Замовити безкоштовний прорахунок

Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019

Як завоювати покупця: статистика агентств і тренди NRF Show & Expo 2019

15-04-2019

«Бути в тренді» — вираз, що використовують 9 з 10 ритейлерів, але як зрозуміти, чи дійсно компанія відповідає запитам сучасних споживачів? Для цього існують виставки та статистика агентств. Ustor проаналізували дослідження однієї з платформ для ритейлерів та підсумки заходу NRF Show & Expo 2019, після чого виділила основні напрямки, на яких варто зосередитися.

Как завоевать покупателя

Напрямки для роботи...

  1. Private Label

Закордонні та вітчизняні ритейлери продають продукцію під власною торговою маркою. На полицях мережі магазинів-дискаунтерів з Німеччини Aldi практично немає товарів від відомих брендів. 90% продукції — Private Label. Таким шляхом компанія хоче обігнати продуктових ритейлерів Walmart і Kroger. Товари Private Label коштують дешевше, адже споживачеві не потрібно переплачувати за бренд. Плюс власна продукція призводить до підвищення лояльності аудиторії. Albertsons, Walmart і Target збільшують число товарів Private Label. Наприклад, американська продуктова компанія Albertsons за 2018 рік випустила близько 1400 товарів Private Label. Зростання приватних марок зачіпає не тільки офлайн ритейлерів: e-commerce також працює в цьому напрямку. У Amazon близько 7 000 товарів Private Label. Знайомі торгові марки поступаються місцем приватним. Тому ритейлерам доводиться відмовлятись від «звичайного продажу» та залучати клієнтів кращим сервісом, технологіями, поєднанням декількох форматів на одній торговій площадці і так далі.

Albertsons: товары под собственной торговой маркой

 

  1. Більше, ніж просто покупки

Споживачі шукають місця, де можна не тільки купити продукт, але й зарядитися емоційно. Ритейлери розширюють сервіс, доповнюють основну сферу діяльності суміжними напрямками. У магазинах Apple діє програма Today at Apple, завдяки якій відвідувачі мають можливість пройти інтерактивні курси, взяти участь в шоу чи тренінгах, що пов’язані з товарами компанії...І все це на точках продажів. Тут проводять заняття з програмування, вчать малювати з iPad Pro, проводять музичні зустрічі і так далі.

Мережа універмагів Nordstrom відкриває невеликі майданчики, на яких пропонують послуги з пошиття одягу, консультації стиліста, нігтьовий сервіс.

Ще один приклад цікавого доповнення — магазин Casper. Тут можна не тільки вибрати матрац, але і подрімати на ньому 45 хвилин [за додаткову плату, зрозуміло].

Простір торгових центрів не обмежується тільки магазинами, але сьогодні ритейлери пішли ще далі та доповнюють такі будівлі коворкінгами.

  1. Скорочення торгової площі

Відомі ритейлери відходять від великих торгових точок, віддаючи перевагу невеликим магазинам в обласних центрах чи столицях. За прогнозами, до 2050 року населення мігрує в міста та на прилеглі до них території. Крім цього, орендувати невелике приміщення дешевше і співробітників потрібно менше.

У планах IKEA у 2019 році відкрити магазин-студію, де відвідувач зможе спланувати інтер'єр і підібрати під нього товари. Так вчинила не тільки ця компанія: Target, Kohl's, Nordstrom, Sephora також відкривають невеликі магазини.

Мережа роздрібних магазинів Macy's скорочує площа приміщень в 5 разів, прибирає стіни між зонами та орієнтується на гру з емоціями споживача.

Можливо, в недалекому майбутньому магазини в містах трансформуються в точки послуг, де можна буде замовити доставлення товару або звернутися за консультацією.

  1. Оптимізований робочий процес

Ритейлери продумують кожен етап роботи, прораховують час на виконання, підключають технології. Zara за 25 днів розробляє, виробляє, постачає і продає одяг на точках. Так компанії вдається швидше реагувати на запити своїх споживачів.

Великі ритейлери змінюють стратегії поповнення запасів товарів. Target тестує нову систему завезення продукції у свої магазини по Нью-Йорку: в точках продажів зберігається менше продукції, а запаси поповнюються коли це необхідно. Так ритейлеру вдається більш ефективно використовувати територію: замість великої площі під склад, вільний простір використовують для онлайн-замовлень і упаковки.

Також ритейлери для управління замовленнями та відправленнями використовують технології: AI, IoT і так далі.

  1. Pop-up магазини

На Заході тимчасові точки продажів з'являються практично скрізь: у коридорах торгових центрах, на автомобільних стоянках, на вулицях і так далі. Їх головний плюс — низька орендна плата. Не потрібно укладати договори про довгострокову оренду або брати монструозні кредити. Крім того, таким чином ритейлер може познайомити клієнтів з новим товаром або запустити свій бренд без великих інвестицій.

Bonobos — дочірня компанія Walmart, яка шиє і продає чоловічий одяг — відкрила мобільний трейлер, в якому відвідувач може приміряти одяг, проконсультуватися зі стилістом, замовити вподобаний товар додому. Такі pop-up магазини відкривають не тільки стартапи, але й великі гравці [наприклад, Alibaba, Amazon, Calvin Klein]. Тимчасові точки продажів дарують ціле поле для експериментів: можна укладати партнерство з інтернет-гігантами, пробувати поширювати різні товари і так далі.

  1. Персоналізований маркетинг

Ритейлери збирають дані про своїх клієнтів, щоб зробити їм релевантну пропозицію. Best Buy — мережа магазинів побутової електроніки — запустила додаток, який відправляє відвідувачам пропозиції по одній конкретній точці продажів і сигналить ритейлеру, коли клієнт знаходиться в дорозі, щоб забрати своє замовлення.

Магазин кроссовок Goat предлагает своим клиентам самостоятельно создавать wishlist и устанавливать на цену. Если эта обувь поступает в продажу или цена опускается в пределах 5% от заданной покупателем, то он получает push-уведомление о возможности заказа.    

  

Магазин кросівок Goat пропонує своїм клієнтам самостійно створювати wishlist і встановлювати ціну. Якщо це взуття надходить у продаж або ціна опускається в межах 5% від заданої покупцем, то він отримує push-повідомлення про можливість замовлення.

  

  1. Магазини = онлайн-центри

Walmart, Best Buy, Zara, Brooks Brothers та інші використовують офлайн-магазини для обробки онлайн-замовлень. Так вони підтримують e-commerce, об'єднують операції онлайн та на точках, швидше і дешевше доставляють товар. Грань між фізичним і онлайн-ритейлом стає все тоншою, власники бізнесу розширюють можливості, використовують усі сфери.

… І тренди з виставки NRF Show & Expo 2019

13–15 січня в Нью-Йорку пройшла виставка NRF Show & Expo. На подію зібралося 40 000 учасників, було представлено 700 стендів і проведено 10 конференцій. Експерти виділили кілька трендів, на які слід орієнтуватися у 2019 році.

  • Швидкий сервіс. Покупці звикли робити замовлення в інтернет-магазині в декілька кліків. І від стандартних «цегляних» магазинів вони очікують такого ж сервісу, бажано без довгих черг і тривалих процесів оплати. Fujitsu розробили технологію, яка сканує товари в візку, коли покупець проходить через касу. Також компанія презентувала автомати для самостійної оплати та оформлення повернення, замовлення страв і так далі.
  • Технології на базі штучного інтелекту. Експерти припускають, що скоро AI проникне в усі сфери діяльності ритейлера: від маркетингу до управління точкою продажу. Кожен третій стенд на виставці був пов'язаний саме з цією технологією. AI дозволяє контролювати запаси, збільшувати дохід і прибутковість, стежити за оборотом і так далі.
  • «Розумні» технології. Starbucks представили «розумну» кавоварку. Її датчики допомагають відстежувати несправності, швидкість витрати запасів і так далі. Samsung розробили «розумні» холодильники, які вміють транслювати новини та розповідати, що лежить на полицях.
  • Сучасні помічники. Дисплеї з інформацією про товар вже нікого не дивують, але помічники стають «кмітливим». На NRF представили обладнання, яке вміє сканувати людське тіло і підбирати одяг, накладати макіяж. Hewlett Packard розробили окуляри віртуальної реальності, які допомагають спланувати простір або викладення товарів.

Висновок: ритейлери, які розвиваються і роблять ставки на нові технології, виходять в Топ, а ті, хто за інерцією і вже знайомим шляхом йдуть до розмитої мети «збільшити прибуток», залишаються за бортом. Щоб відповідати на запити споживачів, потрібно стежити за трендами та гнучко підлаштовуватися під ринок :)

Читайте также

Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]

7-03-2024

Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів

Fozzy Group відкриває торговельні приміщення в стилі арт-деко та за мотивами дитячих казок, Sony продає свої приставки в «космічних» магазинах. Бренди вкладаються в розробку тематичних інтер’єрів не просто так. Все […]

18-02-2019

5 стилів для оформлення вашого магазину

Останнім часом все більше новин про рітейл — це: + Заяви експертів, що навперебій твердять про нібито неминуче банкрутство найбільших представників рітейлу у майбутньому; + Звістки від якої-небудь компанії, яка […]

5-02-2019

Мультиформатність — неминуче майбутнє світового рітейла