5-08-2016
При проєктуванні торгової точки COQUI замовником ставилося завдання з розміщення відділу на 9м2: обладнання повинно було містити складський запас товару.
Частина конструкції стелажів торгового залу була виготовлена з додатковими шафами для зберігання. Островки були встановлені на ролики для більшої мобільності.
У якости матеріалу для конструкцій було обрано ДСП білого кольору, а також металеві профілі та аксесуари серії LINE, пофарбовані в білий колір. Таким чином, обладнання естетично обрамило продукцію та рекламні фотографії компанії.
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]
11-10-2021
Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]
Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]
12-04-2021
Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]
Компанія Ustor — український виробник обладнання для ритейлу — рада повідомити замовникам та потенційним клієнтам про відновлення роботи. Після вимушеної паузи ми запустили наші виробничі […]
24-06-2022
Ustor відновив роботу: виробник обладнання для ритейлу приймає замовлення
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом