28-04-2021
Пандемія змінює наш спосіб життя та звички, зокрема купівельні. 2020 року інтернет-продажі склали $189 млрд. Це на 33% більше, ніж 2019-го.
Ритейл гнучко реагує на запити аудиторії, і можна прогнозувати зростання онлайн-продажів. Такий стан справ активно впливає і на офлайн: змінюються формати й підходи. Розповідаємо про 5 тенденцій ритейлу у 2021 році.
Купити, орендувати, оформити підписку або придбати вживаний товар? Тепер це рішення повністю залежить від клієнта. Подібний вибір уже дають Macy's, Walmart, Nordstrom та інші світові ритейли.
Так компанії не тільки підлаштовують бізнес-модель під запити нескінченної черги локдаунів, а й дбають про свою аудиторію. Наприклад, даючи людині змогу не купувати за повну вартість товар, яким він скористається кілька разів.
Торгові площі й вітрини будуть перетворюватися на місця для виконання онлайн-замовлень. Це допоможе стати мобільнішими, а також розв'язати проблему з оплатою оренди й технічного забезпечення.
Компанія Apple уже використовує роздрібні магазини для обробки онлайн-замовлень. Хоч цей крок був зроблений до всесвітньої пандемії, зараз це допомагає їй утримувати лідерські позиції.
Електронна комерція набирає обертів, але найближчими роками фізичні магазини не зникнуть. Що точно буде — це нові концепції та формати звичних торгових майданчиків. Вдалий приклад — Walmart. Американська мережа оголосила про трансформацію понад двохсот суперцентрів на магазини, які, скоріше, будуть нагадувати аеропорти. Більше вільного простору, більш помітні вивіски, безконтактні каси й багато іншого.
Поєднання фізичних магазинів і онлайн-платформ створить гібридну модель ритейлу. Магазини нового формату дадуть змогу покупцям спочатку випробувати товар, а потім здійснити онлайн-замовлення. Гарний приклад — Canada Goose з арктичною кімнатою, де компанія відтворила реальні умови зими за полярним колом.
Партнерство з сервісами доставлення дасть ритейлу змогу заощадити на відправленні товарів. Ми вже можемо бачити разючі результати співпраці таких компаній, як FedEX, Amazon і UPS, із сервісами «останньої милі».
Це найкращий варіант під час пандемії — коли часом попит на доставлення перевищує пропозиції. Паралельно з тенденцією «останньої милі» закрити потребу швидко отримувати товари допоможуть представники гіг-економіки. Люди, які мають велосипед або автівку, вже побічно допомагають покращувати сервіс офлайнових торгових точок.
Ритейли частково переведуть комунікацію у формат відеодзвінків. Тепер, перед тим як зважитися на покупку автомобіля, буде доступна опція зв'язку з консультантом в онлайн-форматі. Найочевидніший плюс у цьому нововведенні — гнучкість. Відеодзвінок можна буде організувати, виходячи за звичні рамки робочих годин із 10:00 до 18:00 по буднях.
Поки що ми тільки можемо уявляти, який вигляд будуть мати магазини майбутнього. Але напевне в лідери вийдуть ритейли, які впроваджуватимуть високі технології та гнучкий сервіс.
Ми вже неодноразово писали про те, як це важливо для людини — мати маленького вчителя у вигляді домашнього вихованця, який допомагав би йому проявляти найкращі свої якості: відповідальність, турботу, емпатію, […]
5-06-2019
Стелажі для зоотоварів
Престижні щорічні нагороди MAPIC, засновані у 1996 році, видаються за кращі досягнення, інновації та креативність у сфері ритейлу, девелопменту та торговельної нерухомості. Найбільша в Європі, 23-я церемонія MAPIC Awards відбулася […]
22-02-2019
Топ-10 ритейлерів на MAPIC Awards 2018
У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід. Основний […]
2-03-2020
[CES-2020] Технології для рітейлу: від «розумного» дзеркала до робота-офіціанта
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом