15-08-2019
Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі!

На початку липня 2019 року в Україні дозволили будівництво паркуваннь для автомобілів на дахах торговельно-розважальних центрів. Мінрегіон вніс відповідні зміни до будівельних норм держави і з 1 липня вони вступили в силу. Згідно з повідомленнями прес-служби заступника міністра з регіонального розвитку, з цього моменту автостоянки можна проектувати і розміщувати на дахах громадських споруд.
Виняток становлять дитячі садочки, школи і лікарні. А в ТРЦ і адміністративних будівлях такі парковки можуть з'явитися вже до кінця цього літа. Згідно з нормами, подібні стоянки на даху будівель повинні мати виходи для евакуації, відповідати вимогам ДБН до протипожежних відстаней до прилеглих забудов, влаштуванню електроустановок і т.п. Що цікаво, обладнати такі об'єкти тимчасовими укриттями для авто заборонено.

18 червня 2019 року в київському «Мистецькому Арсеналі» відбувся перший міжнародний форум, присвячений інвестиціям в роздрібну торгівлю і нерухомість. Організаторами заходу стали Dragon Capital і Асоціація рітейлерів України, а відкриття довірили Андрію Садовому - львівському міському голові та лідеру партії «Самопоміч».
Форум відвідали понад 250 учасників, серед яких представники влади, інвестори, власники і топ-менеджери компаній в сфері рітейлу, консультанти, брокери, девелопери. Були помічені представники таких компаній, як Фокстрот, Грінвіль, Intertop, Золотий Вік, ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Dream Town, ТРЦ Victoria Gardens, Злата Плаза, БЦ і ТРЦ Retroville, Multiplex, Watsons, RDA, UTG, CBRE, DYB, Інтергал-Буд, UFuture, Colliers International...
RAU Investment Forum 2019 був умовно розділений на 4 сесії:
Традиційним для таких заходів завершенням вечора стала лаунж-вечірка, на якій гості могли поспілкуватися по душах в більш неформальній, комфортній обстановці.

Експерти з маркетингу з Kantar Millward Brown — люди, відповідальні за складання BrandZ (щорічний глобальний рейтинг найдорожчих брендів), недавно вибухнули серією цінних порад. На їхню думку, щоб бренд вижив і процвітав в 2019 році, необхідно навчитися «ДУМАТИ ПО-ІНШОМУ»:

Kantar Consulting опублікували свій щорічний рейтинг найбільших світових компаній в сфері роздрібної торгівлі. Американські компанії, як і раніше, лідують у цьому списку, тим часом тиск з боку Китаю відчувається все сильніше і виразніше.
Незважаючи на свої проблеми з великою кількістю боргів, Китай проводить масові довгострокові інвестиції, спрямовані на економічний розвиток. Тенденції говорять про те, що Китай має всі шанси зайняти світове лідерство в сфері передових технологій вже до середини цього століття.
Залишайтесь з нами і стежте за новинами!
Компанія Ustor реалізувала проєкт для компанії MasterZoo. Це національна мережа магазинів товарів для тварин, що включає понад 80 торгових точок по всій Україні. Професійний підхід до вирішення завдань клієнта дозволив […]
17-09-2018
MasterZoo
Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку. За минулі […]
1-02-2022
«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified
У 2019 споживачі обирають чисті органічні овочі та фрукти, відмовляються від пластикових коробочок на користь пакування з крафт-паперу та тканини, купують одяг з екокожі і ліоцелл. Тяга до натурального проглядається […]
10-05-2019
Екостиль: від принципів до стелажів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом