Екостиль: від принципів до стелажів

Екостиль: від принципів до стелажів

10-05-2019

У 2019 споживачі обирають чисті органічні овочі та фрукти, відмовляються від пластикових коробочок на користь пакування з крафт-паперу та тканини, купують одяг з екокожі і ліоцелл. Тяга до натурального проглядається у всіх сферах, і оформлення торгових приміщень — не виняток. Бренди дбають про те, що вони випускають на ринок і як ця продукція представлена.

Экостиль: что значит для брендов

Трохи про Екопродукти ...

Чому компанії почали піклуватися про екологію? Так вони виглядають не як відокремлені організації, а як частина суспільства. Бренд в очах споживача представлений як порядний і з високим рівнем усвідомленості, якщо він робить все, щоб зберегти екологію: відмовляється від шкідливих речовин при виробництві, проводить лекції / навчання персоналу про те, як утилізувати вироби і так далі. Маркетологи розробляють цілі стратегії, в яких прописують, як розвиватися компанії в умовах жорстких принципів суспільства.

Приклади Екопродуктів:

  • Talisman Fusing Factory створюють посуд і предмети декору з старого скла: їх тарілки у вигляді пляшки подають разом з ароматними закусками в італійських ресторанах.

Talisman Fusing Factory

  • Zelenew - лабораторія ресайклінгу, в якій створюють дивовижні речі з переробленого пластику: корзини та ящики під рослини і фрукти, контейнери під олівці і ручки.

Примеры экотоваров: Zelenew

  • Papinarubashka — upcycling-майстерня, яка створює блокноти з обкладинками з тканин: це можуть бути старі сорочки, штори, скатертини з секондів і барахолок. Тут не випускають однакові продукти: один блокнот виходить тиражем 5 штук. І вже випущені серії не повторюються.

Экопродукт от Papinarubashka

  • CBS Corporation розробили цілу програму Eco Ad, на реалізацію якої компанія щорічно виділяє 10% доходів. Співробітники спонсорують установку сонячних батарей, освітлення та озеленення територій.
  • «САН ІнБев Україна» — виробник пива «Чернігівське» — виступає «за» економне використання ресурсів і натуральність продукції. В їх пиві немає шкідливих добавок, а воду перевіряють на токсини і метали на 32 тестах. Відходи, які залишаються після виробництва, також очищають. Крім поліпшення свого продукту компанія впорядковує парки, очищає водойми і пляжі, створює зони для пікніків, встановлює урни в громадських місцях.

... І екостилі в магазинах

Заговорили про цей стиль в кінці XX століття, коли перед людством гостро постала проблема екології. Але з'явився він набагато раніше: ще Алвар Аалто — засновник модернізму — проектував будинки, крізь дахи яких проростали дерева. А першими почали використовувати природні матеріали скандинавські дизайнери.

Екостиль чимось схожий на мінімалізм — в таких інтер'єрах немає скупчення деталей, весь декор виконує певні функції. У плетених кошиках складені товари, а гарбузи одночасно служать абажурами для світильників. Картини з каменю і дерева, галька в вазах — такі елементи підкреслять обраний стиль в магазині. Часто дизайнери використовують живу зелень, щоб акцентувати на природність інтер'єру. Всі меблі та стелажі виконані з натуральних матеріалів.

При виборі відтінків дизайнери зупиняються на натуральних: коричневий, зелений, блакитний, пісочний. Ніяких яскравих акцентів.

У магазинах в стилі еко багато вільного простору і світла. Для створення стелажів і меблів використовують дерево і ротанг. У таких приміщеннях зустрічаються прості форми і природні текстури. Основна ідея — показати принципи екостилю через натуральні матеріали.

Приклади стелажів для магазинів в екостилі

  1. У Louis Philippe Gods & Kings в Бангалорі (Індія) найцікавіше — це вітрина у вигляді шахової дошки з екологічною розчинної печаткою на вінілі. Але це ще не все: в приміщенні стоять стелажі і столики з дерева.

Louis Philippe Gods & Kings в Бангалоре (Индия)

2. Магазин здорового харчування Pressed Juices в Мельбурні (Австралія) відрізняється мінімалістичною скромністю і контрастними колірними поєднаннями. Меблі та стелажі зроблені з деревини, обрешітки з соснового бруса. На одній стіні розмістили дерев'яні ящики з-під овочів і фруктів.

Магазин здорового питания Pressed Juices в Мельбурне (Австралия)

Магазин здорового питания Pressed Juices

3. Продуктовий магазин Fromagerie Alleosse в Парижі (Франція) знаходиться в підвальному приміщенні. Стіни виконані за допомогою фактурної деревини, так власники хотіли донести свою прихильність до всього натурального і екологічному. Підлогове покриття викладено керамічною плиткою, стелю оформлений плитами з деревини з металевими прожекторами, прилавки й стелажі виконані зі світлого дерева. Цей магазин в мегаполісі наповнений затишком і теплом, приваблює відвідувачів своїм незвичайним оформленням.

Продуктовый магазин Fromagerie Alleosse в Париже (Франция)

Продуктовый магазин Fromagerie Alleosse в Париже (Франция)

4. Приклад магазину в екостилі — Convert Man в Сан-Франциско. Стелажі виготовлені з картону, вішалки — з бамбука, підлога вкрита керамічною плиткою. Простір відображає філософію бренду, в якій основну частину займає турбота про навколишнє середовище. Інтер'єр оформлений в нейтральних тонах, які не відволікають від покупок. Тут зібрані дизайнерські стелажі і меблі, яка виглядає просто і разом з тим виконує свої функції.

Пример магазина в экостиле — Convert Man в Сан-Франциско.

 Пример магазина в экостиле — Convert Man в Сан-Франциско.

5. Офіс і шоурум Petrol Industries — це простота екстер'єру та внутрішнього оздоблення, індустріальний стиль, природні та екологічно чисті матеріали. Конструкції виконані з високоякісної сталі і дерева, щаблі — з переробленої деревини дуба.

Офис и шоурум Petrol Industries

Офис и шоурум Petrol Industries

6. Магазин здорових продуктів Pur в Гельсінкі просуває ідею екологічності не тільки через продукти, а й через загальну атмосферу магазину. Для облицювання використовували блакитну плитку, стелажі і вітрини виготовлені з дерева світлих порід, підлогу зробили кам'яним, зберігши натуральну фактуру, а приміщення прикрасили живою зеленню.

Магазин здоровых продуктов Pur в Хельсинки

Магазин здоровых продуктов Pur в Хельсинки

Все більше брендів «переходять на сторону добра»: створюють екологічно чисті продукти, переробляють пластик, для оформлення магазинів використовують натуральні матеріали. І це лише початок боротьби за чисте повітря :)

Читайте також

Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]

21-01-2019

Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]

Щороку рітейл-компаній відкривають все більше і більше нових магазинів. У цій статті ми підведемо підсумки за 2019 рік і розповімо, скільки нових точок було введено в експлуатацію найбільшими торговими мережами […]

2-03-2020

Рекорди 2019 року. Скільки точок відкрили великі українські мережі

Без правильного дизайну торгових приміщень товари погано продаються — до цього висновку прийшли ще в 2014 році. З тієї миті усі компанії занурилися у рітейл-дизайн, почали усвідомлювати, наскільки важливо створювати […]

16-01-2019

10 дизайнерських ідей в устаткуванні торгового приміщення