10-04-2019
У продуктових магазинах багато різних товарів, які потрібно грамотно продемонструвати. Для цього власники підключають дизайнерів, розробляють концепції та замовляють стелажі. Ми зібрали найцікавіші приклади конструкцій від зарубіжних ритейлерів і кілька стелажів від Ustor.
Дизайн цього магазину розробила студія Linehouse. Високі стелі дозволили реалізувати цікаву ідею — складну конструкцію з плитки та дерева. Ця деталь не тільки прикрашає приміщення, але й служить основою для кріплення постерів, плакатів, посуду тощо. Стелажі та вітрини досить лаконічні, зроблені з дерева, металу і скла.










У цій продуктовій крамниці також є кафе, в якому шеф-кухар готує страви індивідуально для кожного замовника. І процес приготування транслюють на екранах. Окремі вітрини та стелажі тут перетворюються в цілий ринок з чітко розмежованими зонами, де вмілі дизайнерські прийоми «ведуть» покупців від одного відділу до іншого. Уздовж однієї зі стін стоїть великий стелаж з фігурними полками для розміщення чаю та прянощів.


Магазин-ресторан прикрашений полотнами з видами міста, акуратними столиками, рослинами. Стелажі з округлими формами та вбудовані конструкції доповнюють атмосферу спокійними нотами.


Оформленням інтер'єру займалася студія studiomfd. За основу дизайнери взяли філософію бренду [відданість якості та традиціям]. Вийшла така собі старовинна лавка з нехитрим дизайном. Вінтажні матеріали стоять поряд з ексклюзивними меблями, стелажі виготовлені з дерева та металу.


Дизайн-концепція від архітектурної компанії CADA Design. В одному приміщенні вміщується кілька відділів: винний, пекарня, бар, кондитерська та ресторан. Причому зони не розділені стінами, замість перегородок використовували стелажі, прилавки, столи, оздоблювальні матеріали та освітлення. Всі стелажі та меблі виготовлені з натуральних матеріалів.


Ще одна робота від CADA Design. На одному просторі з'єднали гіпермаркет, склад, кілька різних кухонь. Для кожного міні-кафе підбирали свої кольори та матеріали, щоб зберегти індивідуальний характер кожної точки. Наприклад, хот-доги з вагончика — американська класика, яка також знайшла тут своє місце.

Команда виготовляє стелажі на основі стандартної серії RAF і за індивідуальними брендбуками. Устаткування з цієї лінійки можна доповнювати елементами, розбирати, збирати, міняти полиці, «гратися» як завгодно довго :)
Один із прикладів — обладнання для магазину Spar. Нідерландську мережу супермаркетів знають в 34 країнах світу, в тому числі і в Україні. По всьому світу 15 000+ магазинів.

1,5 роки тому ми зробили обладнання по брендбуку для одного з харківських магазинів. До речі, цей проект увійшов до трійки кращих продуктових магазинів України [за результатами Retail Design Awards 2017]. Ми зробили стелажі під солодощі, консерви, делікатеси, бакалію, алкогольні та безалкогольні напої. Устаткування для цього магазину розробляв український дизайнер Віталій Степаненко.


Подивіться повне портфоліо стелажів для Spar тут.
Велика кількість цінних даних буквально валяється у рітейлерів під ногами. Якраз тих самих, що можуть допомогти рітейлу більш успішно конкурувати з такими монстрами електронної комерції, як Amazon. Вашій підлозі завжди […]
19-09-2019
Кому потрібні лазери і відеокамери, коли є ще більш «розумна» підлога? Кейс Scanalytics
Проте, «не все так однозначно» (с). Адже там, де фізичні торгові точки втратили прибуток, електронна комерція вже традиційно отримала вигоду й знайшла для себе нові перспективні вектори розвитку. За минулі […]
1-02-2022
«Світова уторгування ритейлерів у сегменті Fashion впала на 18,9%», — Riskified
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]
21-01-2019
Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом