Замовити безкоштовний прорахунок

Практичне обладнання для «спортивного» ритейлу

Практичне обладнання для «спортивного» ритейлу

23-12-2021

Спортивний ритейл — це один із відносно молодих напрямків на українському ринку. Цей факт відкриває шлях інноваціям та дарує власникам унікальну можливість адаптувати та впроваджувати найбільш успішний закордонний досвід. Цільова аудиторія поки що не бачила дуже багато чого, і тому спортивні магазини здатні створювати справді яскраві та незабутні враження для своїх клієнтів.

Ринок спортивних товарів в Україні

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Цей напрямок зростає доволі повільно: ще кілька років тому експерти прогнозували зростання у 10–20% щороку, але навіть ця статистика просіла через кризу, пандемію та інші події, які пережив український ринок. При цьому попит на товари для спорту не знижується, і факторами що стримують залишаються ціна та розвиток ecommerce-сегменту. Про те, як офлайн-ритейлу «вижити» в умовах пандемії та зростання онлайн-ринку, ми розповідаємо тут.

Але основну тезу ми розкриємо ще раз: щоб залучити трафік до офлайн-магазину, вам необхідно створювати не торгові зали, а простори, які дарують враження та емоції.

Це рано чи пізно призводить ритейлера до необхідності вибрати найбільш релевантне обладнання для презентації спортивних товарів.

Більшість магазинів спортивних брендів створюються за закордонними брендбуками: це стосується як офіційних представників, так і франчайзі. Український спортивний ритейл активно адаптує та впроваджує досвід найбільших гравців світового ринку.

І свіжі приклади оформлення спортивних магазинів дають нам їжу для роздумів.

Фокус на найкращих

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

На фотографії вище — один з безлічі магазинів Adidas у концепції Stadium, а нижче — спортивний майданчик прямо всередині торгового простору. Якщо їх порівняти, то подібність простежується буквально з першого погляду.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Ідея Stadium від Adidas полягає у поєднанні утилітарності та практичності з відкритим простором та «повітрям» в інтер'єрі. У зв'язку з цим, в оформленні активно використовується метал: це сітки, решітки, листи, труби та, звичайно ж, ПВС (просічно-витяжна сітка).

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Ось приклад українського магазину Adidas, який був реалізований за аналогічним брендбуком. До речі, це був перший офіційний магазин Adidas в Україні. У його інтер'єрі активно використовуються металеві ґрати, а окремі зони для презентації та зберігання поєднують ДСП із ПВС-сіткою.

Команда Ustor багаторазово використовувала ПВС для обладнання спортивних магазинів, і це недарма. Нижче розповімо про те, чому цей матеріал має такий попит у ритейлерів.

Просічно-витяжна сітка в обладнанні спортивних магазинів

ПВС — це смуга металу з отворами однакового розміру та фактурним краєм. Щоб досягти такої структури, прокат (листовий або рулонний) пропускається через спеціальні верстати (станки). З їх допомогою метал просікається та витягується особливим чином. У результаті просічно-витяжна сітка дійсно нагадує сітку, але за своїми властивостями вона залишається такою самою, як листовий метал. Що важливо з естетичного боку: на ньому немає зварних з'єднань і вироби з використанням ПВС виглядають дуже акуратно.

Яким буває цей матеріал

ПВС виробляється з нержавіючих, вуглецевих та низьколегованих видів сталі, а також зі сплавів алюмінію. Вона становить від 3 до 6 мм завтовшки. Геометричні особливості сітки варіюються, тобто форма осередків буває різна: квадратна, кругла, ромбоподібна.

Переваги ПВС

На відміну від класичного листового прокату, ПВС менш металомістка. Виходить, що при однакових розмірах та жорсткості, матеріал суттєво легший. У середньому вага скорочується на 45–60%. Завдяки осередкам, просічно-витяжна сітка світлопроникна та пропускає повітря. Це практично з погляду експлуатації, а також збільшує візуальний огляд, що є зручним в оформленні торгових просторів.

Не менш важливо для обладнання магазинів зберігати критерії жорсткості без зайвого обтяження конструкції. ПВС — ідеальний матеріал з погляду балансу цих двох показників. При цьому просічно-витяжна сітка вариться, гнеться і ріжеться без особливих труднощів. Вона може бути й округлою, тобто ви не обмежені у виборі форми стелажу.

Але будь-який матеріал має очевидні мінуси. Так ПВС з вуглецевої сталі не дуже стійка до корозії, і краще віддати перевагу ПВС з нержавіючої сталі. Правда, навіть цю проблему можна легко вирішити за допомогою нанесення спеціального покриття (лакофарбового або гальванічного).

Приклад використання ПВС в обладнанні Intersport

Команда Ustor вже понад 5 років працює з обладнанням таких мереж, як Sportmaster, Columbia, Weekender, Sportlandia, InterSport та інші. Останнім часом все частіше брендбуки клієнтів включають ПВС в оформленні стелажів та інших зон для презентації товарів. І саме на прикладі реалізації проєкту для InterSport ми хочемо показати, як просічно-витяжна сітка може виглядати в інтер'єрі.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Наприклад, у цьому випадку просічно-витяжна сітка використана для полиць та бічних поверхонь, а аксесуари та декор виконані з листового металу. Завдяки сітковій структурі темна конструкція не виглядає масивно.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Вище ми наводили кілька прикладів оформлення магазинів Adidas у концепції Stadium. Як бачите, у презентації простежується певна наступність. Це очевидний світовий тренд, який дозволяє зберегти баланс між практичністю та естетикою в оснащенні простору. Така стилістика підкріплює атмосферу спорту та активного способу життя.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

А нейтральний фон (у випадку з Adidas — графітовий, в магазині InterSport — чорний і темно-сірий) робить товарні позиції більш контрастними і яскравими. На прикладі видно, що взуття нібито виступає на тлі загальної композиції. Своєю чергою, велика кількість різних кольорів не конфліктує з дизайном приміщення та торговельного обладнання.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Полиці та зони для зберігання можуть бути оснащені колесами, кошиками та іншими елементами. Конструкція мобільна, практична і дозволяє кастомізувати простір, а також експериментувати із зонуванням у разі потреби.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

ПВС гармонійно виглядає зі спортивним обладнанням, і часто використовується в оформленні фітнес-клубів, зон для кросфіту і так далі.

ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Завдяки сітчастій структурі просічно-витяжної сітки навіть високі конструкції не «крадуть» простір, і можуть бути успішно використані для відділення тематичних зон.

 ПВЛ в оформлении спортивных магазинов

Часто глибокі місткості для зберігання виглядають масивно, і якщо глуха конструкція, то товари презентуються не дуже ефективно. Просічно-витяжна сітка дійсно нагадує сітку, і завдяки цьому навіть об'ємні конструкції зберігають проникність. Клієнт побачить товари на відстані, що позитивно позначається на конверсії та середньому чеку в магазині.

ПВС гармонійно поєднується з металевим каркасом, елементами із ДСП, пластику та фурнітурою. Також він фарбується та доповнюється декором різної складності.

Безумовно, вибір матеріалів для вашого торгового простору залежить від ДНК-бренду, фірмового стилю та ніші, у якій ви працюєте. Просічно-витяжна сітка — лише одна з можливостей в оформленні торгового середовища, яка поки що не дуже активно представлена на українському ринку спортивного ритейлу.

Команда Ustor з радістю реалізує будь-який проєкт на основі вашого брендбука та створить для ваших клієнтів по-справжньому яскравий та зручний простір. Простір, у якому хочеться проводити час, отримувати нові емоції та робити покупки.