Те, що залишається за кадром [виробництво Ustor]

Те, що залишається за кадром [виробництво Ustor]

25-03-2019

Сьогодні не проблема відшукати стелажі масового виробництва, зробити замовлення та швидко оформити нову торгову точку. Але тренд «пропонувати товари на замовлення» поступово витісняє шаблони. Більш того, у власників бізнесу часто вже є готові ескізи стелажів, їм залишається тільки знайти того, хто зможе реалізувати ідеї. Ми можемо багато писати про те, які у нас хороші й якісні стелажі, але тільки подивившись на процес зсередини, ви зрозумієте в чому наша сила.

Производство Ustor

Власне виробництво

Команда Ustor самостійно займається усіма етапами: від виробництва стелажів до їх монтажу. На 900 кв. м розташувалося обладнання для реалізації таких процесів:

  • розкрій прокату (лист, труба, круг тощо). Для розкрою листів використовуємо гідравлічні гільйотинні ножиці та лазерний розкрійний центр. Для труб — автоматичну пилу;
  • штампування та свердління заготовок. Для листів є парк пресів з набором штампів, для труб — автоматичний верстат бездорновой перфорації;
  • згинання заготовлень. Для листів застосовуємо парк гідравлічних листозгинальних пресів, для труб — автоматичний дорновий трубовигинач;
  • зварювання та збирання. Ці процеси виконуємо на напівавтоматичних апаратах для TIG і MIG / MAG зварювання;
  • фарбування. Наносимо порошкове покриття в автоматичній фарбувальній лінії з підготовкою поверхні;
  • пакування.

Собственное производство Ustor

Що відбувається на виробництві

  

Починається «історія одного стелажа» з підготовки конструкторської та технологічної документації. Над проектуванням стелажів і складанням технічної документації працює конструкторський відділ. Інженери розробляють конструкторську документацію, беруть участь у виробництві, перевіряють готові конструкції. Навіть якщо замовник надав свої креслення, ми для виробництва розробляємо свою конструкторську документацію, яка містить необхідні відомості для виготовлення, складання та пакування продукції, з урахуванням нашого виробничого циклу.

Первый этап работы над стеллажами

Наступний етап — замовлення матеріалів та напівфабрикатів. У компанії працює відділ постачання, який займається замовленнями та доставленням сировини, напівфабрикатів і витратних матеріалів на виробництво. Фахівець з постачання запитує сертифікати якості, домовляється про постачання, першим перевіряє стан матеріалу на складі у постачальника. Якщо обладнання передбачає додаткові елементи зі скла, дерева або пластику — звертаємося до партнерів.

Після отримання матеріалів приступаємо до виготовлення деталей. За кожною виробничою дільницею закріплені співробітники [працівники та майстри], які виконують всю роботу з основними матеріалами: від розкрою, вирубки та зварювання до підготовки до нанесення порошкового покриття.

Производственный процесс Ustor

Після того, як стійки, полиці й інші елементи майбутнього стелажа будуть готові, його відправляють на фарбування. Для цього на виробництві є автоматична фарбувальна лінія. У цей комплекс входить лінія підготовки поверхні [камера мийки та сушки] та порошкового фарбування [камера напилення та піч полімеризації]. Працюємо з порошковими фарбами по RAL-палітрі. До речі, про їх переваги, а також про поетапний процес нанесення ми вже писали в одній з минулих статей. Основна перевага автоматизованих технологій: рівномірне фарбування та повний контроль як над підготовчим етапом, так і над напиленням.

Автоматическая покрасочная линия на производстве Ustor

Далі — пакуємо елементи й до моменту відвантаження вони зберігаються на складах площею 500 кв. м.

У планах розвинути можливості нашого виробництва технологією лазерного різання та новим зварювальним устаткуванням. Це допоможе розширити опції виробництва індивідуальних конструкцій, а також вплине на терміни. Зараз не всі етапи виконуються тільки на нашому виробництві, деякі операції виходять за його межі до постачальників. А це значить, що ми витрачаємо більше сил, засобів і часу. Тому в майбутньому хочемо згрупувати всі потужності на одній території.

Ролі співробітників

У нашій компанії працює 30 чоловік, 21 з них пораються на виробництві. Решта — займаються клієнтами [пошук і діалог], документами, маркетингом, поставками матеріалу... Кожен знає, що йому робити і чого від нього чекають. Команда немов живий організм: директор з продажу укладає угоди, майстри відповідають за процеси на виробництві, робочі пакують та монтують стелажі... Кожен співробітник відповідає за свою зону і, одночасно, допомагає розвиватися компанії в цілому.

Коротко про ролі:

  • директор компанії — керує командою, розподіляє обов'язки, складає план розвитку компанії;
  • директор з виробництва — контролює весь процес випуску торгового обладнання, забезпечує роботу з партнерами компанії;
  • директора з продажів — ведуть переговори, укладають угоди, проводять презентації;
  • інженер — готує замовлення перед виробництвом;
  • конструктор — проектує обладнання та складає технічну документацію;
  • фахівець з постачання — забезпечує наявність матеріалів і працює з постачальниками;
  • майстри та робітники — ті, хто своїми руками [та обладнанням] реалізують нестандартні конструкції.

Роли сотрудников Ustor

Про якість

У Ustor є кілька етапів контролю якості:

  • Вхідний контроль. Після доставлення матеріалів на виробництво команда перевіряє якість та кількість матеріалів і напівфабрикатів: дивляться на стан поверхні та геометричні розміри прокату, вологість порошкової фарби, відповідність кольору, товщину покриття при фарбуванні тощо.
  • Операційний контроль. Під час виконання певної операції або після її закінчення адміністрація виробництва [бригадир, майстер, начальник виробництва] перевіряє продукцію або результат технологічного процесу.
  • Всі етапи виробництва супроводжує конструктор. Він звіряє результат з конструкторською документацією.
  • Контрольне збирання. Директор особисто збирає кожен виріб з першого замовлення та вибірково — з наступних. Так він може бути впевнений, що команда виконала всі вимоги клієнта.

Контроль качества на производстве

Щоб не просто працювати «заради галочки», після здачі об'єкта ми аналізуємо зворотний зв'язок від замовника. Так команда буде знати, в якому напрямку рухатися та що покращувати, а також що ще можна запропонувати клієнтові.

Згідно із законом український виробник може працювати без сертифікатів відповідності або висновків санітарно-епідеміологічної експертизи про те, що стелажі безпечні для використання. Досить усної декларації. Крім як «на словах», якість нашої роботи підтверджують рекомендації від клієнтів, з якими ми співпрацюємо не перший рік: від директора з розвитку компанії Bembi, від заступника начальника відділу експлуатації та розвитку мережі магазинів «Антошка», від директора Krisstel тощо.

На кого ми орієнтуємося

У роботі ми орієнтуємося на великі заводи та світові тренди. Спостерігаємо, які технології використовують для масового виробництва, що креативного придумують дизайн-студії, на що орієнтуються закордонні компанії. Ми дивимося на магазин, як на універсальне приміщення, в якому зараз можна не тільки купити пару нових туфель, а й випити кави або перекусити. Простір трансформується під дією змін в поведінці людей, торгові центри перетворюються на місця зустрічей та емоційних разрядок. І торгове обладнання не повинно залишатися осторонь у магазині. Воно повинно відповідати трендам і вписуватися в цю мультиформатность.

Ustor на RetailShow 2018

Також ми постійно їздимо на виставки, моніторимо новини [зарубіжні джерела в пріоритеті], спілкуємося з колегами по цеху. Найбільше інформації збираємо на виставках і форумах, кілька цікавих подій:

  • EuroShop 2020 — найзначніша для нас виставка, яку проводять 1 раз на 3 роки. Там розповідають про нові віяння, представляють останнє обладнання та цікаві ідеї, які потім бродять по регіональних ринках. Про цю виставку ми вже трохи розповідали у грудні минулого року.
  • EMO Hannover 2019 — виставка металообробного обладнання та розумних технологій. Відбудеться у вересні в Ганновері.
  • XVIII Міжнародний промисловий форум пройде в Києві. На форумі буде 10 виставок: металообробка, захист і поведінку на виробництві тощо.
  • Tube Dusseldorf 2020 — ще одна виставка в Німеччині, на яку з'їдуться виробники металевих виробів, щоб продемонструвати товари з труб, технології та обладнання.

Яким ми бачимо Ustor через 5 років

Однозначно, не потонули у мас-маркеті, а залишилися на рівні індивідуального виробництва. Адже виготовлення товарів на замовлення — один із трендів в рітейлі, який ми просто не можемо ігнорувати. Власники магазинів завжди будуть шукати щось, що допоможе зробити торгове приміщення практичним, зручним і красивим. І несхожим на інші точки продажів.

Продовжуємо рости та розвиватися в сфері металообробки та по-максимуму автоматизуємо процеси на виробництві. Можливо, з'явилося кілька нових співробітників, але не це головне. На виробництві встановлено найостанніше обладнання, якого ще навіть в Україні немає. А клієнти замовляють тільки складні та незвичайні стелажі, які ми так само робимо з душею :)

Читайте также

Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять […]

19-04-2019

Цифрові технології: тестування, впровадження та «провал»

Короткий екскурс в історію роздрібної торгівлі США і багатофункціонального проектування даунтаунів Даунтаун Нью-Йорка, Манхеттен — один з найстаріших і найбільших ділових центрів у світі, сфотографований з висоти пташиного польоту: у […]

6-11-2019

Як розвиток рітейлу впливав на головні вулиці і ділові райони США

Що традиційно відрізняє місто від села? Концептуально, крім кількості жителів, площі та зручностей? … Це можливості, які надає місто для комфортної взаємодії між людьми малознайомими, або незнайомими зовсім. Рівень культури, […]

26-04-2019

Обладнання, що змінює суспільний простір