15-08-2019
Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі!
На початку липня 2019 року в Україні дозволили будівництво паркуваннь для автомобілів на дахах торговельно-розважальних центрів. Мінрегіон вніс відповідні зміни до будівельних норм держави і з 1 липня вони вступили в силу. Згідно з повідомленнями прес-служби заступника міністра з регіонального розвитку, з цього моменту автостоянки можна проектувати і розміщувати на дахах громадських споруд.
Виняток становлять дитячі садочки, школи і лікарні. А в ТРЦ і адміністративних будівлях такі парковки можуть з'явитися вже до кінця цього літа. Згідно з нормами, подібні стоянки на даху будівель повинні мати виходи для евакуації, відповідати вимогам ДБН до протипожежних відстаней до прилеглих забудов, влаштуванню електроустановок і т.п. Що цікаво, обладнати такі об'єкти тимчасовими укриттями для авто заборонено.
18 червня 2019 року в київському «Мистецькому Арсеналі» відбувся перший міжнародний форум, присвячений інвестиціям в роздрібну торгівлю і нерухомість. Організаторами заходу стали Dragon Capital і Асоціація рітейлерів України, а відкриття довірили Андрію Садовому - львівському міському голові та лідеру партії «Самопоміч».
Форум відвідали понад 250 учасників, серед яких представники влади, інвестори, власники і топ-менеджери компаній в сфері рітейлу, консультанти, брокери, девелопери. Були помічені представники таких компаній, як Фокстрот, Грінвіль, Intertop, Золотий Вік, ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Dream Town, ТРЦ Victoria Gardens, Злата Плаза, БЦ і ТРЦ Retroville, Multiplex, Watsons, RDA, UTG, CBRE, DYB, Інтергал-Буд, UFuture, Colliers International...
RAU Investment Forum 2019 був умовно розділений на 4 сесії:
Традиційним для таких заходів завершенням вечора стала лаунж-вечірка, на якій гості могли поспілкуватися по душах в більш неформальній, комфортній обстановці.
Експерти з маркетингу з Kantar Millward Brown — люди, відповідальні за складання BrandZ (щорічний глобальний рейтинг найдорожчих брендів), недавно вибухнули серією цінних порад. На їхню думку, щоб бренд вижив і процвітав в 2019 році, необхідно навчитися «ДУМАТИ ПО-ІНШОМУ»:
Kantar Consulting опублікували свій щорічний рейтинг найбільших світових компаній в сфері роздрібної торгівлі. Американські компанії, як і раніше, лідують у цьому списку, тим часом тиск з боку Китаю відчувається все сильніше і виразніше.
Незважаючи на свої проблеми з великою кількістю боргів, Китай проводить масові довгострокові інвестиції, спрямовані на економічний розвиток. Тенденції говорять про те, що Китай має всі шанси зайняти світове лідерство в сфері передових технологій вже до середини цього століття.
Залишайтесь з нами і стежте за новинами!
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]
18-04-2015
Устаткування торгового центру «Восторг»
Трохи більше як рік тому, ще до першого карантину в Україні, команда Ustor відвідала виставку Euroshop 2020 року — найбільшу ритейл-подію останніх чотирьох років. У цьому матеріалі ми поділимося не […]
12-03-2021
Euroshop 2020: найбільша ритейл-виставка в Дюссельдорфі [Ретроспектива]
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом