23-01-2018
Орієнтація на клієнтів, партнерство, як основа взаємин, і стратегія win-win у всьому стали запорукою того, що Ustor довірили свої проекти 14 нових клієнтів.
Ми розширили сфери співробітництва і реалізували проекти в різних сферах рітейла - дитяча, жіночий, чоловічий одяг, спортивні товари, аксесуари, канцтовари, FMCG.
Підводячи підсумки, можна сказати, що в 2017 році наша команда Ustor втілила в життя 25 проектів разом з національними ритейлерами і вийшла на міжнародний рівень, реалізувавши 5 - з іноземними брендами.
Завдяки складним і амбітним завданням, які ставлять перед нами партнери, ми постійно розвиваємося. Використовуємо сучасний підхід і орієнтуємося на бажання клієнта.
В цьому році ми реалізували багато проектів по концепту європейських дизайнерів і розробників. Конкуренція в сегменті non-food дуже висока. У зв'язку з цим, в роздрібних концепціях і брендбук, все менше стандартного устаткування. Тепер воно - незвичайне, складне. Відрізняється формою, кольором, фактурою.
Ми любимо працювати з такими проектами.
Брати участь у відкритті нового магазину завжди хвилююче, але ще більше емоцій ми відчуваємо, коли робимо оновлення концепції торгової точки.
Адже зробити краще, ніж було - завжди складніше, ніж перший раз і з нуля. Освіжити, наповнити новим змістом, зробити комфортне зонування з урахуванням споживчого досвіду і шляхи - завдання, над якою працює велика команда фахівців. У цьому задіяна і команда рітейлера, яка знає інсайти своїх покупців і велику кількість підрядників, які трансформують інформацію в комфортний простір для шопінгу (концептуальний, дизайнери, конструктора і багато інших). А ми втілюємо їх ідеї в торговому обладнанні, роблячи його органічним продовженням загальної концепції.
Від усієї команди ми дякуємо нашим партнерам за плідну, креативний рік, в якому було багато натхнення і приводів для гордості!
Нехай ваші очі продовжують горіти від бажання досягати поставлених цілей. Амбітні проекти втілюються в життя і приносять великий прибуток і радість.
Пристрасть, з якою ви підходите до своєї справи, буде міцною основою довгострокового успіху.
У 2017 ми зробили разом багато знакових проектів, але впевнені, що в 2018 ми ще здивуємо один одного і весь ринок!
З наступаючим Новим роком та Різдвом!
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Наша відповідь — фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим […]
1-04-2015
Треба обов’язково бути винахідливим!
Fozzy Group відкриває торговельні приміщення в стилі арт-деко та за мотивами дитячих казок, Sony продає свої приставки в «космічних» магазинах. Бренди вкладаються в розробку тематичних інтер’єрів не просто так. Все […]
18-02-2019
5 стилів для оформлення вашого магазину
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом