Новини

Єдинороги, жирафи, корови, котики і дракони – ні, це не про похід в зоопарк. Це про поїздки з дітьми по світу. Думаємо, кожен бачив діточок в аеропортах, які катаються на […]

18-04-2018

TRUNKI. РОЗРОБКА ТОРГОВОГО ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ АМЕРИКАНСЬКОГО БРЕНДУ В УКРАЇНІ

Мода це – сфера, де панують креатив і емоції, не дивно, що в епоху консьюмеризма сфера фешн-ритейлу розвивається дуже динамічно. За даними Euromonitor International, в 2016 році цей ринок за […]

6-04-2018

РИТЕЙЛ-КОНЦЕПТ І ТОНКОЩІ ОБЛАДНАННЯ ФЕШН-МАГАЗИНІВ

Реалізований проект для магазину канцтоварів “Акварель”. Ідеально рівні ряди і ергономічне розміщення різних за формою і розмірами товарів. Проект виконаний на основі серії RAF Фото ви можете подивитися тут.

23-03-2018

МАГАЗИН КАНЦТОВАРОВ “АКВАРЕЛЬ”

Весна в цьому році радує своїм раннім приходом, сонечком і теплом. Всі поспішають переодягнутися в легке пальто і неспішно гуляти по вулицях зі стаканчиком ароматної кави в руках … Ми […]

8-03-2018

ДОРОГІ ДІВЧАТА, З 8 БЕРЕЗНЯ!

Ви коли небудь були в магазині який працює виключно завдяки технологіям? Можливо, в найближчому майбутньому у вас буде така можливість, адже в студентському містечку Університету Хефей, приблизно в 450 км […]

1-03-2018

МАГАЗИН МАЙБУТНЬОГО

Магазини без продавців: мінус в плюс Безпілотні автомобілі, доповнена реальність і штучний інтелект вже не терміни з наукової фантастики, це – реальність. З кожним днем нові технології все глибше проникають […]

25-02-2018

МАГАЗИНИ БЕЗ ПРОДАВЦІВ

Орієнтація на клієнтів, партнерство, як основа взаємин, і стратегія win-win у всьому стали запорукою того, що Ustor довірили свої проекти 14 нових клієнтів. Ми розширили сфери співробітництва і реалізували проекти […]

23-01-2018

2017-й для компанії Ustor – рік активного розвитку

Euroshop – найбільша світова виставка в галузі обладнання, технологій та маркетингу в ритейлі. У 2017 кількість учасників і відвідувачів побило всі рекорди за 50 років існування заходу: 18 виставкових залів, […]

13-03-2017

СЛІДАМИ EUROSHOP 2017. 6 ТРЕНДІВ, ЯКІ ЗРОБЛЯТЬ МАГАЗИН УСПІШНИМ

Мережа магазинів спеціалізується на продажу канцтоварів, книг, іграшок. Для представлення товару була обрана система RAF і CHERRY. Основна увага була спрямована на викладку книжкової продукції, для цього були використані похилі […]

27-10-2016

Торгова мережа «Наталі» м. Маріулоль

При проектуванні торгової точки COQUI замовником ставилися завдання розміщення відділу на 9м2, обладнання повинно було включати в себе складський запас товару. Частина конструкції стелажів торгового залу були виготовлені з додатковими […]

5-08-2016

Торгова точка COQUI м.Бердянськ

Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]

22-07-2016

Кейс № 6 Стелаж для шпалер

Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]

25-05-2016

Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості

При виробництві брендових стелажів, ми неодноразово стикалися з вимогами замовників забезпечити легку і швидку заміну рекламних панелей стелажа. Таку легку і швидку – «що б будь-яка дівчинка-мерчендайзер з довгими нігтями […]

1-12-2015

Кейс № 4. Медійний стелаж.

Завдання: Розробити стелаж для виділення в ряду електро-, бензо-, зварювальних інструментів Рішення: Виробництво брендового стелажа на основі серії RAF у фірмових кольорах компанії (помаранчевий і чорний). Таке рішення дозволило яскраво […]

18-11-2015

Кейс № 3. Стелаж для інструмента

Завдання: Розробити конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках Рішення: У зв’язку з тим, що абразивні круги досить легкі, стандартні стелажі не підходять для презентації товару – конструкція виходить […]

12-10-2015

Кейс № 2: Розробка конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках

Завдання: Розробити конструкцію, яка б дозволила демонструвати автомобільні акумулятори на майданчиках АЗС Рішення: Розробка легкої в транспортуванні конструкції, для забезпечення переміщення вранці з приміщення на вулицю, а ввечері – назад. […]

29-09-2015

Кейс № 1. Конструкція для демонстрації акумуляторів

«Ustor» завершив роботу по обладнанню другого поверху торгового центру «Восторг». Його відкриття стало одним з наймасштабніших подій на ринку харківського рітейла за минулий рік. Замовник поставив перед компанією завдання, яка […]

18-04-2015

Устаткування торгового центру «Восторг»

Що робити в ситуації кризи, коли грошей на розвиток магазинів не вистачає, але дивувати-залучати-радувати свого покупця все одно треба? Інакше не вижити. Моя відповідь – фантазуйте! Концептуальні магазини з цікавим […]

1-04-2015

Треба обов’язково бути винахідливим!

Замовити консультацію фахівця