25-03-2019
Сьогодні не проблема відшукати стелажі масового виробництва, зробити замовлення та швидко оформити нову торгову точку. Але тренд «пропонувати товари на замовлення» поступово витісняє шаблони. Більш того, у власників бізнесу часто вже є готові ескізи стелажів, їм залишається тільки знайти того, хто зможе реалізувати ідеї. Ми можемо багато писати про те, які у нас хороші й якісні стелажі, але тільки подивившись на процес зсередини, ви зрозумієте в чому наша сила.
Команда Ustor самостійно займається усіма етапами: від виробництва стелажів до їх монтажу. На 900 кв. м розташувалося обладнання для реалізації таких процесів:
Починається «історія одного стелажа» з підготовки конструкторської та технологічної документації. Над проектуванням стелажів і складанням технічної документації працює конструкторський відділ. Інженери розробляють конструкторську документацію, беруть участь у виробництві, перевіряють готові конструкції. Навіть якщо замовник надав свої креслення, ми для виробництва розробляємо свою конструкторську документацію, яка містить необхідні відомості для виготовлення, складання та пакування продукції, з урахуванням нашого виробничого циклу.
Наступний етап — замовлення матеріалів та напівфабрикатів. У компанії працює відділ постачання, який займається замовленнями та доставленням сировини, напівфабрикатів і витратних матеріалів на виробництво. Фахівець з постачання запитує сертифікати якості, домовляється про постачання, першим перевіряє стан матеріалу на складі у постачальника. Якщо обладнання передбачає додаткові елементи зі скла, дерева або пластику — звертаємося до партнерів.
Після отримання матеріалів приступаємо до виготовлення деталей. За кожною виробничою дільницею закріплені співробітники [працівники та майстри], які виконують всю роботу з основними матеріалами: від розкрою, вирубки та зварювання до підготовки до нанесення порошкового покриття.
Після того, як стійки, полиці й інші елементи майбутнього стелажа будуть готові, його відправляють на фарбування. Для цього на виробництві є автоматична фарбувальна лінія. У цей комплекс входить лінія підготовки поверхні [камера мийки та сушки] та порошкового фарбування [камера напилення та піч полімеризації]. Працюємо з порошковими фарбами по RAL-палітрі. До речі, про їх переваги, а також про поетапний процес нанесення ми вже писали в одній з минулих статей. Основна перевага автоматизованих технологій: рівномірне фарбування та повний контроль як над підготовчим етапом, так і над напиленням.
Далі — пакуємо елементи й до моменту відвантаження вони зберігаються на складах площею 500 кв. м.
У планах розвинути можливості нашого виробництва технологією лазерного різання та новим зварювальним устаткуванням. Це допоможе розширити опції виробництва індивідуальних конструкцій, а також вплине на терміни. Зараз не всі етапи виконуються тільки на нашому виробництві, деякі операції виходять за його межі до постачальників. А це значить, що ми витрачаємо більше сил, засобів і часу. Тому в майбутньому хочемо згрупувати всі потужності на одній території.
У нашій компанії працює 30 чоловік, 21 з них пораються на виробництві. Решта — займаються клієнтами [пошук і діалог], документами, маркетингом, поставками матеріалу... Кожен знає, що йому робити і чого від нього чекають. Команда немов живий організм: директор з продажу укладає угоди, майстри відповідають за процеси на виробництві, робочі пакують та монтують стелажі... Кожен співробітник відповідає за свою зону і, одночасно, допомагає розвиватися компанії в цілому.
Коротко про ролі:
У Ustor є кілька етапів контролю якості:
Щоб не просто працювати «заради галочки», після здачі об'єкта ми аналізуємо зворотний зв'язок від замовника. Так команда буде знати, в якому напрямку рухатися та що покращувати, а також що ще можна запропонувати клієнтові.
Згідно із законом український виробник може працювати без сертифікатів відповідності або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи про те, що стелажі безпечні для використання. Досить усної декларації. Крім як «на словах», якість нашої роботи підтверджують рекомендації від клієнтів, з якими ми співпрацюємо не перший рік: від директора з розвитку компанії Bembi, від заступника начальника відділу експлуатації та розвитку мережі магазинів «Антошка», від директора Krisstel тощо.
У роботі ми орієнтуємося на великі заводи та світові тренди. Спостерігаємо, які технології використовують для масового виробництва, що креативного придумують дизайн-студії, на що орієнтуються закордонні компанії. Ми дивимося на магазин, як на універсальне приміщення, в якому зараз можна не тільки купити пару нових туфель, а й випити кави або перекусити. Простір трансформується під дією змін в поведінці людей, торгові центри перетворюються на місця зустрічей та емоційних разрядок. І торгове обладнання не повинно залишатися осторонь у магазині. Воно повинно відповідати трендам і вписуватися в цю мультиформатность.
Також ми постійно їздимо на виставки, моніторимо новини [зарубіжні джерела в пріоритеті], спілкуємося з колегами по цеху. Найбільше інформації збираємо на виставках і форумах, кілька цікавих подій:
Однозначно, не потонули у мас-маркеті, а залишилися на рівні індивідуального виробництва. Адже виготовлення товарів на замовлення — один із трендів в рітейлі, який ми просто не можемо ігнорувати. Власники магазинів завжди будуть шукати щось, що допоможе зробити торгове приміщення практичним, зручним і красивим. І несхожим на інші точки продажів.
Продовжуємо рости та розвиватися в сфері металообробки та по-максимуму автоматизуємо процеси на виробництві. Можливо, з'явилося кілька нових співробітників, але не це головне. На виробництві встановлено найостанніше обладнання, якого ще навіть в Україні немає. А клієнти замовляють тільки складні та незвичайні стелажі, які ми так само робимо з душею :)
Офіси, коворкінги та інші прилюдні приміщення сьогодні — це не просто кімнати зі столами, де для кожної людини своє персональне місце на кілька квадратних метрів. Компанії планують приміщення так, щоб […]
2-04-2019
Як змінюються громадські простори
Споживання та необхідність в збільшенні виробничих потужностей тривалий час стимулювали ринок створювати багато серійного обладнання. Але час плине, і зараз у фокусі виявляється один очевидний факт: «Двох однакових бізнесів не […]
9-04-2021
Кастомізація — майбутнє ритейлу
Трохи більше як рік тому, ще до першого карантину в Україні, команда Ustor відвідала виставку Euroshop 2020 року — найбільшу ритейл-подію останніх чотирьох років. У цьому матеріалі ми поділимося не […]
12-03-2021
Euroshop 2020: найбільша ритейл-виставка в Дюссельдорфі [Ретроспектива]
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом