1-03-2018
Ви коли небудь були в магазині який працює виключно завдяки технологіям? Можливо, в найближчому майбутньому у вас буде така можливість, адже в студентському містечку Університету Хефей, приблизно в 450 км на захід від Шанхаю, вже працює магазин Moby Store, запущений шведським стартапом Wheelys.
Це невеликий транспортний засіб, з прозорими стінами, потрапити туди можна завдяки скануванню QR коду, де вас зустріне голографічну особу і ви ввійдете в магазин без кас і персоналу. На кожному продукті є штрих-код, який просканує за допомогою додатка, де прив'язана кредитна карта, буде оплачений. Потім скляні двері автоматично відкриється і випустить вас.
В даний час компанія працює над поліпшенням технологій з метою підвищення безпеки. Для цього розробляють систему, яка зможе зібрати біометричні дані покупця і буде використовувати сенсори на полицях, щоб визначити, коли відвідувач взяв товар.
Покупці повинні заздалегідь зареєструвати обліковий запис. Коли продукт беруть з полиці, він прив'язується до ID користувача, щоб запобігти крадіжці. Після того, оплата буде завершена, біометрична інформація автоматично видаляється.
В майбутньому Wheelys буде впроваджувати ще більше нових технологій, так наприклад, планується, що голографічне особа стане інтелектуальним асистентом, який допоможе покупцеві підібрати продукти під певний бюджет. Буде створена хмарна система, де буде зберігатися інформація про поведінку клієнтів, їх перевагах, щоб допомогти власникам магазинів передбачити, на яке місце краще поставити той чи інший продукт.
З плином часу, магазин-автобус буде їздити до складів і поповнювати запаси продуктів самостійно, а також зможе їздити в місця з прогнозованим великою кількістю покупців, щоб збільшити продажі.
Таке технологічне досягнення, як магазини без кас може позбавити багато людей роботи. Але Пер Кромвелл іншої думки. Він каже що, в більшості селищ і маленьких сіл Швеції більше немає магазинів, так як люди поїхали до великих міст, а місцеве населення зменшилося. Тепер люди, що залишилися в цих селищах, змушені долати великі відстані, щоб придбати потрібні речі.
Також буде можливість купити франшизу на автобус-магазин, щоб управляти таким бізнесом при досить низьких витратах і одержувати дохід навіть у віддалених населених пунктах.
Компанія Deloitte поділилась результатами глобального опитування, проведеного у 2019 році серед найбільшої споживчої групи — представників поколінь Y і Z. Було опитано людей, що народилися в періоди: — з 1983 […]
6-11-2019
Страх та ненависть поколінь Y і Z. Частина 1: глобальне дослідження Deloitte
У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід. Основний […]
2-03-2020
[CES-2020] Технології для рітейлу: від «розумного» дзеркала до робота-офіціанта
Офіси, коворкінги та інші прилюдні приміщення сьогодні — це не просто кімнати зі столами, де для кожної людини своє персональне місце на кілька квадратних метрів. Компанії планують приміщення так, щоб […]
2-04-2019
Як змінюються громадські простори
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом