29-03-2019
Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та збільшення продажів, рітейлери часто замовляють брендовані стелажі під будівельні товари. Електричні інструменти, облицювальна плитка та інша продукція багато важить, і в разі падіння буде зіпсована, або може завдати шкоди здоров'ю персоналу та клієнтів. Ustor виготовляє стелажі з металу — міцного й універсального матеріалу, який підійде практично під будь-який інтер'єр.

До переваг металевих стелажів відносяться:
Є у них, звичайно, і кілька недоліків. Наприклад, майже всі метали уразливі до корозії. Але ця проблема легко вирішується — стелаж просто покривається захисним порошковим покриттям. Воно стійке, надійне і екологічно безпечне.
Інший недолік — велика вага самих металевих конструкцій. Це може бути проблемою в деяких ситуаціях, наприклад, при транспортуванні. Але й ця проблема вирішується: можна замовити конструкції з алюмінію або інших легких сплавів. Хоча вартість таких конструкцій може бути вже значно дорожчою.

Для брендів Werk, Сталь та Forte ми зробили однотипні конструкції з перфорованими панелями та гачками. За основу взяли серію RAF, яка дозволяє підлаштовуватися під експозицію продукції. Можна самостійно монтувати або демонтувати додаткові елементи, змінювати відстань між полицями або лініями гачків тощо. В результаті у нас вийшли акуратні та місткі стелажі, які своїм зовнішнім виглядом не відволікають від продукції.

Для «Дніпро-М» команда виготовила стелаж з перфорованими задніми панелями, гачками та полицями. Така конструкція підходить для розміщення як невеликих, так і об'ємних інструментів. Пофарбували стелаж у фірмові кольори: чорний та помаранчевий.

Також ми зробили стелажі для демонстрації електроінструментів, насосів, садово-паркової техніки для бренду Vitals. Подивіться на процес роботи тут: https://www.ustor.com.ua/news/istoriya-proizvodstva-vitals/.
Для SPARKY команда підготувала партію стелажів у сріблястому кольорі, перфоровану панель доповнили гачками різної форми та довжини. Завдяки логотипу у верхній частині конструкції, стелаж відразу виділяє бренд в супермаркеті або на виставці.

Ще один приклад стелажа — конструкція під засоби кріплення для STARK ST. Для демонстрації товарів ми використовували полки з роздільниками й гачки, а для реклами — верхні та бічні панелі.
![Брендированные стеллажи [примеры]](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2019/01/Ustor_foto_na_sait_IMG_7273_cr-1.jpg)
Під абразивні та шліфувальні круги для бренду NovoAbrasive ми виготовили конструкцію «ялинка». Стелаж займає мало місця і показує продукцію з усіх боків.

Мережа магазинів спеціалізується на продажу канцтоварів, книг та іграшок. Для представлення товару були обрані системи RAF і CHERRY. Основна увага була спрямована на можливість викладання книжкової продукції: для цього були […]
27-10-2016
Торгова мережа «Наталі», м. Маріулоль
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
Завдання: Розробити конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках Рішення: У зв’язку з тим, що абразивні круги досить легкі, стандартні стелажі не підходять для презентації товару – конструкція виходить […]
12-10-2015
Кейс № 2: Розробка конструкції для демонстрації абразивних кіл в торгових точках
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом