Замовити безкоштовний прорахунок

Як створювалися стелажі для BabyShop

Як створювалися стелажі для BabyShop

15-08-2019

Співпраця Ustor з компанією BabyShop почалося ще в 2017 році, з виробництва серії брендових стелажів Trunki і Tinto. А в 2018 році ми вже адаптували їх брендбук для майбутніх магазинів під власні виробничі потужності. У цій статті ми трохи розповімо про BabyShop, познайомимо з фішкою бренду Trunki і поділимося конструктивними рішеннями по торговому обладнанню, які ми запропонували клієнту в рамках поставлених завдань.

BabyShop - мережа магазинів імпортних дитячих товарів

Магазини торговельної мережі BabyShop почали роботу в Україні відносно недавно. Перші магазини нового рітейл-проекту були відкриті в ТЦ «Олімпійський» в Києві, а також в ТРЦ «Оазис» у Хмельницькому. У лютому 2019 відкрилася нова торговельна точка мережі - в ТРЦ «City Center» в Одесі.

 

Babyshop.ua позиціонують себе як WOW-магазин з кращими дитячими брендами з США, Великобританії, Норвегії, Італії, Данії, і не тільки. Покупцям пропонується ретельно відібраний асортимент якісних, добре зарекомендувавших себе по всьому світу товарів для дітей. У тому числі: колясок, ліжечок, сумок, манежів, радіо- і видеонянь, косметики, одягу, взуття, іграшок, аксесуарів для годування і гігієни, і т.п.

 

В асортименті присутні такі бренди:

  • Chicco - бренд дитячого одягу з Італії, основний партнер BabyShop;
  • Molo - бренд модного дитячого одягу з Данії;
  • Name It - ще один виробник дитячого одягу urban-style з Данії;
  • Munchkin - посуд і аксесуари з Каліфорнії, США;
  • Trunki - популярні дитячі валізи з Великобританії;
  • Stokke - коляски, автокрісла з Норвегії;
  • Bogs - технологічна взуття на будь-який сезон з США;
  • Appaman - дитячий одяг з США;
  • Angel's Face - стильний одяг з Великобританії;
  • Magnetic me - одяг з магнітними застібками з США;
  • Tinto - дизайнерський бренд дитячих сумок і аксесуарів з України.


Представлені бренди відрізняються від конкурентів сильної концепцією, філософією, а також високою якістю продуктів. Вироби часто виявляються інноваціонними або володіють унікальним споживчим якостями. Це робить покупку більш вигідною і виправдовує кожну витрачену гривню.

BabyShop дуже багато уваги приділяє якості і вміє гнучко реагувати на зміну споживчих переваг, надає оптимальний вибір товарів, а також зовсім інший досвід і враження від покупок. Їх особливості укладені в рівні обслуговування, стильним ритейл-концептом, привабливою бонусною програмою та сучасними засобами візуалізації.

Trunki - дитячі валізи на колесах

Trunki досить швидко став відомим: з 2006 року бренд оригінальних дитячих валіз з туманного Альбіону зібрав понад 100 світових нагород в сфері дитячого приладдя, іграшок, дизайну та бізнесу. Валізи Trunki створені спеціально для подорожей, відрізняються яскравим і незвичайним дизайном. Вони здатні перетворити будь-яку тяжку поїздку в веселу і захоплюючу. Завдяки унікальній конструкції з колесами, дитина може зручно і безпечно їздити на будь-якій валізі Trunki.

Trunki виробляють дуже ефектні зовні і функціональні дитячі рюкзаки, так само яскраво виділяються своїм дизайном на тлі конкурентів. Одноденна поїздка в зоопарк або кругосвітня подорож, - завдяки унікальним якостям рюкзаків і валіз Trunki ваші діти будуть раді будь-якій поїздці, як ніколи раніше. Чи варто говорити про те, що настільки якісний, унікальний продукт потребує такої ж сильної подачі, щоб відразу ж привернути до себе увагу відвідувачів магазину?

Завдання і рішення

Як уже сказано раніше, одним із завдань команди Ustor була виробнича адаптація оригінальних брендових стелажів під продукцію бренду Trunki, які дозволили б вигідно презентувати ці товари в торговельних залах магазинів BabyShop. Замовник поставив технічне завдання - максимально повторити концепт зарубіжних дизайнерів фірмових стелажів для валіз і рюкзаків Trunki. Після узгодження зразків, представлених нашою компанією, серія цих стелажів була запущена у виробництво.

В результаті на світ народилися брендовані стелажі для рюкзаків і валіз Trunki, що перейняли кращі якості від своїх англійських «прабатьків», але повністю адаптовані під наші технології виробництва торгового обладнання. Їх особлива конструкція і привабливий зовнішній вигляд дозволяють моментально завоювати увагу потенційного покупця, вигідно виділити продукцію бренду в стінах будь-якого торговельного залу. Компанія Ustor справила якісні та безпечні в експлуатації стелажі, зі збереженням зовнішнього вигляду і функціонального призначення, задуманого дизайнерами.

Крім цього, в завдання команди Ustor входила адаптація концепту торгового обладнання, розробленого для формату Shop-in-Shop, до формату окремого магазину. Також в рамках цього концепту ми повинні були розробити стелажі для взуття, яких не було в брендбуці, і які могли б служити одночасно для зберігання і експозиції товару. Результат можна побачити на фотографії; пізніше ми ще напишемо про нього докладніше в рубриці «Від креслення до стелажа».

Більше фотографій - в портфоліо магазину Babyshop в Одесі: https://www.ustor.com.ua/portfolio/babyshop/

Читайте также

Тенденції розвитку вендингу в Україні Автоматизація та збут продукції через торгові автомати демонструють все більш позитивні тенденції та їх частка у роздробі невпинно зростає. Але яка ситуація з вендингом зараз […]

20-08-2019

Світовий ритейл та Україна: новини липня

Лінійний персонал в компаніях зазвичай займає близько 80% від усього штату. Саме ця категорія працівників сфери роздрібної торгівлі найбільше схильна до еміграції: продавці-консультанти, касири, експедитори … За різними даними, понад […]

15-08-2019

Як технології допомагають впоратись з нестачею кадрів в рітейлі

Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]

25-05-2016

Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості