Замовити безкоштовний прорахунок

Як змінюються громадські простори

Як змінюються громадські простори

2-04-2019

Офіси, коворкінги та інші прилюдні приміщення сьогодні — це не просто кімнати зі столами, де для кожної людини своє персональне місце на кілька квадратних метрів. Компанії планують приміщення так, щоб було більше вільного простору, у людини був вибір, в якій зоні розміститися: в кафе, в зоні відпочинку і тиші, в загальному залі. Це робиться не просто так: власники бізнесу дивляться на будь-яке кафе чи офіс не тільки з точки зору прибутку для себе, але також з боку, що вони можуть запропонувати клієнтам. Співробітників складно утримати лише гарною зарплатнею, їм також потрібен комфорт на робочому місці, мотивація кожен день їздити в офіс. До того ж, все більше людей віддають перевагу віддаленій роботі, а це значить, що їм потрібен спокійний куточок.

Изменения в общественных пространствах

Зміни в громадських просторах

10 років тому громадські простори повинні були відповідати бізнесу. Сьогодні в одному приміщенні зосереджений широкий спектр послуг: від освітніх до розважальних. Компанії переосмислюють призначення коворкінгів та офісів, акцентують увагу на гнучких функціях. В одному приміщенні можна провести семінар, виставку або фестиваль, не змінюючи планування будівлі. Фабрику або кафе можна поєднати з коворкінгом і зонами для розваг. Компанії інвестують кошти не тільки в «стандартні громадські простори», вони готові доповнювати їх емоціями, комфортом.

Перемены в общественных пространствах

Сучасні громадські простори не просто виконують одну функцію, наприклад, надати місце для роботи, але також залучають відвідувачів провести тут час. Споживачі знаходять тут мотивацію, бажання працювати, знову і знову повертатися в коворкінг або кафе. В одному приміщенні поєднуються найрізноманітніші компоненти, які, здавалося б, ще зовсім недавно були несумісні.

Кілька характеристик сучасних суспільних просторів:

  • комплексність;
  • відкритість;
  • спрямованість на різну аудиторію;
  • мікс функцій.

Что появляется в библиотеках? Какие перемены затрагивают такие помещения?

Від загального до локального

  1. Як змінились бібліотеки

У сучасних бібліотеках замість одного читального залу з'являються самі різні зони: для самостійної та групової роботи, для виставок і лекцій, зона тиші тощо. Під художню та гуманітарну літературу вибудовують «вулиці» зі стелажів, під більш серйозні книги — «двори» зі столами, а газети та журнали пропонують почитати на відкритих просторах.

Как меняются библиотеки?

2. Як змінились офіси

10 років тому власника компанії цікавило тільки те, скільки людей можна помістити в кімнаті або залі. Сьогодні ж кожен менеджер думає про те, наскільки добре та зручно в приміщенні, що потрібно поліпшити, а що вже подобається працівникам. В офісах не збільшується простір, але в підсумку для однієї людини відводиться більше квадратних метрів, ніж раніше. Це пов'язано з тим, що крім стандартних робочих приміщень, з'являються зони відпочинку, власна кухня, тренажерний зал тощо.

Как изменились офисы?

3. Як змінились кафе та ресторани

Власники кафе додають до інтер'єра книжкові полиці й акуратні конструкції під журнали та квіти, стелажі під сувеніри та невеликі предмети декору, настінні кошики тощо. Крім цього, приміщення доповнюють всілякими барами [салат-бар, омлет-бар] та магазинами вже готової їжі, музеями, сироварнями тощо. Популярністю так само користуються фудкорти в торговельних центрах, магазинах і навіть на ринках. Наприклад, міський фудкорт Kyiv Food Market. Тут розмістять кулінарну школу, поп-ап ресторан і 26 корнерів.

Как изменились кафе и рестораны?

Які вони, сучасні публічні приміщення

В офісі компанії Boston Consulting Group на Манхеттені є місця для переговорів, зали для нарад, приміщення для зустрічі гостей, кафе. Працівники можуть самі вибрати, де їм зручніше займатися справами. У співробітників агентства Orion Worldwide також є вибір. Вони можуть навіть працювати або зустрічатися з клієнтами на біговій доріжці. Головне — не сидіти на одному місці кожен день.

Джонатан Сендлер — директор по розробці офісних просторів компанії Gensler — виявив закономірність: від того, щасливий співробітник чи ні, залежить прибуток компанії. Створення комфортної обстановки в офісі працює ефективніше, ніж урізання квадратних метрів.

У Харківському літературному музеї в планах зробити бібліотеку під відкритим небом, офісні приміщення для співробітників, освітній центр для дітей та дорослих тощо. Сучасна продумана інфраструктура приверне нових відвідувачів, відновить інтерес до культурного життя міста.

У центрі науки «Коперник» з'явилися тематичні зони, тут відмовилися від яскравого дизайну на користь більш спокійних тонів, встановили блакитний павільйон для експонатів, які потребують затемнення, організували простір для відпочинку та бібліотеку.

Примеры изменений в общественных пространствах

Нові екологічні принципи спонукають більше часу приділяти озелененню, матеріалам, з яких виробляють обладнання для просторів. Співробітники архітектурного бюро Drozdov & Partners розробили проект Зеленого коридору в Харкові. Вони запропонували створити 20 парків уздовж річок, зв'язати всі набережні в одну, доповнити ландшафт кафе, магазинами, скверами. Таким коридором можна буде пішки або на велосипеді дістатися з одного району міста в інший.

Зеленые коридоры в Харькове

Висновок

Наша команда виробляє стелажі не тільки для власників магазинів, ми також беремося за конструкції для громадських просторів. Такі приміщення грають важливу роль у розвитку міста. Вони не тільки приваблюють відвідувачів, а й стимулюють розвиток економіки, покращують якість життя. Офіси, коворкінги, кафе можуть подобатися або відштовхувати, привносити відчуття комфорту або викликати недовіру. І від того, який ефект провокує приміщення, залежить загальна атмосфера міста. Саме ці простори бачать туристи, в них кожен день проводять свій час місцеві жителі, тому так важливо бути в тренді та швидко реагувати на зміни.

Читайте также

Клієнт: Торговий дім Нововодолазького абразивного заводу. TM “Novoabrasive” Завдання: розробити стелаж, на якому можна одночасно демонструвати розгорнуті рулони шпалер, а також аксесуари для їх поклейки – клей, пензлики. валики і […]

22-07-2016

Кейс № 6 Стелаж для шпалер

При виборі кольору торговельного обладнання орієнтуються на інтер’єр магазину. Наприклад, білі стелажі не відволікають від товарів на них, а зелені додають до композиції бажану динаміку. Щоб виконати будь-яку забаганку замовника, […]

14-12-2018

Порошкові фарби для торговельного обладнання

Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]

7-03-2024

Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів