14-12-2018
При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер'єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, наша команда використовує порошкові фарби. У статті ви дізнаєтесь, що це таке, як відбувається процес нанесення матеріалу, і які фарби ми використовуємо.
Метод порошкового фарбування — це сучасна альтернатива рідких лакофарбових матеріалів. Фарбу створюють з кольорових пластиків, які розплавляють під дією високих температур і наносять на поверхню. У складі порошку смоли, пігменти, затверджувачі.
Матеріал можна розділити на кілька видів:
Поліефірні. Підходять для фарбування конструкцій, які будуть перебувати поза приміщенням. У такого покриття високий рівень стійкості до ультрафіолету.
Епоксидні. Цей варіант найбільше підходить для застосування в підземному будівництві, приладо- і машинобудуванні.
Епокси-поліефірні. Це суміш епоксидної та поліефірної смол з додатковими компонентами. Епокси-поліефірні фарби використовують для фарбування металевої фурнітури та меблів, морозильного та холодильного обладнання тощо.
Крім цього, фарби відрізняються за візуальними характеристиками: ви можете підібрати для фарбування глянсовий, напів глянсовий або матовий варіант.
Порошкові фарби застосовують на виробництві для додання кольору алюмінієвим профілям, кованим виробам тощо. Ми використовуємо матеріал, щоб зробити конструкції для торговельних приміщень візуально привабливими.
Покриття має такі властивості та переваги, які гарантують відсутність будь-яких дефектів на пофарбованій конструкції:
— на поверхню не потрібно попередньо наносити ґрунт;
— фарбу наносять на обладнання в один шар. Ви витратите в рази менше матеріалу на фарбування конструкції, ніж при використанні рідких ЛФМ. Для прикладу: лакофарбові матеріали потрібно наносити у 2–3 шари, як мінімум;
— у складі порошку практично немає летючих токсичних речовин (в рідких ЛФМ їх більше в кілька разів) і розчинників;
— при використанні порошкової фарби втрати матеріалу складають всього 4% (у випадку з рідкими ЛФМ — близько 50%). Відбувається повернення порошку, який можна використовувати повторно;
— фарба захищає конструкцію від корозії, зовнішніх впливів і забруднень;
— колір не втрачає свою яскравість та насиченість з часом, незалежно від умов використання обладнання;
— навіть після усунення деформації конструкції, фарби приймають свою колишню форму;
— матеріал не псується через перепади температури;
— швидше сохне, ніж інші види фарб;
— в такому покритті багато пор, а значить вище ударостійкість.
Як і у будь-якого матеріалу, у порошкових фарб є кілька недоліків:
— перед нанесенням фарби потрібно ретельно підготувати поверхню, тому доведеться витратити трохи більше часу;
— не вийде «вивести свій колір»: фарби не можна змішувати;
— не вийде пофарбувати конструкцію при низькій температурі.
Але якщо врахувати, як довго прослужать такі конструкції (від 3 до 5 років), то на ці 2 недоліки можна заплющити очі.
Перший етап — підготувати поверхню. Вона повинна бути рівною, без масляних плям та іржі. Підготовка проводиться майже так само, як і при нанесенні рідких ЛФМ. Відмінність тільки в тому, що відсутній етап ґрунтування. Очищення виробу виконується або вручну, або методом піскоструминної обробки. Ще один етап підготовки — фосфатування. Деталі миють у спеціальному розчині з фосфатами заліза або цинку. Цей процес збільшує зчеплення фарби з поверхнею у 2-3 рази.
Порошок напилюють тільки на попередньо підготовлену поверхню, потім оплавляють під впливом високих температур. Весь процес відбувається в автоматичній фарбувальній лінії. Щоб висушити поверхню, матеріал кладуть до сушильної камери з температурою 200ºС. При застосуванні рідких лакофарбових покриттів, конструкцію довелося б сушити кілька разів, у випадку з порошковими фарбами досить один раз помістити поверхню до сушильної камери. Після сушіння фарба надійно закріплюється на виробі. Останній етап — упакування готових деталей у стрейч-плівку.
Весь процес нанесення порошкової фарби автоматизований: не потрібно витрачати багато часу на навчання співробітників, плюс куточки та краї, які може пропустити людина, обов'язково будуть оброблені обладнанням.
В Ustor ми працюємо з перевіреними постачальниками фарби по каталогу RAL. Спочатку в списку було всього лише 40 відтінків, а зараз там зібрано понад 200 варіантів. А RAL-кодування використовується в документах і картах по всьому світу. Щоб спростити роботу дизайнерам, архітекторам, виробникам конструкцій, розробили програму «Ral Digital», в якій можна підібрати відтінок порошкової фарби з будь-якої колекції.
Коротко про те, як розібратися в RAL-кодуванні. Кожному кольору відведений свій чотиризначний код. Перша цифра — основний тон палітри RAL, а 3 наступних потрібні, щоб уточнити відтінок в цій категорії. Це такий собі порядковий номер певного кольору в системі. Наприклад, RAL4005 — Blue Lilac (щоб замовити фарбу у виробника, достатньо запам'ятати лише цифри). Підказка по основному тону (перша цифра):
1 — жовтий
2 — помаранчевий
3 — червоний
4 — фіолетовий
5 — синій
6 — зелений
7 — сірий
8 — коричневий
9 — білий та чорний.
Компанія Ustor виробляє торговельне обладнання для магазинів, орієнтуючись і на стандартні серії, і на ідеї дизайнерів. Ви продумуєте стиль, форму та колір, а ми втілюємо ваші побажання в життя. Замовте створення обладнання для вашого торговельного залу на нашому сайті або за телефоном (096) 131-86-05.
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]
11-10-2021
Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]
Роздрібна торгівля меблями — це галузь, що постійно змінюється. Щоб залишатися в ній конкурентоспроможним, потрібно йти в ногу зі зростаючими вимогами клієнтів. Наступні 5 тенденцій відображають очікування роздрібних покупців меблів […]
6-11-2019
5 трендів меблевого рітейлу 2020
Без правильного дизайну торгових приміщень товари погано продаються — до цього висновку прийшли ще в 2014 році. З тієї миті усі компанії занурилися у рітейл-дизайн, почали усвідомлювати, наскільки важливо створювати […]
16-01-2019
10 дизайнерських ідей в устаткуванні торгового приміщення
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом