11-10-2021
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і віртуальних продажів істотно змінилося на користь перших. Експерти Epson провели масштабне дослідження і з'ясували, як повернути клієнтів у справжні зали та шоу-руми. Ми зробили для вас стислий коментар до цієї роботи.
Точка неповернення подолана, і тепер єдине, що має цінність для споживачів в офлайні — це їх досвід та емоційні враження від процесу покупки. Зокрема, 75% респондентів з Європи готові змінити свою купівельну поведінку в тому випадку, якщо магазин запропонує більш інтерактивний простір.
Дослідження «Експериментальне майбутнє» продемонструвало, що 75% опитаних з радістю повернуться до «живому шопінгу», якщо ритейлери оснастять точки елементами інтерактивного оточення.
Таким чином, сучасні технології можуть позитивно вплинути на обсяг трафіку в роздрібних точках. Перспективи розвитку в цьому напрямку також позитивно оцінюють фахівці платформи Statista. Вони відзначають, що ринок європейського ритейлу з травня 2021 року продемонстрував інтенсивне зростання. Так, в порівнянні з квітнем 2020 року, загальний обсяг продажів в роздрібній торгівлі зріс на 284%.
Якщо ви зможете забезпечити комфортний ланцюжок інтерактивної взаємодії (каси самообслуговування, віртуальні примірювальні, дисплеї для перевірки товарів в наявності й так далі), то споживачі будуть більш охоче відвідувати ваші торговельні приміщення.
Дослідження також виявило високу цінність імерсійних рішень. Тобто, впровадження VR (віртуальної реальності) і практичних елементів комунікації між покупцем і продуктом. Сучасний підхід до організації торговельних просторів критично важливий для молодих покупців. Так, дослідження показало, що 7 з 10 мілленіалів, а це близько 67% респондентів, з куди більшою ймовірністю здійснять покупки в тому офлайн-магазині, який оснащений експериментальними елементами.
Окрім молодого покоління, як не дивно, цю позицію поділяють й доросліші покупці, а саме: 65% опитаних з покоління Z, 58% покоління X, і, як не дивно, 52% «бумерів».
Дослідження Epson говорить про те, що аудиторія хоче бачити більше інтерактивного цифрового оточення. Популярні варіанти, які вже активно поширюються на Європейському ринку — це, наприклад, 3D-мапінг або система управління жестами чи рухами.
Тобто, ритейлерам радять звернути увагу на цифрові технології, що допомагають викликати позитивні емоції у відвідувачів торговельного простору. Чим більше захоплення та яскравих вражень ви викличете, чим довше клієнт захоче перебувати всередині, тим вище буде ймовірність повторного відвідування та здійснення покупки в магазині.
Українські бренди крок за кроком починають переймати світовий досвід, і ритейлери усвідомлюють те, як сучасні технології можуть якісно змінити взаємодію між клієнтом та продуктом.
Сміливо впроваджуйте можливості цифрових технологій та робіть більш живими свої торговельні приміщення. Створюйте комфортний та сучасний простір, і тоді ніякий ecommerce не замінить клієнтам відвідування саме вашого магазину.
Дитячий одяг можна презентувати у звичайних банках, на мотузках, ланцюгах або літаючих полицях. Обмежень для польоту фантазії практично немає. І дизайнери постійно це доводять. Ми зібрали 10 прикладів стелажів для […]
15-03-2019
Стелажі для демонстрації дитячих товарів [14 прикладів]
Важко передбачити, яким стане світ майбутнього. Зміни оточують нас вже зараз і активно впроваджуються у наше життя. 21 сторіччя змінюється настільки швидко, що стає все складніше стежити за всіма інноваціями. […]
6-11-2019
Магазини майбутнього: які зміни можуть статися у рітейлі до 2040 року
Коли товари у магазині розміщенні з розумом — це інколи працює краще, ніж реклама. Компанія Ustor спеціалізується на тому, щоб підібрати та створити правильні конструкції для розкладки продукції. Це не […]
15-08-2019
Як обрати форму та колір для торговельного обладнання [стелажі, вітрини, прилавки]
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом