27-07-2021
Серійні рішення з кожним роком користуються все більшим попитом серед власників торгового бізнесу. Це зрозуміло: таке обладнання взаємозамінне і зазвичай виробляється істотно швидше будь-яких кастомізованих аналогів.
Така гнучкість особливо цінується у зв'язку з нестабільною економічною ситуацією у світі: якісь точки зачиняються, якісь змінюють свій формат, а деякі відкриваються або «переїжджають».
Раніше нам вже доводилося писати про серію RAF, а також її застосування в non-food магазинах та інших торгових просторах. Сьогодні ми повернемося до цієї теми на прикладі кейсу Ustor для мережі OnePrice.
OnePrice — молода, але дуже динамічна мережа магазинів з товарами для дому та побуту від виробників з Китаю та України. У роздрібних точках представлено від 10000 позицій, серед яких побутова хімія, вироби для будинку, гаджети, письмове приладдя, інструменти, косметика, одяг і багато іншого.
Компанія з'явилася у 2018 році, блискуче пережила кризу, і зараз налічує близько 30 магазинів. Особливість мережі — ціни нижчі, ніж на ринку. Це забезпечується завдяки налагодженому імпорту, акціям, гнучкій системі знижок (від обсягу замовлення, через внутрішню бонусну систему, та інше).
Ще нещодавно точки були тільки в Києві, але в третьому кварталі 2020 року, всупереч карантинним складнощам, OnePrice відкрили представництва в Харкові, Черкасах. Також ось-ось будуть відкриті магазини в Одесі.
Команда Ustor допомогла виготовити універсальне обладнання для свіжих точок в Харкові. В основі саме лінійка RAF, оскільки вона підходить для презентації всіх категорій товарів клієнта. Такі серійні рішення регулярно замовляють найрізноманітніші магазини «біля будинку»: аптеки, зоомагазини, канцелярія та інші.
RAF — конструктор, елементи котрого легко переміщуються, транспортуються і «змінюють» приміщення. Стелажі можуть бути забрендовані, оснащені елементами навігації.
До її складу входять настінні, пристінні, острівні конструкції. Кожну з них можна також оснастити бортиками, кошиками, полками, іншими допоміжними елементами для комфортної презентації товарів.
Особливість магазинів на кшталт OnePrice — часта зміна асортименту, динамічне нарощування брендів і постачальників, сезонна продукція, «хіт»-товари з різною специфікою зберігання і розміщення в просторі.
Тому вкрай доречно те, що прибирати або міняти полки дуже легко, як і пересувати конструкції всередині приміщення. Також можна оперативно трансформувати стелажі під продукцію: додати гачки, контейнери, поміняти висоту полиць, доповнити перфорованими панелями.
Ще одна перевага лінійки — висока міцність і зносостійкість, що вкрай важливо для магазинів з активним трафіком та високою пропускною здатністю, особливо в економсегменті.
Також це зручно для товарів різної тяжкості. Практичний досвід Ustor показав, що стелажі витримують до 110 кг, а стандартні гачки — до 2,4 кг. Деякі клієнти [наприклад, серія зоомаркетів MasterZoo] обладнали понад 60 роздрібних точок обладнанням серії RAF, а за час карантину до нас знову звернулися за серійним рішенням інші постійні замовники — мережа магазинів художніх товарів Akvarel.
Елементи серії RAF виробляються на основі листового або профільного металу з доповненням з пластику, дерева, сталі, скла. Фарбуються стелажі порошковими фарбами на вибір клієнта. Базовий колір — білий, але можливі будь-які поєднання з нашої палітри.
Наостанок хочемо виділити кілька об'єктивних плюсів серійного обладнання для мультибрендових магазинів економсегмента на прикладі OnePrice:
Швидке виготовлення. Будь-яке індивідуальне рішення вимагає проєктування, тривалих термінів виробництва, тут же від вихідних даних до монтажу на об'єкті проходить мінімальний часовий відрізок.
Простий монтаж. Установка устаткування на об'єкті відбувається дійсно швидко. Плюс, її можливо провести самостійно.
Кастомізація «своїми руками». Якщо ви продаєте товари різного призначення, перелік яких регулярно змінюється, то вам важливо мати можливість обирати висоту полиць, додавати й прибирати кошики, гачки, інші аксесуари для зберігання. Серійне обладнання дозволяє робити це швидко і самостійно — буквально як конструктор.
Зносостійкість. Прості, міцні матеріали, стійка конструкція — запорука того, що навіть величезний обсяг трафіку не вплине на якість експлуатації: такі стелажі важко розхитати або поламати.
Великий термін експлуатації. Цей пункт пов’язаний з попереднім — такі стелажі прослужать вам дійсно довго.
Універсальність. Завдяки взаємозамінності елементів, ви можете трансформувати простір, переїжджати, поєднувати обладнання з різних точок і, головне, діяти гнучко, рухатись в ногу з часом.
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Ритейлерам необхідно робити покупцям пропозиції, від яких неможливо відмовитись і які перетворять споживачів на постійних клієнтів. Але як випередити не лише конкурентів, а й зручний і швидкий онлайн-шопінг? Здивувати, вразити […]
11-12-2023
Враження продають: як дизайн магазину завойовує клієнтів
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом