1-12-2015
При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку - «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями підійшла і рррраз ... і все готово!». Звичайно, вимога замовника для нас - закон, але не скрізь їх вдається реалізувати.
Ми вирішили подумати над ідеєю "універсального брендування". І реалізували її за допомогою монітора. Тепер цій дівчинці потрібно всього-на-всього включити монітор і завантажити необхідний ролик з флешки. А далі самі собою прийшли додаткові функції - продумали як можна завантажити рекламний контент не в кожному окремому стелажі, а централізовано з офісу. Погодьтеся, це ж дуже зручно, коли таких стелажів кілька в різних точках. Реалізували можливість з офісу контролювати кількість покупців, які зацікавилися товаром на стелажі, і кількість товару на полицях. А ще, незвичайний вид, для стандартного металевого стелажа, сам по собі увагу привертає.
Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та […]
29-03-2019
Брендовані стелажі для інструментів [з прикладами]
Компанія Ustor реалізувала проєкт для компанії MasterZoo. Це національна мережа магазинів товарів для тварин, що включає понад 80 торгових точок по всій Україні. Професійний підхід до вирішення завдань клієнта дозволив […]
17-09-2018
MasterZoo
В інтернеті можна знайти безліч інформації про інновації, які все частіше з’являються в сфері роздрібної торгівлі. Штучний інтелект, роботи, віртуальна та доповнена реальність, інтернет речей, хмарні рішення для онлайн покупок […]
1-03-2019
Проблеми впровадження інновацій в українському рітейлі
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом