19-04-2019
Рітейлери впроваджують в свої магазини найрізноманітніші технології: від звичайних дисплеїв для швидкого замовлення товару до обладнання, яке автоматично списує суму за покупку при виході з приміщення. Чи всі інновації приносять прибуток і, головне, подобаються споживачам? Ustor зібрала список технологій, які впроваджують в «розумні» магазини, а також зібрала думки відвідувачів про інновації.

Сьогодні на ринку зростає конкуренція: число торговельних майданчиків збільшилось в 2 рази за 10 років. Покупців складно залучити в магазин, тому на допомогу приходять інновації. Як зрозуміти, що саме ця технологія спрацює і збільшить лояльність покупців? Для цього кожне нововведення проходить цілий ряд тестів. І тільки після етапу перевірки експерти вирішують, чи варто впроваджувати чергову інновацію або ж вона не потрібна.
Як перевіряють технології:
Уявіть, що ви потрапили в «розумний» магазин і ближче подивилися на всі його «фішки»:




Дисплеї, на яких постійно крутиться реклама, дратують відвідувачів. А ось екрани з персоналізованими пропозиціями допомагають їм визначитися з вибором товару. Все в магазині має побічно або безпосередньо показувати турботу про споживача.
Технологія розпізнавання осіб - це один з прикладів, коли покупці не дуже задоволені інноваціями. Швидше за все, справа в тому, що тут тонка межа з законом: якщо звичайний хеш не підпадає під визначення персональних даних, то тривимірний зліпок особи та ПІБ уже сприймаються неетично.
Згідно з дослідженням, занадто багато камер в магазині також відлякують відвідувачів. Так, це допомагає ритейлеру відстежувати наявність товару і його якість, але людина, яка цього не знає, буде з побоюванням ставитися до такого нововведення.
У 1995 році консоль від Nintendo на основі VR-технологій з тріском провалилася, а сьогодні такі інновації стають все більш популярними. За допомогою VR споживач може купувати товари, не виходячи з дому, підібрати меблі без її розстановки по квартирі.
Що не подобається споживачам - громіздка гарнітура. Простіше і комфортніше сходити самостійно в магазин, ніж годинами носити важке обладнання. Ще один мінус - клієнт не може доторкнутися до товару. А адже іноді саме через це ми вирушаємо в оффлайн-магазини. Але розробники постійно вдосконалюють VR-технології, роблять їх більш доступними і дешевими. Тому незабаром такі технології не тільки з'являться в кожному магазині, але і функціонал їх розшириться.

За даними Deloitte, в магазинах, які використовують інновації, продажі виросли з 49% до 56%. Покупці все ще з побоюванням ставляться до нововведень, але вже років через 10 аудиторія зміниться. У магазини будуть ходити люди, які з народження були оточені технологіями, для них всі ці камери, цифрові цінники, smart термінали будуть чимось звичним. Вибирайте технології для впровадження не тільки за тими даними, які ви бачите зараз, але і передбачайте, що буде далі.
Торгові автомати, біометрія та штучний інтелект, що пильно вдивляється в ваше обличчя — чого ще чекати від технологічних нововведень у світі роздрібної торгівлі? Вендингові автомати Брак кваліфікованих кадрів, помилки, спричинені […]
20-08-2019
Сучасні тенденції в технологіях ритейлу: автоматизація, технологізація, екологізація
Fozzy Group відкриває торговельні приміщення в стилі арт-деко та за мотивами дитячих казок, Sony продає свої приставки в «космічних» магазинах. Бренди вкладаються в розробку тематичних інтер’єрів не просто так. Все […]
18-02-2019
5 стилів для оформлення вашого магазину
Метал — один з базових матеріалів, з яким працює весь сучасний ритейл. Чому? Тому що метал має весь необхідний потенціал для вирішення практично будь-яких завдань, пов’язаних з реалізацією концепції для […]
26-07-2021
Ритейл з серцем з металу
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом