25-01-2019
Ми вже про це говорили, і можемо повторювати ще безліч разів: правильна демонстрація продукту важлива не менше його якостей. Те, як ви подаєте потенційному покупцеві свій товар, нерідко має навіть більш значний вплив на рішення про покупку, ніж сам товар. Цю просту, здавалося б, істину, люди добре розуміли ще сотні років тому.
А. Дюма в історичному романі «Асканио» призводить блискучий приклад. Болонья — суперник Бенвенуто Челліні — зробив все можливе, щоб виставити роботу конкурента в самому негативному світлі перед Франциском I:
+ Підмовив пані де Тамп всіляко критикувати Бенвенуто і його статую.
+ Короля затримали дотемна, щоб видимість при огляді була погіршена.
+ Статую виставили поруч з прекрасними картинами Россо, барельєфами і копіями античних творів в галереї палацу Фонтенбло, щоб на їхньому тлі принизити художні достоїнства роботи скульптора.
Але Челліні не був би генієм, якбі він не міг перемогти будь-які обставини. Челліні помістив срібну статую свого Юпітера з позолоченим підніжжям на пересувний дерев'яний цоколь, вставивши туди 4 кулі з твердого дерева, а в праву руку статуї помістив яскравий факел.
Коли король нарешті з'явився зі своєю свитою у палаці, ефектно освітленого зверху Юпітера легенько викотили йому назустріч. Ця презентація привела Франциска I в такий невимовний захват, що він розпорядився негайно видати гроші Бенвенуто за роботу.
Так до чого це ми? Презентувати — це мистецтво. Грамотна викладка — ключ до вигідного сприйняття ваших товарів покупцем. Від правильного вибору обладнання для торгового залу залежить левова частка успіху продажів. Тут важлива кожна деталь.
Головні критерії підбору обладнання для рітейлу наступні:
Не будемо більше ходити навколо: в області роздрібної торгівлі балом править метал. Це найміцніший, надійний, довговічний, функціональний і практичний матеріал як для каркаса, так і для обшивки торгового обладнання.
Всі серії Ustor: LINE, FRAME і RAF, — виконані з металу. А враховуючи, що в дизайні інтер'єру зараз на піку моди лофт і скандинавський мінімалізм, всі козирі знову-таки в руках у металу.
Єдине, чого не може метал в сфері рітейлу — підходити під всі дизайнерські концепції. Його універсальність і гнучкість в застосуванні не применшують доцільності використання інших матеріалів там, де це доречно.
Дерево асоціюється з природою, натуральністю, первозданністю. Воно створює відчуття тепла і комфорту. Разом з тим, це один з найбільш примхливих матеріалів, так як дерево боїться вологи, високих температур, комах, і не тільки. Воно вимагає догляду, і в чистому, необробленому вигляді ви його практично не зустрінете. Зазвичай це МДФ, ЛДСП та інші куди більш практичні і зносостійкі матеріали на основі деревини.
Модний колір сьогодні — світлий бук, типовий відтінок офісних меблів. Трохи менше зустрічається візуально важкий, темний дуб венге — частий представник ресепшенів і адміністративних стійок. З ним чудово поєднується і комбінується його світлий побратим — молочний дуб.
Глянцевий або матовий пластик підкреслює блиск гламуру, лакшері стайл, футуристичність. У плані екології — це повний антипод деревини. Зате пластик надає необмежену свободу у виборі кольорів і відтінків, і не потребує додаткової обробки, так як сам по собі стійкий до стирання. Його часто використовують для різних утримувачів цінників, рамочок, підставок і так далі.
Прозорий матеріал, незамінний в сфері рітейлу. Але більше не як самостійний елемент, а в якості доповнення. І якщо скляні полки виготовити відносно нескладно, то ось зробити зі скла обладнання для бізнесу — зовсім інше питання. До того ж, не з дешевих.
Скло підійде не для кожної ніші, але трохи «погратися» ви зможете. Цікаві візуальні ефекти виходять, якщо грамотно підібрати під скляні конструкції освітлення.
Так, ми не античні скульптори і не майстра епохи Ренесансу. Наші вироби не з бронзи і не з мармуру. Але наше торгівельне обладнання теж притягує погляди.
Який матеріал вибрати для торгового обладнання кожен вирішує сам, виходячи зі свого бюджету, ситуації, а також цілей, завдань і загальної концепції конкретної торгової точки. Зазвичай, найвдалішим вибором стає поєднання різних матеріалів з конструкціями з металу. Наша порада буде досить прозаїчною: при оформленні торгового простору радьтеся з професіоналами.
Вимушена ізоляція подарувала споживачам новий досвід: коли не можеш піти в офлайн-магазин, доводиться здійснювати покупки онлайн, навіть якщо раніше це здавалося чимось новим і незвичним. У результаті, співвідношення «живих» і […]
11-10-2021
Як повернути споживачів в офлайн-магазини? [Посткарантинне дослідження Epson]
Важко передбачити, яким стане світ майбутнього. Зміни оточують нас вже зараз і активно впроваджуються у наше життя. 21 сторіччя змінюється настільки швидко, що стає все складніше стежити за всіма інноваціями. […]
6-11-2019
Магазини майбутнього: які зміни можуть статися у рітейлі до 2040 року
Мережа магазинів спеціалізується на продажу канцтоварів, книг та іграшок. Для представлення товару були обрані системи RAF і CHERRY. Основна увага була спрямована на можливість викладання книжкової продукції: для цього були […]
27-10-2016
Торгова мережа «Наталі», м. Маріулоль
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом