Замовити безкоштовний прорахунок

Брендовані стелажі для інструментів [з прикладами]

Брендовані стелажі для інструментів [з прикладами]

29-03-2019

Вам не підходять універсальні стелажі, якщо потрібно виділити продукцію в торговому залі. Та й стандартні конструкції не продемонструють ручні інструменти так, як обладнання з перфорованими панелями. Для виділення бренду та збільшення продажів, рітейлери часто замовляють брендовані стелажі під будівельні товари. Електричні інструменти, облицювальна плитка та інша продукція багато важить, і в разі падіння буде зіпсована, або може завдати шкоди здоров'ю персоналу та клієнтів. Ustor виготовляє стелажі з металу — міцного й універсального матеріалу, який підійде практично під будь-який інтер'єр.

Брендированные стеллажи для инструментов

Металеві стелажі: чому їх вибирають для демонстрації інструментів

До переваг металевих стелажів відносяться:

  • Велика розмаїтість конструкцій будь-яких видів і форм. Стельові, настінні, самостійні, мобільні, рамні або поличні, балкові або глибинні...
  • Оптимальне співвідношення ціни та якості.
  • Довгий термін служби: до 30 років.
  • Невибагливість у догляді.
  • Зручний, швидкий монтаж і демонтаж.
  • Функціональні й одночасно прості в експлуатації.
  • Запас міцності забезпечує додаткову надійність металевих конструкцій.
  • Ви можете модернізувати готову конструкцію (якщо вона виготовлена ​​на основі серії) в будь-який момент, забезпечивши додатковими гачками, модулями, перегородками, спеціальними секціями і тому подібним.
  • Презентабельний зовнішній вигляд.

Є у них, звичайно, і кілька недоліків. Наприклад, майже всі метали уразливі до корозії. Але ця проблема легко вирішується — стелаж просто покривається захисним порошковим покриттям. Воно стійке, надійне і екологічно безпечне.

Інший недолік — велика вага самих металевих конструкцій. Це може бути проблемою в деяких ситуаціях, наприклад, при транспортуванні. Але й ця проблема вирішується: можна замовити конструкції з алюмінію або інших легких сплавів. Хоча вартість таких конструкцій може бути вже значно дорожчою.

Металлические стеллажи: почему их выбирают для демонстрации инструментов

Що потрібно знати, перш ніж замовляти брендовані стелажі під інструменти

  • Визначте для себе, яка продукція буде розміщуватися на стелажах. Тут має значення і вага, і розмір, і форма.
  • Конструкція стелажа повинна бути продумана таким чином, щоб в ній було місце і для експозиції, і для зберігання товарів.
  • Підбирайте стелажі з урахуванням майбутнього навантаження. Для об'ємних товарів підійдуть конструкції з широкими поверхнями, для невеликих — гачки та полиці з роздільниками.
  • Враховуйте, де буде розміщуватися стелаж: у фірмовому будівельному магазині, в гіпермаркеті, на виставці.
  • Знайдіть дизайнера або проектувальника, який розробить креслення та ескізи майбутнього обладнання. Так ви отримаєте індивідуальну конструкцію, яка впишеться в загальний дизайн-концепт.
  • Пошукайте надійного виробника, який зможе реалізувати дизайнерські ідеї та при цьому не порушить домовленостей.

Приклади брендованих стелажів під інструмент

Для брендів Werk, Сталь та Forte ми зробили однотипні конструкції з перфорованими панелями та гачками. За основу взяли серію RAF, яка дозволяє підлаштовуватися під експозицію продукції. Можна самостійно монтувати або демонтувати додаткові елементи, змінювати відстань між полицями або лініями гачків тощо. В результаті у нас вийшли акуратні та місткі стелажі, які своїм зовнішнім виглядом не відволікають від продукції.

Примеры стеллажей под инструменты

Для «Дніпро-М» команда виготовила стелаж з перфорованими задніми панелями, гачками та полицями. Така конструкція підходить для розміщення як невеликих, так і об'ємних інструментів. Пофарбували стелаж у фірмові кольори: чорний та помаранчевий.

Стеллажи под инструменты: пример

Також ми зробили стелажі для демонстрації електроінструментів, насосів, садово-паркової техніки для бренду Vitals. Подивіться на процес роботи тут: https://www.ustor.com.ua/news/istoriya-proizvodstva-vitals/.

Для SPARKY команда підготувала партію стелажів у сріблястому кольорі, перфоровану панель доповнили гачками різної форми та довжини. Завдяки логотипу у верхній частині конструкції, стелаж відразу виділяє бренд в супермаркеті або на виставці.

Брендированные стеллажи для разных ниш

Ще один приклад стелажа — конструкція під засоби кріплення для STARK ST. Для демонстрації товарів ми використовували полки з роздільниками й гачки, а для реклами — верхні та бічні панелі.

Брендированные стеллажи [примеры]

Під абразивні та шліфувальні круги для бренду NovoAbrasive ми виготовили конструкцію «ялинка». Стелаж займає мало місця і показує продукцію з усіх боків.

История стеллажей: пример современных моделей

Читайте також

Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]

2-03-2020

«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів

Торгові автомати, біометрія та штучний інтелект, що пильно вдивляється в ваше обличчя — чого ще чекати від технологічних нововведень у світі роздрібної торгівлі? Вендингові автомати Брак кваліфікованих кадрів, помилки, спричинені […]

20-08-2019

Сучасні тенденції в технологіях ритейлу: автоматизація, технологізація, екологізація

Понад рік тому команда Ustor відвідала найбільшу ритейл-виставку Європи Euroshop 2020. Одним з ключових трендів, які ми згадували в огляді була тенденція створювати біорозкладні й екологічні елементи в оформленні торгових […]

12-04-2021

Eco-friendly підхід в ритейлі [кейс «Всі. Свої» від Ustor]