Український і міжнародний рітейл: цікаве за червень

Український і міжнародний рітейл: цікаве за червень

15-08-2019

Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі!

Парковки для авто на дахах ТРЦ

На початку липня 2019 року в Україні дозволили будівництво паркуваннь для автомобілів на дахах торговельно-розважальних центрів. Мінрегіон вніс відповідні зміни до будівельних норм держави і з 1 липня вони вступили в силу. Згідно з повідомленнями прес-служби заступника міністра з регіонального розвитку, з цього моменту автостоянки можна проектувати і розміщувати на дахах громадських споруд.

Виняток становлять дитячі садочки, школи і лікарні. А в ТРЦ і адміністративних будівлях такі парковки можуть з'явитися вже до кінця цього літа. Згідно з нормами, подібні стоянки на даху будівель повинні мати виходи для евакуації, відповідати вимогам ДБН до протипожежних відстаней до прилеглих забудов, влаштуванню електроустановок і т.п. Що цікаво, обладнати такі об'єкти тимчасовими укриттями для авто заборонено.

Українці відзначили День інвестора в Києві на RAU Investment Forum

18 червня 2019 року в київському «Мистецькому Арсеналі» відбувся перший міжнародний форум, присвячений інвестиціям в роздрібну торгівлю і нерухомість. Організаторами заходу стали Dragon Capital і Асоціація рітейлерів України, а відкриття довірили Андрію Садовому - львівському міському голові та лідеру партії «Самопоміч».

Форум відвідали понад 250 учасників, серед яких представники влади, інвестори, власники і топ-менеджери компаній в сфері рітейлу, консультанти, брокери, девелопери. Були помічені представники таких компаній, як Фокстрот, Грінвіль, Intertop, Золотий Вік, ЦУМ, ТРЦ Ocean Plaza, ТРЦ Dream Town, ТРЦ Victoria Gardens, Злата Плаза, БЦ і ТРЦ Retroville, Multiplex, Watsons, RDA, UTG, CBRE, DYB, Інтергал-Буд, UFuture, Colliers International...

RAU Investment Forum 2019 був умовно розділений на 4 сесії:

  • Перша сесія, присвячена стану українського ринку комерційної нерухомості, пройшла в форматі панельної дискусії. Була представлена ​​аналітика ринку та окреслено сектори, перспективні для інвестицій.
  • На дискусіях другої сесії йшлося про нові об'єкти нерухомості в українському рітейлі, очікування від сучасних ТРЦ і перспективи мегамоллів
  • На третій сесії власники найбільших роздрібних компаній України обговорили інвестиції в рітейл, конкуренцію з міжнародними рітейлерами, антикризові стратегії розвитку бізнесу і ті чинники, які перешкоджають його росту в Україні найбільше.
  • Остання, четверта сесія RAU Investment Forum 2019 пройшла за підтримкою журналу «Новий час» і теж відносилась до теми інвестицій у роздрібний бізнес: інноваційні підходи, відносини між містом і бізнесом, перспективні сектори української економіки та її післявиборче майбутнє.

Традиційним для таких заходів завершенням вечора стала лаунж-вечірка, на якій гості могли поспілкуватися по душах в більш неформальній, комфортній обстановці.

8 порад для брендів від маркетингових експертів Kantar Millward Brown

Експерти з маркетингу з Kantar Millward Brown — люди, відповідальні за складання BrandZ (щорічний глобальний рейтинг найдорожчих брендів), недавно вибухнули серією цінних порад. На їхню думку, щоб бренд вижив і процвітав в 2019 році, необхідно навчитися «ДУМАТИ ПО-ІНШОМУ»:

  • про свої пропозиції споживачеві — допомагати з вибором і шукати нові способи конкурувати, щоб залишатися унікальними;
  • про дистрибуцію — шукати вигідні для себе канали збуту, змінювати модель продажів;
  • про розширення — закривати нерентабельні точки, вийти з непрофільних сфер, рухатися від квадратних метрів в бік електронної комерції;
  • про торгової площі — шукати нові способи залучення ЦА, практикувати мультиформатность, зберігати товар ближче до місця, де його хоче отримати клієнт;
  • про досвід покупця — врізатися в пам'ять споживачеві незабутніми враженнями від його взаємодії з брендом, тестувати технології, які зроблять його покупки простіше, доступніше, комфортніше, приємніше, яскравіше;
  • про конкуренцію — кооперуватися з іншими ритейлерами, щоб зробити шопінг кращою альтернативою перегляду кіно чи вечері в ресторані;
  • про інновації — пробувати швидку доставку і каси без касирів, мобільні технології доповненої реальності, штучний інтелект;
  • про успіх — довгостроковий і короткостроковий, про цінності клієнта для компанії, а також про партнерські відносини і моделі підписки, розраховані на роки...

ТОП-50 найбільших рітейлерів у світі за 2019 рік, за версією Kantar Consulting

Kantar Consulting опублікували свій щорічний рейтинг найбільших світових компаній в сфері роздрібної торгівлі. Американські компанії, як і раніше, лідують у цьому списку, тим часом тиск з боку Китаю відчувається все сильніше і виразніше.

Незважаючи на свої проблеми з великою кількістю боргів, Китай проводить масові довгострокові інвестиції, спрямовані на економічний розвиток. Тенденції говорять про те, що Китай має всі шанси зайняти світове лідерство в сфері передових технологій вже до середини цього століття.

Залишайтесь з нами і стежте за новинами!

Читайте також

Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]

2-03-2020

«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів

Ви вклалися в дизайн торгової точки, ретельно підібрали асортимент, а продажі все одно йдуть мляво? Можливо, справа в невдалому плануванні торгового простору магазину. Адже залучити користувача до вітрин мало, треба […]

5-03-2019

Принципи зонування та планування торговельних приміщень

Появу перших в ужитку стелажів приписують грекам і голландцям. Власне, саме слово стелаж («stellage») має голландські корені і перекладається з голландської як «складати» що-небудь. Складно уявити собі, що колись стелаж […]

28-12-2018

Історія і види стелажів: від перших патентів до сучасності