2017-й для компанії Ustor - рік активного розвитку

2017-й для компанії Ustor - рік активного розвитку

23-01-2018

Орієнтація на клієнтів, партнерство, як основа взаємин, і стратегія win-win у всьому стали запорукою того, що Ustor довірили свої проекти 14 нових клієнтів.

Ми розширили сфери співробітництва і реалізували проекти в різних сферах рітейла - дитяча, жіночий, чоловічий одяг, спортивні товари, аксесуари, канцтовари, FMCG.

Підводячи підсумки, можна сказати, що в 2017 році наша команда Ustor втілила в життя 25 проектів разом з національними ритейлерами і вийшла на міжнародний рівень, реалізувавши 5 - з іноземними брендами.

Завдяки складним і амбітним завданням, які ставлять перед нами партнери, ми постійно розвиваємося. Використовуємо сучасний підхід і орієнтуємося на бажання клієнта.

В цьому році ми реалізували багато проектів по концепту європейських дизайнерів і розробників. Конкуренція в сегменті non-food дуже висока. У зв'язку з цим, в роздрібних концепціях і брендбук, все менше стандартного устаткування. Тепер воно - незвичайне, складне. Відрізняється формою, кольором, фактурою.

Ми любимо працювати з такими проектами.

Брати участь у відкритті нового магазину завжди хвилююче, але ще більше емоцій ми відчуваємо, коли робимо оновлення концепції торгової точки.
Адже зробити краще, ніж було - завжди складніше, ніж перший раз і з нуля. Освіжити, наповнити новим змістом, зробити комфортне зонування з урахуванням споживчого досвіду і шляхи - завдання, над якою працює велика команда фахівців. У цьому задіяна і команда рітейлера, яка знає інсайти своїх покупців і велику кількість підрядників, які трансформують інформацію в комфортний простір для шопінгу (концептуальний, дизайнери, конструктора і багато інших). А ми втілюємо їх ідеї в торговому обладнанні, роблячи його органічним продовженням загальної концепції.

Від усієї команди ми дякуємо нашим партнерам за плідну, креативний рік, в якому було багато натхнення і приводів для гордості!

Нехай ваші очі продовжують горіти від бажання досягати поставлених цілей. Амбітні проекти втілюються в життя і приносять великий прибуток і радість.

Пристрасть, з якою ви підходите до своєї справи, буде міцною основою довгострокового успіху.

У 2017 ми зробили разом багато знакових проектів, але впевнені, що в 2018 ми ще здивуємо один одного і весь ринок!

З наступаючим Новим роком та Різдвом!

Читайте также

Продовжуємо тему, порушену глобальним опитуванням Deloitte в 2019 році серед так званих мілленіалів і хоумлендерів — представників поколінь Y і Z. Незадоволені, розбиті і руйнівники Наскільки мілленіали можуть бути «Поколінням […]

6-11-2019

Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 2: що з цим робити маркетологам?

Тенденції розвитку вендингу в Україні Автоматизація та збут продукції через торгові автомати демонструють все більш позитивні тенденції та їх частка у роздробі невпинно зростає. Але яка ситуація з вендингом зараз […]

20-08-2019

Світовий ритейл та Україна: новини липня

Короткий екскурс в історію роздрібної торгівлі США і багатофункціонального проектування даунтаунів Даунтаун Нью-Йорка, Манхеттен — один з найстаріших і найбільших ділових центрів у світі, сфотографований з висоти пташиного польоту: у […]

6-11-2019

Як розвиток рітейлу впливав на головні вулиці і ділові райони США