Замовити безкоштовний прорахунок

Серії LINE та FRAME для демонстрації одягу

Серії LINE та FRAME для демонстрації одягу

31-01-2019

Все геніальне має бути простим, тому компанія Ustor в роботі використовує модульне торгове обладнання, яке можна адаптувати під різні ніші. Всі елементи продумані так, щоб легко доповнювати або заміняти один одного для обладнання магазинів одягу, взуття та аксесуарів. Ми зібрали закордонний досвід, знайшли найкраще, що підходить для нашого ринку ритейлу і створили серії LINE та FRAME.

Стеллажи на основе LINE для Fan-shop «Шахтер»

Серія LINE для магазинів одягу з середнім цінником

Модний і стильний одяг потребує такої ж помітної подачі, але так, щоб вся увага належала тільки товару. В тренді мінімалізм, тому компанія Ustor пропонує серію торгового обладнання LINE. Вона відрізняється легкістю, мобільністю і непримітністю. Серія передбачає, що відстань від стіни до стійки не змінюється, отвори для кріплення аксесуарів та кронштейнів розташовані тільки на фронтальній стороні. У порівнянні з FRAME, де відстань може змінюватися й у дизайнера є можливість створювати різну геометрію простору.

Модульна система підходить для інтегрування в різні торгові точки, реалізації інтер'єрних рішень. Серія універсальна для презентації товарів демократичних сегментів. У складі LINE є перфоровані стійки, острівні конструкції та аксесуари. Особливість в тому, що серія не фіксована, кожен клієнт може підібрати потрібну кількість кронштейнів і гачків, а команда Ustor підкаже, як з їх допомогою організувати торговий простір.

Стеллажи для ТЦ «Восторг» от Ustor

Основні елементи зроблені з міцного металу, допустиме навантаження на дугоподібну вішалку 50 кг, на трубу для аксесуарів — 40 кг, на прямі стельові кронштейни — 50 кг (похилі до 35 кг), гачки витримують до 2 кг. Це означає, що в роботі не виникне проблем з розміщенням важкого верхнього одягу та аксесуарів, оскільки ми врахували всі потреби торгових точок.

Модульна система підходить для спортивних, взуттєвих магазинів, продажу жіночого, чоловічого одягу та аксесуарів. За допомогою серії LINE легко обладнати шоу-руми при ательє і виробництві, стенди для виставок, павільйони на заходах. Компанія Ustor реалізувала серію LINE для таких проєктів: відділи чоловічого, жіночого та дитячого одягу в супермаркеті «Восторг», «Бембі», fan-shop «Шахтар» та інших.

Стеллажи на основе линейки LINE

FRAME для втілення нестандартних ідей

Компанія Ustor цінує ваше бажання виділятися і робити простір максимально комфортним і приємним для працівників та клієнтів, тому пропонує модульну систему FRAME. Вона відрізняється мінімалістичним і акуратним дизайном, який дозволяє створювати цікаві рішення для торгових приміщень.

Серія FRAME дозволяє вигідно продемонструвати товари, вписується в будь-який інтер'єр. Лінійка мінімалістична, складається з прозорих елементів, щоб не відволікати увагу від продукції. Стелажі на її основі ідеально підходять для різних сфер ритейлу, наприклад, для продажу дизайнерського одягу, взуття та аксесуарів.

Стеллажи на основе серии FRAME для магазина Lily Land

Система FRAME складається з пристінних стійок, з прихованою перфорацією та універсальними навісними елементами, а також острівних модулів з кронштейнами, тумбами й перекладинами. Така комбінація передбачає варіативність, можна вибирати положення бічних стійок щодо осі полки.

Всі елементи серії зроблені з міцних матеріалів, допустиме навантаження на П-образну поперечину становить 50 кг, на звичайну перекладину — 40 кг, стельові кронштейни витримують 50 кг. Конструкція забарвлюється порошковими фарбами, які відрізняються підвищеною стійкістю.

Компанія Ustor реалізувала серію FRAME для проєкту Бембі та інших магазинів одягу. Також ця модульна система має попит для оснащення open space офісів та інших просторів.

Стеллажи на основе серии FRAME для магазина «Бемби»

Адаптація стандартних серій під конкретну нішу

Компанія Ustor створює торгове обладнання для різних сфер ритейлу, за основу береться одна з серій або ескізи дизайнерів. Конструктори продумують, якими аксесуарами доповнити стандартну модульну систему. В результаті виходять унікальні, практичні та зручні стелажі, пристінні й настінні системи, які грамотно демонструють продукцію та передають атмосферу магазину.

Для шоу-руму інтернет-магазину Lily Land компанія Ustor створила торгове обладнання на основі серії FRAME. Для оригінальних речей і сімейної аудиторії вибрали яскраві кольори, які створюють атмосферу магазину, виступають в ролі візитки бренду. Устаткування повністю підійшло для вигідного розміщення дитячого одягу. Прості лінії не відволікають увагу від яскравих дизайнерських нарядів для малюків.

Lily Land — стеллажи на основе серии FRAME

«Бембі» — український виробник дитячого одягу, який вже понад 20 років на ринку. В асортименті 400+ позицій, а бренд знають не тільки на Україні, але і в Росії, Білорусі, Молдові. З цією компанією ми працюємо вже багато років, для їх магазинів розробили 2 концепти: перший — на основі лінійки LINE, другий — на основі FRAME.

Пример стеллажей на основе серий FRAME и LINE

Серії LINE і FRAME — це готове рішення для магазинів із середнім і високим цінником. Всі елементи розроблені так, щоб правильно презентувати товар, показувати його переваги. Вам не потрібно нічого допрацьовувати, ми зробимо і змонтуємо торгове обладнання за вашим запитом.

Читайте також

Єдинороги, жирафи, корови, котики і дракони – ні, це не про похід в зоопарк. Це про поїздки з дітьми по світу. Думаємо, кожен бачив діточок в аеропортах, які катаються на […]

18-04-2018

TRUNKI. РОЗРОБКА ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО БРЕНДУ В УКРАЇНІ

Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]

7-03-2024

Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів

Дитячий одяг можна презентувати у звичайних банках, на мотузках, ланцюгах або літаючих полицях. Обмежень для польоту фантазії практично немає. І дизайнери постійно це доводять. Ми зібрали 10 прикладів стелажів для […]

15-03-2019

Стелажі для демонстрації дитячих товарів [14 прикладів]