1-12-2015
При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку - «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями підійшла і рррраз ... і все готово!». Звичайно, вимога замовника для нас - закон, але не скрізь їх вдається реалізувати.
Ми вирішили подумати над ідеєю "універсального брендування". І реалізували її за допомогою монітора. Тепер цій дівчинці потрібно всього-на-всього включити монітор і завантажити необхідний ролик з флешки. А далі самі собою прийшли додаткові функції - продумали як можна завантажити рекламний контент не в кожному окремому стелажі, а централізовано з офісу. Погодьтеся, це ж дуже зручно, коли таких стелажів кілька в різних точках. Реалізували можливість з офісу контролювати кількість покупців, які зацікавилися товаром на стелажі, і кількість товару на полицях. А ще, незвичайний вид, для стандартного металевого стелажа, сам по собі увагу привертає.
Компанія Ustor реалізувала проект відділу канцтоварів у нещодавно відкритому гіпермаркеті Епіцентр К в місті Миколаїв. Епіценр К національна мережа торгових центрів, що динамічно розвивається. Важливим критерієм роботи з цим замовником […]
9-10-2018
Епіценр К
Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]
5-02-2019
Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла
Весна в цьому році викликає радість тим, як швидко вона настала: своїм сонечком і теплом. Всі поспішають переодягнутися в легкі пальто та неспішно гуляти по вулицях зі стаканчиком ароматної кави… […]
8-03-2018
ДОРОГІ ДІВЧАТА, З 8 БЕРЕЗНЯ!
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом