30-10-2019
Як завжди, зібрали для вас звіт по найбільш цікавим подіям в українському та світовому рітейлі за минулі місяці — читайте у новому дайджесті!
Загальносвітове зростання продажів через інтернет-майданчики не зменшує темпів. На думку експертів з «Country Manager Admitad Ukraine», збільшення числа продажів через месенджери, блоги, спільноти та популярні акаунти у соціальних мережах — це результат підвищеного кредиту довіри аудиторії до блогерів у порівнянні з традиційною рекламою.
Продажі товарів через нові канали трафіку щорічно збільшуються і Україну ці тенденції не обійшли стороною. За перше півріччя 2019 оборот таких продажів збільшився на 39% в порівнянні з попереднім. Лідером продажів стали саме месенджери — усього за рік показники обороту таких продажів збільшилися на 118%.
Якщо Ваш бізнес до сих пір не освоїв Viber, Telegram, WhatsApp — пора вже починати. Популярні месенджери можуть стати новим ефективним джерелом прибутків.
Можливо вам здавалося, що для покупців це не настільки важлива деталь, але не варто недооцінювати значущість комфортної доставки. Згідно з опублікованими даними останнього загальносвітового дослідження, за останні 12 місяців 77% споживачів відмовилися від покупок у інтернет-магазинах лише тому, що їх не влаштовували доступні там варіанти доставки.
Дані, надані BigCommerce, свідчать про те, що інтернет-магазинам варто приділяти більшого значення цьому фактору для успішного просування своїх товарів. Адже якщо троє з чотирьох покупців готові відмовитися від покупки тільки тому, що їх не влаштовують умови доставки, то це може сильно вплинути на підсумкову кількість продажів і успішність бізнесу.
Відповідно до даних BigCommerce, 66% покупців віддадуть перевагу зробити замовлення на сайті з безкоштовною доставкою, а 87% готові замовити відразу кілька товарів заради перспективи заощадити на ній.
Згідно з останніми даними, у світі стає все менше споживачів, що віддають перевагу конкретним брендам. Лояльність покупців до нових імен на ринку зростає — люди віддають перевагу новинкам замість класики.
Серед основних результатів дослідження Nielsen можна виділити наступні тенденції:
Всі ці показники свідчать про те, що споживачі охоче пробують нові бренди і готові купувати продукцію незнайомих торгових марок. Серед сегмента українських споживачів вирішальним фактором, що впливає на рішення про покупку, а також під час вибору між відомими брендами і новинками, залишається співвідношення «ціна-якість». При цьому 27% українських споживачів готові активно купувати і пробувати новинки.
Згідно з результатами дослідження, проведеного RTB House у серпні 2019 року, Україна посіла 3 місце на ринку інтернет-реклами в Європі. Сьогодні український ринок реклами в інтернеті — один з найбільш динамічно розвиваючихся і перспективних як у Центральній, так і у Східній Європі.
Під час цього дослідження була відзначена одна характерна риса, притаманна українському ринку: на відміну від тенденцій світового ринку, на якому споживачі віддають перевагу fashion-рекламі, в сегменті українських покупців переважає мультикатегоріальная реклама. Українські споживачі полюбляють робити усі покупки на одній платформі. А тому, мультиформатні магазини користуються більшою популярністю, аніж нішеві.
Серед результатів дослідження також було виявлено, що на сьогоднішній день конверсія реклами у мобільних додатках значно переважає над конверсією реклами на сайтах. Сучасний світ важко уявити без смартфонів, і згідно з аналізом порталу DataReportal, приблизно 32 мільйони українців є активними користувачами мобільного інтернету. Мобільні додатки дають набагато більшу конверсію (до 300%) як при продажах, так і при показах реклами, ніж адаптовані сайти й інтернет-майданчики.
Українці займають 21 місце в світі за обсягом користування смартфонами. Ось чому на сьогоднішній день українським ритейлерам варто звернути окрему увагу на перспективи ретаргетінгових кампаній у мобільних додатках.
Експертами популярного ресурсу Shopify було складено і адаптовано для України список товарів, попит на які стабільно зростає. Розрахунок попиту здійснювався за допомогою даних, наданих Prom.ua за липень 2019 року.
Категорії товарів, які будуть користуватися особливою популярністю в 2020 році:
Останні роки у світі (та в Україні зокрема) фіксується зростаючий попит на товари ручної роботи і товари вторинного використання. Відповідно до статистики маркетплейса Crafta.ua, лише за першу половину 2019 року покупці залишили замовлень на суму понад 14 млн.грн, що на третину перевищує торішні показники.
Найбільш затребувані серед покупців: повсякденні речі, товари для дому, ручні прикраси та аксесуари, біжутерія, авторські та дизайнерські дрібниці. Серед товарів, що користуються стабільною популярністю, виявилося багато одягу та взуття. Можна сказати, що з кожним роком українці все більше долучаються до розумного споживання.
Більшість бананів, що надходять на світовий ринок, зростає у Південній Америці. Але на жаль, зараз ці плантації знаходяться під загрозою. У серпні 2019 року колумбійська влада повідомила, що в країну потрапили гриби Fusarium, смертельно небезпечні для бананових дерев. Гриби Fusarium знищили бананові плантації у Східній півкулі.
Ще півстоліття тому на ринку домінував сорт бананів Gros Michel, який зник з ринку після того, як Fusarium викликали «панамську хворобу» і знищили плантації. Тепер той самий грибок становить загрозу для плантацій Південної Америки.
Що традиційно відрізняє місто від села? Концептуально, крім кількості жителів, площі та зручностей? … Це можливості, які надає місто для комфортної взаємодії між людьми малознайомими, або незнайомими зовсім. Рівень культури, […]
26-04-2019
Обладнання, що змінює суспільний простір
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]
21-01-2019
Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]
При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку – «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями […]
1-12-2015
Кейс № 4. Медійний стелаж.
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом