеллажи для концепт-сторов

6 оригінальних стелажів від зарубіжних дизайнерів...

  1. Стелаж від Winter Woodworks для демонстрації сонцезахисних окулярів. Конструкція була створена для магазину одягу та аксесуарів. Два стелажа доповнені дзеркалами різного розміру. Обладнання кріпиться на внутрішні колони, щоб не займати зайві квадратні метри. Для освітлення конструкцію доповнили світлодіодними лампочками.

Стеллаж от Winter Woodworks для демонстрации солнцезащитных очков.

2. Конструкції для розміщення дитячих товарів в лондонському бутіку La Coqueta. Стандартні банки, підвішені до стелі, можуть бути не просто частиною декору, а й своєрідними полками для демонстрації товарів. Взуття, метелики або кубики — будь-які компактні товари можна так піднести, все залежить від фантазії дизайнера.

Конструкции для размещения детских товаров в лондонском бутике La Coqueta.

3. Facet Studio розробили стелажі для демонстрації футболок. Одна частина конструкції — моделі одягу на стійці, де кожну можна уважно розглянути і помацати. Друга частина — полки з упакованими в пластикові туби футболками.

Facet Studio разработали стеллажи для демонстрации футболок.

4. Стелаж-драбина в магазині Solly в Нью-Делі. У торговому приміщенні заміксувати кілька стилів: лофт, мінімалізм і вінтаж. Конструкція привертає увагу і демонструє товари, дозволяє їх уважно розглянути.

Лестница-стеллаж в магазине Solly в Нью-Дели.

5. Конструкції для демонстрації одягу в BANANA REPUBLIC. Банки ми вже бачили, а як щодо звичайних канатів замість вішалок? Саме так виглядає вітрина в дизайнерському магазині відомого бренду BANANA REPUBLIC.

Конструкции для демонстрации одежды в BANANA REPUBLIC

6. Чимось схожі думки дизайнерів магазину Rodd & Gun і BANANA REPUBLIC. Для демонстрації одягу, взуття та аксесуарів тут вибрали звичайні грубі ланцюги, які поєднуються з атмосферою і продукцією торгової площадки.

Цепи для демонстрации одежды в магазине Rodd & Gun

 

…і 4 приклади від Ustor

Команда Ustor працює з 2 видами брендованих стелажів: перший виробляємо на основі стандартної лінійки RAF, другий — по дизайнерських ескізах. Індивідуальні конструкції розробляємо за стандартною схемою: отримуємо креслення або ескіз від дизайнера, обговорюємо терміни, виконуємо завдання. Також займаємося доставкою вироблених конструкцій, кожен стелаж доповнюємо докладною схемою складання. Кілька прикладів індивідуальних конструкцій від нашої команди:

  1. Стелаж під продукцію бренду Trunki. Цю конструкцію ми зробили для презентації товарів в дитячих магазинах, відділах duty free і галантереї та інших мультибрендових торгових просторах. Стелаж розрахований на розміщення як по центру, так і в кутах приміщення, доповнений полками і гачками для демонстрації валіз Trunki.

Стеллаж для Trunki от Ustor

2. Стелаж для бренду ROSA. Українська компанія-виробник матеріалів для живопису, товарів для хобі і декору вже більше 15 років постачає художників по всьому світу. Продумано кілька варіантів розміщення товарів: на гачках або в глибоких полицях.

Стеллаж для бренда ROSA

3. Для бренду X-Treme зробили стелаж під будівельне обладнання. Конструкцію доповнили полками з роздільниками, спеціально розробленими для цього стелажа, логотипом у верхній частині, пофарбували в чорний колір.

Стеллаж для бренда X-Treme

4. Стелаж для бренду NovoAbrasive. Під цією торговою маркою випускають абразивні відрізні і шліфувальні круги на бакелітовій зв'язці. Конструкція «ялинка» займає мінімум місця в приміщенні, демонструє кола різного діаметра.

Стеллаж для бренда NovoAbrasive от Ustor

Дизайнерські ідеї, реалізовані в правильному місці, здатні привести в магазин нових споживачів, завоювати серця ваших клієнтів і виділити компанію на тлі конкурентів. Пам'ятайте: простота завжди буде в тренді, тому не перестарайтеся з креативом :) А команда Ustor, як завжди, готова виготовити стелажі різної складності, втілити ідеї ваших дизайнерів до останньої полички.

Читайте также