Кейс № 4. Медійний стелаж.

Кейс № 4. Медійний стелаж.

1-12-2015

При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку - «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями підійшла і рррраз ... і все готово!». Звичайно, вимога замовника для нас - закон, але не скрізь їх вдається реалізувати.

Ми вирішили подумати над ідеєю "універсального брендування". І реалізували її за допомогою монітора. Тепер цій дівчинці потрібно всього-на-всього включити монітор і завантажити необхідний ролик з флешки. А далі самі собою прийшли додаткові функції - продумали як можна завантажити рекламний контент не в кожному окремому стелажі, а централізовано з офісу. Погодьтеся, це ж дуже зручно, коли таких стелажів кілька в різних точках. Реалізували можливість з офісу контролювати кількість покупців, які зацікавилися товаром на стелажі, і кількість товару на полицях. А ще, незвичайний вид, для стандартного металевого стелажа, сам по собі увагу привертає.

 

Читайте также

У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід. Основний […]

2-03-2020

[CES-2020] Технології для рітейлу: від «розумного» дзеркала до робота-офіціанта

При проєктуванні торгової точки COQUI замовником ставилося завдання з розміщення відділу на 9м2: обладнання повинно було містити складський запас товару. Частина конструкції стелажів торгового залу була виготовлена з додатковими шафами […]

5-08-2016

Торгова точка COQUI, м. Бердянск

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]

18-04-2015

Устаткування торгового центру «Восторг»