22-02-2019
Престижні щорічні нагороди MAPIC, засновані у 1996 році, видаються за кращі досягнення, інновації та креативність у сфері ритейлу, девелопменту та торговельної нерухомості. Найбільша в Європі, 23-я церемонія MAPIC Awards відбулася у французьких Каннах 14 листопада 2018 року та тривала 3 дні, зібравши у своїх стінах 300 найбільш впливових людей в індустрії міжнародної роздрібної торгівлі.
Головна тема заходу: «Вплив digital та e-commerce на традиційний офлайн-ритейл». У дебатах і конференціях брали участь понад 1000 різних компаній з більш ніж 80 країн, в тому числі з України. Традиційною підсумковою подією стало вручення нагород найвидатнішим представникам сфери роздрібної торгівлі у світі на кінець 2018 року.
Так хто ж вони — the best of the best світового рітейлу за версією MAPIC, на яких варто рівнятися у 2019-му?
Французька мережа універмагів Groupe Galeries Lafayette стала переможцем MAPIC Awards 2018 у номінації «Ритейлер року». Компанія заснована у 1893 році, головний офіс розміщений у Парижі. Флагманський магазин — Paris Haussmann — знаходиться на бульварі Осман у 9 окрузі Парижа, недалеко від Опери Гарньє. Це модний магазин площею 70 000 м². У приміщенні представлений широкий асортимент брендів на будь-який бюджет: від готового одягу до високої моди. Архітектура магазину виконана в стилі модерн з чудовим куполом і панорамним видом на Париж, що зробило його туристичною визначною пам'яткою французької столиці.
Franprix — мережа продуктових магазинів зі штаб-квартирою у Парижі, стала переможцем у номінації «Найкращий дизайн магазина». Бренд заснував у 1958 році Жан Бод, який також володіє мережею дискаунтерів Leader Price (тепер все це — частина Groupe Casino).
Німецький ресторан Marc O'Polo Strandcasino здобув перемогу у номінації «Кращий новий ритейл-концепт». Marc O'Polo — це шведсько-німецький модний лейбл, заснований у 1967 році Рольфом Ліндом, Джерардом О'Шітсом і Гете Хассом. Штаб-квартира знаходиться в Штефанскірхені, Баварія.
Книжковий магазин Open House у Центральному Посольстві (Таїланд, Бангкок) отримав нагороду за «Кращий розважальний концепт». Це вже не просто книжковий магазин, а будинок, який відкритий для всіх: від креативників, студентів і сімей до дослідників. Це спільнота, яке поєднує натхнення та спосіб життя.
Samsung Galaxy Studio в США визнаний кращим у номінації «Магазин Pop-Up». Магазин відкрився з серією інтерактивних активностей для демонстрації флагманського продукту Samsung — Galaxy Note 9. Він дозволяє відвідувачам наживо оцінити всі функції смартфона та отримати новий, незабутній досвід взаємодії з брендом і його продуктами.
У номінації «Кращий аутлет-центр» переможцем став торговий центр The Village у Франції, Вільфонтен. The Village продумали все до дрібниць для того, щоб візити до них були незабутні. Включаючи VIP-зону відпочинку, велику KIDS-зону та ексклюзивні послуги: квиток на прохід без черги, особистий мажордом, паркувальник, консультант і навіть фотограф.
Китайський Suzhou Center Mall в Сучжоу переміг у номінації «Кращий новий торговий центр». Його «Крила майбутнього» — це найбільший у світі вільний криволінійний та мансардний дах, що безшовним зв'язком з’єднаний з низкою будівельних конструкцій. Він покриває площу близько 36 000 кв. м.
Westfield Century City в США, що відкрився ще в 1964 та відомий тоді як Century Square Shopping Center, здобув перемогу в номінації «Кращий оновлений торговий центр». Unibail-Rodamco-Westfield взагалі мають давню історію, надаючи відвідувачам своїх ТЦ кращих роздрібних продавців і бренди. Їх ТЦ «живі», мають великі розвинені медіа-зони та забезпечують клієнтам природне середовище для сегментації покупців.
Роздрібно-розважальний комплекс American Dream у Східному Резерфорді, США — переможець у номінації «Найкращий торговий центр майбутнього». Провідні світові бренди вибирають American Dream для своїх флагманів. Численні емпіричні компоненти повинні посилити враження покупців, роблячи відвідування American Dream по-справжньому унікальним досвідом. Відкриття заплановано на квітень 2019 року.
Остання в нашому списку — японська роздрібна мережа одягу Uniqlo, яка здобула перемогу в номінації «Краща міжнародна експансія». В середині 2017-го бренд повсякденного одягу «для всіх» Uniqlo мав більше ніж 1800 магазинів у 18 країнах, і став №1 в Японії, Південній Кореї та Китаї.
Ми вже неодноразово писали про те, як це важливо для людини — мати маленького вчителя у вигляді домашнього вихованця, який допомагав би йому проявляти найкращі свої якості: відповідальність, турботу, емпатію, […]
5-06-2019
Стелажі для зоотоварів
Трохи більше як рік тому, ще до першого карантину в Україні, команда Ustor відвідала виставку Euroshop 2020 року — найбільшу ритейл-подію останніх чотирьох років. У цьому матеріалі ми поділимося не […]
12-03-2021
Euroshop 2020: найбільша ритейл-виставка в Дюссельдорфі [Ретроспектива]
Fozzy Group відкриває торговельні приміщення в стилі арт-деко та за мотивами дитячих казок, Sony продає свої приставки в «космічних» магазинах. Бренди вкладаються в розробку тематичних інтер’єрів не просто так. Все […]
18-02-2019
5 стилів для оформлення вашого магазину
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом