11-10-2021
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і віртуальних продажів істотно змінилося на користь перших. Експерти Epson провели масштабне дослідження і з'ясували, як повернути клієнтів у справжні зали та шоу-руми. Ми зробили для вас стислий коментар до цієї роботи.
Точка неповернення подолана, і тепер єдине, що має цінність для споживачів в офлайні — це їх досвід та емоційні враження від процесу покупки. Зокрема, 75% респондентів з Європи готові змінити свою купівельну поведінку в тому випадку, якщо магазин запропонує більш інтерактивний простір.
Дослідження «Експериментальне майбутнє» продемонструвало, що 75% опитаних з радістю повернуться до «живому шопінгу», якщо ритейлери оснастять точки елементами інтерактивного оточення.
Таким чином, сучасні технології можуть позитивно вплинути на обсяг трафіку в роздрібних точках. Перспективи розвитку в цьому напрямку також позитивно оцінюють фахівці платформи Statista. Вони відзначають, що ринок європейського ритейлу з травня 2021 року продемонстрував інтенсивне зростання. Так, в порівнянні з квітнем 2020 року, загальний обсяг продажів в роздрібній торгівлі зріс на 284%.
Якщо ви зможете забезпечити комфортний ланцюжок інтерактивної взаємодії (каси самообслуговування, віртуальні примірювальні, дисплеї для перевірки товарів в наявності й так далі), то споживачі будуть більш охоче відвідувати ваші торговельні приміщення.
Дослідження також виявило високу цінність імерсійних рішень. Тобто, впровадження VR (віртуальної реальності) і практичних елементів комунікації між покупцем і продуктом. Сучасний підхід до організації торговельних просторів критично важливий для молодих покупців. Так, дослідження показало, що 7 з 10 мілленіалів, а це близько 67% респондентів, з куди більшою ймовірністю здійснять покупки в тому офлайн-магазині, який оснащений експериментальними елементами.
Окрім молодого покоління, як не дивно, цю позицію поділяють й доросліші покупці, а саме: 65% опитаних з покоління Z, 58% покоління X, і, як не дивно, 52% «бумерів».
Дослідження Epson говорить про те, що аудиторія хоче бачити більше інтерактивного цифрового оточення. Популярні варіанти, які вже активно поширюються на Європейському ринку — це, наприклад, 3D-мапінг або система управління жестами чи рухами.
Тобто, ритейлерам радять звернути увагу на цифрові технології, що допомагають викликати позитивні емоції у відвідувачів торговельного простору. Чим більше захоплення та яскравих вражень ви викличете, чим довше клієнт захоче перебувати всередині, тим вище буде ймовірність повторного відвідування та здійснення покупки в магазині.
Українські бренди крок за кроком починають переймати світовий досвід, і ритейлери усвідомлюють те, як сучасні технології можуть якісно змінити взаємодію між клієнтом та продуктом.
Сміливо впроваджуйте можливості цифрових технологій та робіть більш живими свої торговельні приміщення. Створюйте комфортний та сучасний простір, і тоді ніякий ecommerce не замінить клієнтам відвідування саме вашого магазину.
Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]
25-05-2016
Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості
Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та […]
29-03-2019
Брендовані стелажі для інструментів [з прикладами]
Команда Ustor зібрала в новому випуску дайджесту найцікавіші новини про те, що сталося і змінилося на фронті роздрібної торгівлі! Парковки для авто на дахах ТРЦ На початку липня 2019 року […]
15-08-2019
Український і міжнародний рітейл: цікаве за червень
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом