Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]

Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]

21-01-2019

Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані стелажі на основі цієї ж лінійки.

Брендированные стеллажи на основе серии RAF

Роль брендованих стелажів в торговому приміщенні

Власники роздрібних точок продажу замовляють стелажі не лише для створення правильного настрою у торговому залі, але й щоб покупцеві було зручно дістати товар і покласти його назад на полицю. Конструкції повинні відповідати інтер'єру, займати відведені квадратні метри, демонструвати продукцію так, щоб її захотілося купити. Якщо ж говорити про POS-матеріали, то вони ще й виконують деяку роль в загальній стратегії просування компанії. Брендовані стелажі своїми відтінками, логотипом притягають відвідувача відразу, як тільки він завітає до приміщення. Особливо, якщо це мультибрендовий торговельний центр, такий як «Епіцентр», «Нова Лінія», «Ашан». Ритейлерові не треба додатково замовляти друк фірмових листівок, афіш або банерів, стелажі працюють краще за інші рекламні матеріали. Вони не діють так само ефективно, як розмова з консультантом, але підвищують шанси на продаж певного продукту у рази.

Вигода від таких конструкцій не лише для торгової марки, але й для покупця: він без зусиль відшукає продукцію улюбленого бренду на полицях. Клієнтові не треба спочатку розшукувати консультанта, щоб він підвів до товару, а потім ще й вибирати серед декількох схожих речей одну потрібну. Досить озирнутися в приміщенні, знайти очима логотип на стелажі та відшукати на полицях відповідний продукт.

Приклади брендованих стелажів на основі серії RAF від Ustor

  1. Бренд Дніпро-М вже близько 20 років випускає електроінструменти і устаткування для українських споживачів. В асортименті компанії зібрані шуруповерти, перфоратори, рулетки, викрутки та інші інструменти. Для цього бренду ми зробили стелаж з перфорованою стінкою, гачками та полицями, щоб на ньому можна було розмістити як невеликі ручні інструменти, так і об'ємніше устаткування. За замовленням клієнта забарвили у фірмові кольори: помаранчевий та чорний.

Брендированные стеллажи на основе линейки RAF

  1. Для бренду Grunhelm команда Ustor зробила стелаж для демонстрації бойлерів. Ця компанія не так давно на ринку, але вже встигла завоювати споживачів співвідношенням якість-ціна. Ми працювали за ескізами дизайнерів, на конструкцію нанесли порошкове покриття стандартного білого кольору, доповнили композицію фірмовим зеленим відтінком.

Брендированные стеллажи на основе RAF

3. Для цієї ж компанії ми зробили стелажі під побутову техніку. Ця конструкція розрахована на об'ємні та важкі товари. Забарвили у чорний колір.

Брендированные стеллажи [на основе RAF]

4. Бренд Werk продає на українському ринку насоси, зварювальне устаткування, різний ручний інструмент тощо. В асортименті багато дрібних товарів, під які ми зробили стелажі з перфорованими панелями та гачками. Вийшли досить місткі конструкції без зайвих відволікаючих деталей. Величезна перевага в тому, що навіть якщо змінюється експозиція товарів, не треба замовляти новий дисплей. Модульна серія RAF дозволяє самостійно монтувати та демонтувати полиці, кошики, гачки.

Брендированные стеллажи для магазинов из разных ниш

Брендированные стеллажи от Ustor

5. Бренд Belinka робить захисні та декоративні покриття для виробів з дерева. Ми зробили стелаж, який витримує важкі банки з фарбою і при цьому вигідно демонструє товар. Брендований стелаж забарвили у фірмові відтінки.

Брендированные стеллажи на основе стандартной линейки

6. Бренд Vitals пропонує своїм споживачам електроінструменти, зварювальне устаткування, садово-паркову техніку. Ми зробили стелаж під насосне устаткування, з урахуванням великих навантажень. Забарвили у блакитний та синій відтінки.

Брендированные стеллажи на основе RAF

7. Для виробника посуду BIOL ми виготовили брендовані стелажі на основі серії RAF. Цей бренд більше 15 років на ринку, а в його асортименті зібрані сковорідки, сотейники, каструлі, гусятниці, казани тощо. На стелаж нанесли порошкове покриття білого та червоного кольорів.

Брендированные стеллажи от компании Ustor

8. SPARKY вже більше 50 років випускає електроінструменти, якість яких підтверджена сертифікатами: ISO 9001, ISO 14001, TUV Rheinland GS Din CE IEC. Щоб клієнти могли розглянути кожен інструмент, ми зробили стелаж з перфорованою задньою стінкою та гачками різної форми і довжини. За замовленням клієнта забарвили у сріблястий відтінок, доповнили конструкцію логотипом з підсвічуванням.

Брендированные стеллажи для разных ниш

9. Для STARK ST ми зробили стелаж під засоби кріплення. У конструкції використали гачки та полиці з металевими роздільниками. Стелаж обладнаний верхніми та бічними рекламними панелями. Забарвили у жовтий та чорний відтінки.

Брендированные стеллажи {примеры]

10. Італійська компанія Tenax робить клей, мастику, очисники та іншу хімію для натурального каменю. Для цього бренду ми випустили стелаж з гачками й спеціальними полицями-кошиками для зберігання та експонування рулонних матеріалів. Нанесли порошкове покриття жовтого кольору.

Брендированные стеллажи [примеры Ustor]

11. Бренд Lessner випускає на ринок сковороди, чайники та інші кухонні атрибути. Для виробництва використовують тільки безпечні матеріали, акцентують увагу користувачів на ергономічному дизайні. Ustor зробила для компанії брендований стелаж під посуд. Це універсальний односторонній стелаж, який складається з двох вертикальних частин. Одну частину використовують для демонстрації товарів на полицях [замовник сам може змінити відстань між ними, орієнтуючись на висоту посуду], а іншу — для розміщення продукції на гачках. Конструкція виконана відповідно до брендбуку та доповнена логотипом.

Ustor: брендированные стеллажи на основе RAF

На основі серії RAF можна розробити стелажі для різних ніш: від електроустаткування до посуду. Головна особливість лінійки в тому, що всі елементи можна самостійно монтувати та демонтувати, переставляти гачки й міняти висоту полиць. Ustor робить брендоване устаткування, яке допомагає покупцям орієнтуватися в приміщенні, привертає увагу та доповнює інтер'єр торговельного залу.