Стелажі для спортивних магазинів

Стелажі для спортивних магазинів

21-08-2019

Тренування і змагання, активний відпочинок та здоровий спосіб життя — вся пов'язана зі спортом індустрія виробництва товарів настільки міцно увійшла в наш побут, що звичайні магазини одягу починають програвати спортивним у популярності. І це не дивно: спортивний одяг не поступається, а частіше навіть перевершує повсякденний за якістю, зручністю, дизайном, та багатьма іншими характеристиками.

Навіть нішеві компанії, не кажучи вже про таких гігантів, як Nike, сьогодні мають власні лабораторії з вченими, інженерами і дизайнерами для того, щоб якість їхньої продукції не поступалася конкурентам. В результаті технологіям, до яких доросла у своїй конкурентній гонці спортивна індустрія і якими щодня користуються спортсмени, можуть позаздрити військові, чи навіть космонавти. Спортсмени сплять у спеціальному одязі, тренуються у спеціальній екіпіровці, виступають у спеціальній формі і т.д. 

Чому технології та інновації в спорті так важливі? 

Тому що спорт, тим більше професійний — він про високий результат і його досягнення. А результат у спорті, як правило, складається з суми безлічі різних складових. Якісь із них окремо здаються необізнаній людині незначними, але насправді здатні багато на що вплинути.

Яскравий приклад тому — костюми для плавання всесвітньо відомого бренду Speedo. Кожна модель плавального костюма Speedo здійснювала революцію в світі спорту. За рахунок того, що черговий новий склад тканини знижував коефіцієнт поверхневого опору води всього на кілька відсотків, спортсмени в цих костюмах брали більшість медалей на змаганнях, били світові і олімпійські рекорди.

Стеллажи для спортивных магазинов

У роздрібній торгівлі, як і в спорті, будь-яка дрібниця може сколихнути рівень продажів. А якщо це не дрібниця, а щось серйозніше, як наприклад оснащення торговим обладнанням магазину — то це і зовсім може вплинути на його провал чи успіх.

Потужна культура споживання, велика кількість брендів і ніш, гарна якість виробів, постійний попит, висока популярність спортивних товарів серед населення ... Все це, звичайно, зробило запуск роздрібних точок з продажу спорттоварів вигідною та перспективною справою для підприємців.

Однак ніхто не казав, що відкрити мультибрендовий спортивний магазин, або нову точку фірмової мережі — це легко. Крім певних фінансових вкладень, підбору орендної площі, персоналу і асортименту, перед ритейлерами постає питання вибору торгового обладнання для спортивного магазину.

Як вибрати торгове обладнання для спортивного магазину

Якщо це універсальний магазин, то стелажі потрібно буде підбирати в єдиному стилі, виходячи з міркувань максимально ефективного використання площі торгового залу. Розробку концепції магазину краще віддати дизайнерам або архітекторам (вони зараз є на будь-який бюджет і знають все про зонування, розміри проходів, навантаження та інші особливості проектування магазинів). А як буде готовий проект — йти з ним безпосередньо до виробника торгового обладнання.

Якщо це спеціалізований, або монобрендовий магазин, то знадобляться оригінальні дизайнерські стелажі, що вписуються по стилю у ДНК бренду, або як мінімум брендовані. А ось якщо ритейлер купує франшизу, то це означає, що концепція вже готова і брендбук розроблений — можна відразу звертатися до виробника торгового обладнання.

Якщо виникають складнощі з наявністю матеріалів на українському ринку, то виробник повинен допомогти клієнту адаптувати концепт до можливостей українського асортименту. Наприклад, фурнітура та матеріали, звичні для західних дизайнерів і архітекторів, можуть бути не представлені на українському ринку, а далеко не всі матеріали доцільно імпортувати.

Стеллажи для спортивных магазинов

Спеціальному магазину — спеціальне обладнання. Особливо це стосується стелажів для спортінвентарю, який застосовується, наприклад, у важкій атлетиці. Найкраще для такої ролі підійдуть металеві конструкції, тому що метал — найміцніший, практичний і надійний матеріал, який спокійно витримує великі навантаження.

Треба відзначити, що потужний дизайн — характерна особливість усіх фірмових магазинів спорттоварів. А тому, бути сірою мишею на такому тлі — недозволена розкіш для будь-якого бренду, який претендує на свою частку в цьому ринку. Це означає, що без руки професіонала з візуальної естетики вашим вітринам не обійтися.

З онлайн-магазином спорттоварів все було б набагато простіше: ані вітрин, ані стелажів — тільки один суворий склад. Та й то якщо мова йде не про дропшиппінг. Але онлайн-магазини спорттоварів не дають своїй цільовій аудиторії відчутного емоційного заряду, чи скільки-небудь вагомого досвіду взаємодії з брендом, бо навіть повної впевненості в покупці. А для сучасного рітейлу це життєво необхідно, якщо він не хоче розлучатися з аудиторією і мати в своєму розпорядженні її лояльність. Тут, до того ж, якісне торговельне обладнання буде служити ефективною додатковою рекламою.

Який би спортивний магазин ви не збиралися відкрити або модернізувати: моно- або мульти-брендовий, фахівці Ustor готові дати професійні рекомендації щодо його оснащення торговим обладнанням, а також виготовити для вас стелажі будь-якого рівня складності — приклади подібних робіт ви завжди можете знайти у портфоліо. Ми працюємо з такими брендами, як: Megasport, Intersport, Weekender, Columbia, ФК Шахтар...