29-03-2019
Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та збільшення продажів, рітейлери часто замовляють брендовані стелажі під будівельні товари. Електричні інструменти, облицювальна плитка та інша продукція багато важить, і в разі падіння буде зіпсована, або може завдати шкоди здоров'ю персоналу та клієнтів. Ustor виготовляє стелажі з металу — міцного й універсального матеріалу, який підійде практично під будь-який інтер'єр.
До переваг металевих стелажів відносяться:
Є у них, звичайно, і кілька недоліків. Наприклад, майже всі метали уразливі до корозії. Але ця проблема легко вирішується — стелаж просто покривається захисним порошковим покриттям. Воно стійке, надійне і екологічно безпечне.
Інший недолік — велика вага самих металевих конструкцій. Це може бути проблемою в деяких ситуаціях, наприклад, при транспортуванні. Але й ця проблема вирішується: можна замовити конструкції з алюмінію або інших легких сплавів. Хоча вартість таких конструкцій може бути вже значно дорожчою.
Для брендів Werk, Сталь та Forte ми зробили однотипні конструкції з перфорованими панелями та гачками. За основу взяли серію RAF, яка дозволяє підлаштовуватися під експозицію продукції. Можна самостійно монтувати або демонтувати додаткові елементи, змінювати відстань між полицями або лініями гачків тощо. В результаті у нас вийшли акуратні та місткі стелажі, які своїм зовнішнім виглядом не відволікають від продукції.
Для «Дніпро-М» команда виготовила стелаж з перфорованими задніми панелями, гачками та полицями. Така конструкція підходить для розміщення як невеликих, так і об'ємних інструментів. Пофарбували стелаж у фірмові кольори: чорний та помаранчевий.
Також ми зробили стелажі для демонстрації електроінструментів, насосів, садово-паркової техніки для бренду Vitals. Подивіться на процес роботи тут: https://www.ustor.com.ua/news/istoriya-proizvodstva-vitals/.
Для SPARKY команда підготувала партію стелажів у сріблястому кольорі, перфоровану панель доповнили гачками різної форми та довжини. Завдяки логотипу у верхній частині конструкції, стелаж відразу виділяє бренд в супермаркеті або на виставці.
Ще один приклад стелажа — конструкція під засоби кріплення для STARK ST. Для демонстрації товарів ми використовували полки з роздільниками й гачки, а для реклами — верхні та бічні панелі.
Під абразивні та шліфувальні круги для бренду NovoAbrasive ми виготовили конструкцію «ялинка». Стелаж займає мало місця і показує продукцію з усіх боків.
Замовник: Онлайн гіпермаркет товарів для творчості “Rosa” Завдання: Розробити стелаж, який забезпечить максимально вигідну демонстрацію товару в торговій точці і буде зручним для покупців. Особливості: На стелажі будуть розміщуватися товари […]
25-05-2016
Кейс № 5 Стелаж для демонстрації товарів для творчості
Ритейлерам необхідно робити покупцям пропозиції, від яких неможливо відмовитись і які перетворять споживачів на постійних клієнтів. Але як випередити не лише конкурентів, а й зручний і швидкий онлайн-шопінг? Здивувати, вразити […]
11-12-2023
Враження продають: як дизайн магазину завойовує клієнтів
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом