21-01-2019
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані стелажі на основі цієї ж лінійки.
Власники роздрібних точок продажу замовляють стелажі не лише для створення правильного настрою у торговому залі, але й щоб покупцеві було зручно дістати товар і покласти його назад на полицю. Конструкції повинні відповідати інтер'єру, займати відведені квадратні метри, демонструвати продукцію так, щоб її захотілося купити. Якщо ж говорити про POS-матеріали, то вони ще й виконують деяку роль в загальній стратегії просування компанії. Брендовані стелажі своїми відтінками, логотипом притягають відвідувача відразу, як тільки він завітає до приміщення. Особливо, якщо це мультибрендовий торговельний центр, такий як «Епіцентр», «Нова Лінія», «Ашан». Ритейлерові не треба додатково замовляти друк фірмових листівок, афіш або банерів, стелажі працюють краще за інші рекламні матеріали. Вони не діють так само ефективно, як розмова з консультантом, але підвищують шанси на продаж певного продукту у рази.
Вигода від таких конструкцій не лише для торгової марки, але й для покупця: він без зусиль відшукає продукцію улюбленого бренду на полицях. Клієнтові не треба спочатку розшукувати консультанта, щоб він підвів до товару, а потім ще й вибирати серед декількох схожих речей одну потрібну. Досить озирнутися в приміщенні, знайти очима логотип на стелажі та відшукати на полицях відповідний продукт.
3. Для цієї ж компанії ми зробили стелажі під побутову техніку. Ця конструкція розрахована на об'ємні та важкі товари. Забарвили у чорний колір.
4. Бренд Werk продає на українському ринку насоси, зварювальне устаткування, різний ручний інструмент тощо. В асортименті багато дрібних товарів, під які ми зробили стелажі з перфорованими панелями та гачками. Вийшли досить місткі конструкції без зайвих відволікаючих деталей. Величезна перевага в тому, що навіть якщо змінюється експозиція товарів, не треба замовляти новий дисплей. Модульна серія RAF дозволяє самостійно монтувати та демонтувати полиці, кошики, гачки.
5. Бренд Belinka робить захисні та декоративні покриття для виробів з дерева. Ми зробили стелаж, який витримує важкі банки з фарбою і при цьому вигідно демонструє товар. Брендований стелаж забарвили у фірмові відтінки.
6. Бренд Vitals пропонує своїм споживачам електроінструменти, зварювальне устаткування, садово-паркову техніку. Ми зробили стелаж під насосне устаткування, з урахуванням великих навантажень. Забарвили у блакитний та синій відтінки.
7. Для виробника посуду BIOL ми виготовили брендовані стелажі на основі серії RAF. Цей бренд більше 15 років на ринку, а в його асортименті зібрані сковорідки, сотейники, каструлі, гусятниці, казани тощо. На стелаж нанесли порошкове покриття білого та червоного кольорів.
8. SPARKY вже більше 50 років випускає електроінструменти, якість яких підтверджена сертифікатами: ISO 9001, ISO 14001, TUV Rheinland GS Din CE IEC. Щоб клієнти могли розглянути кожен інструмент, ми зробили стелаж з перфорованою задньою стінкою та гачками різної форми і довжини. За замовленням клієнта забарвили у сріблястий відтінок, доповнили конструкцію логотипом з підсвічуванням.
9. Для STARK ST ми зробили стелаж під засоби кріплення. У конструкції використали гачки та полиці з металевими роздільниками. Стелаж обладнаний верхніми та бічними рекламними панелями. Забарвили у жовтий та чорний відтінки.
10. Італійська компанія Tenax робить клей, мастику, очисники та іншу хімію для натурального каменю. Для цього бренду ми випустили стелаж з гачками й спеціальними полицями-кошиками для зберігання та експонування рулонних матеріалів. Нанесли порошкове покриття жовтого кольору.
11. Бренд Lessner випускає на ринок сковороди, чайники та інші кухонні атрибути. Для виробництва використовують тільки безпечні матеріали, акцентують увагу користувачів на ергономічному дизайні. Ustor зробила для компанії брендований стелаж під посуд. Це універсальний односторонній стелаж, який складається з двох вертикальних частин. Одну частину використовують для демонстрації товарів на полицях [замовник сам може змінити відстань між ними, орієнтуючись на висоту посуду], а іншу — для розміщення продукції на гачках. Конструкція виконана відповідно до брендбуку та доповнена логотипом.
На основі серії RAF можна розробити стелажі для різних ніш: від електроустаткування до посуду. Головна особливість лінійки в тому, що всі елементи можна самостійно монтувати та демонтувати, переставляти гачки й міняти висоту полиць. Ustor робить брендоване устаткування, яке допомагає покупцям орієнтуватися в приміщенні, привертає увагу та доповнює інтер'єр торговельного залу.
«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]
18-04-2015
Устаткування торгового центру «Восторг»
Все геніальне має бути простим, тому компанія Ustor в роботі використовує модульне торгове обладнання, яке можна адаптувати під різні ніші. Всі елементи продумані так, щоб легко доповнювати або заміняти один […]
31-01-2019
Серії LINE та FRAME для демонстрації одягу
Завдання: Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів Рішення: Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво […]
18-11-2015
Кейс № 3. Стелаж для інструмента
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом