19-04-2019
Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять прибуток і, головне, подобаються споживачам? Ustor зібрала список технологій, які впроваджують в «розумні» магазини, а також зібрала думки відвідувачів про інновації.
Сьогодні на ринку зростає конкуренція: число торговельних майданчиків збільшилось в 2 рази за 10 років. Покупців складно залучити в магазин, тому на допомогу приходять інновації. Як зрозуміти, що саме ця технологія спрацює і збільшить лояльність покупців? Для цього кожне нововведення проходить цілий ряд тестів. І тільки після етапу перевірки експерти вирішують, чи варто впроваджувати чергову інновацію або ж вона не потрібна.
Як перевіряють технології:
Уявіть, що ви потрапили в «розумний» магазин і ближче подивилися на всі його «фішки»:
Дисплеї, на яких постійно крутиться реклама, дратують відвідувачів. А ось екрани з персоналізованими пропозиціями допомагають їм визначитися з вибором товару. Все в магазині має побічно або безпосередньо показувати турботу про споживача.
Технологія розпізнавання осіб - це один з прикладів, коли покупці не дуже задоволені інноваціями. Швидше за все, справа в тому, що тут тонка межа з законом: якщо звичайний хеш не підпадає під визначення персональних даних, то тривимірний зліпок особи та ПІБ уже сприймаються неетично.
Згідно з дослідженням, занадто багато камер в магазині також відлякують відвідувачів. Так, це допомагає ритейлеру відстежувати наявність товару і його якість, але людина, яка цього не знає, буде з побоюванням ставитися до такого нововведення.
У 1995 році консоль від Nintendo на основі VR-технологій з тріском провалилася, а сьогодні такі інновації стають все більш популярними. За допомогою VR споживач може купувати товари, не виходячи з дому, підібрати меблі без її розстановки по квартирі.
Що не подобається споживачам - громіздка гарнітура. Простіше і комфортніше сходити самостійно в магазин, ніж годинами носити важке обладнання. Ще один мінус - клієнт не може доторкнутися до товару. А адже іноді саме через це ми вирушаємо в оффлайн-магазини. Але розробники постійно вдосконалюють VR-технології, роблять їх більш доступними і дешевими. Тому незабаром такі технології не тільки з'являться в кожному магазині, але і функціонал їх розшириться.
За даними Deloitte, в магазинах, які використовують інновації, продажі виросли з 49% до 56%. Покупці все ще з побоюванням ставляться до нововведень, але вже років через 10 аудиторія зміниться. У магазини будуть ходити люди, які з народження були оточені технологіями, для них всі ці камери, цифрові цінники, smart термінали будуть чимось звичним. Вибирайте технології для впровадження не тільки за тими даними, які ви бачите зараз, але і передбачайте, що буде далі.
Компанія Ustor реалізувала проєкт для компанії MasterZoo. Це національна мережа магазинів товарів для тварин, що включає понад 80 торгових точок по всій Україні. Професійний підхід до вирішення завдань клієнта дозволив […]
17-09-2018
MasterZoo
Мережа магазинів спеціалізується на продажу канцтоварів, книг та іграшок. Для представлення товару були обрані системи RAF і CHERRY. Основна увага була спрямована на можливість викладання книжкової продукції: для цього були […]
27-10-2016
Торгова мережа «Наталі», м. Маріулоль
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди […]
19-09-2019
Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом