Замовити безкоштовний прорахунок

Що відбулося в українському та світовому рітейлі за серпень-вересень

Що відбулося в українському та світовому рітейлі за серпень-вересень

30-10-2019

Як завжди, зібрали для вас звіт по найбільш цікавим подіям в українському та світовому рітейлі за минулі місяці — читайте у новому дайджесті!

Прибутки українських рітейлерів від продажів у месенджерах за першу половину 2019 року склали понад $300000

Загальносвітове зростання продажів через інтернет-майданчики не зменшує темпів. На думку експертів з «Country Manager Admitad Ukraine», збільшення числа продажів через месенджери, блоги, спільноти та популярні акаунти у соціальних мережах — це результат підвищеного кредиту довіри аудиторії до блогерів у порівнянні з традиційною рекламою.

Продажі товарів через нові канали трафіку щорічно збільшуються і Україну ці тенденції не обійшли стороною. За перше півріччя 2019 оборот таких продажів збільшився на 39% в порівнянні з попереднім. Лідером продажів стали саме месенджери — усього за рік показники обороту таких продажів збільшилися на 118%.

Якщо Ваш бізнес до сих пір не освоїв Viber, Telegram, WhatsApp — пора вже починати. Популярні месенджери можуть стати новим ефективним джерелом прибутків.

Для споживача доставка значуща не менше, ніж сам товар — дослідження BigCommerce

Можливо вам здавалося, що для покупців це не настільки важлива деталь, але не варто недооцінювати значущість комфортної доставки. Згідно з опублікованими даними останнього загальносвітового дослідження, за останні 12 місяців 77% споживачів відмовилися від покупок у інтернет-магазинах лише тому, що їх не влаштовували доступні там варіанти доставки.

Дані, надані BigCommerce, свідчать про те, що інтернет-магазинам варто приділяти більшого значення цьому фактору для успішного просування своїх товарів. Адже якщо троє з чотирьох покупців готові відмовитися від покупки тільки тому, що їх не влаштовують умови доставки, то це може сильно вплинути на підсумкову кількість продажів і успішність бізнесу.

Відповідно до даних BigCommerce, 66% покупців віддадуть перевагу зробити замовлення на сайті з безкоштовною доставкою, а 87% готові замовити відразу кілька товарів заради перспективи заощадити на ній.

Бренд втрачає колишій сенс для споживача — дослідження Nielsen

Згідно з останніми даними, у світі стає все менше споживачів, що віддають перевагу конкретним брендам. Лояльність покупців до нових імен на ринку зростає — люди віддають перевагу новинкам замість класики.

Серед основних результатів дослідження Nielsen можна виділити наступні тенденції:

  • — 42% тих, хто брав участь в опитуванні відзначили, що їм подобається купувати товари нових брендів;
  • — 46% покупців відзначають, що вони готові пробувати нові бренди;
  • — 49% відзначили, що віддають перевагу перевіреним продуктам, але іноді відкриті й для новинок;
  • — 39% покупців основним фактором вибору при покупках називають лише співвідношення «ціна-якість»;
  • — якість (34%), ціна (32%) і комфортність використання (31%) переважають над показниками відомості та популярності бренду (28%) у факторах, що впливають на покупки сучасних покупців.

 

Всі ці показники свідчать про те, що споживачі охоче пробують нові бренди і готові купувати продукцію незнайомих торгових марок. Серед сегмента українських споживачів вирішальним фактором, що впливає на рішення про покупку, а також під час вибору між відомими брендами і новинками, залишається співвідношення «ціна-якість». При цьому 27% українських споживачів готові активно купувати і пробувати новинки.

Українці віддають перевагу здійсненню покупок в одному інтернет-магазині — дослідження RTB House

Згідно з результатами дослідження, проведеного RTB House у серпні 2019 року, Україна посіла 3 місце на ринку інтернет-реклами в Європі. Сьогодні український ринок реклами в інтернеті — один з найбільш динамічно розвиваючихся і перспективних як у Центральній, так і у Східній Європі.

Під час цього дослідження була відзначена одна характерна риса, притаманна українському ринку: на відміну від тенденцій світового ринку, на якому споживачі віддають перевагу fashion-рекламі, в сегменті українських покупців переважає мультикатегоріальная реклама. Українські споживачі полюбляють робити усі покупки на одній платформі. А тому, мультиформатні магазини користуються більшою популярністю, аніж нішеві.

Серед результатів дослідження також було виявлено, що на сьогоднішній день конверсія реклами у мобільних додатках значно переважає над конверсією реклами на сайтах. Сучасний світ важко уявити без смартфонів, і згідно з аналізом порталу DataReportal, приблизно 32 мільйони українців є активними користувачами мобільного інтернету. Мобільні додатки дають набагато більшу конверсію (до 300%) як при продажах, так і при показах реклами, ніж адаптовані сайти й інтернет-майданчики.

Українці займають 21 місце в світі за обсягом користування смартфонами. Ось чому на сьогоднішній день українським ритейлерам варто звернути окрему увагу на перспективи ретаргетінгових кампаній у мобільних додатках.

Тренди на товари в інтернет-магазинах до 2020 року

Експертами популярного ресурсу Shopify було складено і адаптовано для України список товарів, попит на які стабільно зростає. Розрахунок попиту здійснювався за допомогою даних, наданих Prom.ua за липень 2019 року.

Категорії товарів, які будуть користуватися особливою популярністю в 2020 році:

  • — одяг спортивного типу (толстовки, легінси, майки, спортивні бюстгальтери, кросівки);
  • — кухонні аксесуари (оригінальні стелажі, підставки для посуду, креативні дрібниці);
  • — зоотовари (іграшки, товари для догляду, лежаки, корм);
  • — взуття з посиленим захистом (safety shoes);
  • — розумні годинники і фітнес-браслети;
  • — біжутерія та ювелірні прикраси у мінімалістичному стилі;
  • — стягуюча білизна (шорти, боді, майки, комбідрес);
  • — аксесуари для ванної кімнати (набори для ванної, тримачі, підставки);
  • — коректори постави і корсети для спини.

 

Авторські товари, хенд-мейд і секонд-хенди набирають велику популярність

Останні роки у світі (та в Україні зокрема) фіксується зростаючий попит на товари ручної роботи і товари вторинного використання. Відповідно до статистики маркетплейса Crafta.ua, лише за першу половину 2019 року покупці залишили замовлень на суму понад 14 млн.грн, що на третину перевищує торішні показники.

Найбільш затребувані серед покупців: повсякденні речі, товари для дому, ручні прикраси та аксесуари, біжутерія, авторські та дизайнерські дрібниці. Серед товарів, що користуються стабільною популярністю, виявилося багато одягу та взуття. Можна сказати, що з кожним роком українці все більше долучаються до розумного споживання.

Банани можуть значно підскочити в ціні, а то й зовсім зникнути з багатьох прилавків вже через кілька років

Більшість бананів, що надходять на світовий ринок, зростає у Південній Америці. Але на жаль, зараз ці плантації знаходяться під загрозою. У серпні 2019 року колумбійська влада повідомила, що в країну потрапили гриби Fusarium, смертельно небезпечні для бананових дерев. Гриби Fusarium знищили бананові плантації у Східній півкулі.

Ще півстоліття тому на ринку домінував сорт бананів Gros Michel, який зник з ринку після того, як Fusarium викликали «панамську хворобу» і знищили плантації. Тепер той самий грибок становить загрозу для плантацій Південної Америки.

Читайте также

Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]

21-01-2019

Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]

18-04-2015

Устаткування торгового центру «Восторг»

Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]

1-12-2023

Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців