22-03-2019
Власник бізнесу може прописати в Google запит, на кшталт «купити торгове обладнання», із сотні посилань вибрати одну компанію та отримати свої стелажі через 3 дня. Можливо, вони навіть впишуться у дизайн-проект і будуть досить універсальними. Але щоб уникнути будь-яких «можливо», краще продумати вигляд і зручність торгового обладнання з нуля: розробити ескіз, підібрати колір і матеріали. Особливо, якщо ці стелажі повинні привернути увагу відвідувачів на виставці.

Торгова марка Vitals на ринку вже більше 25 років, а в асортименті можна відшукати насоси, двигуни, абразивні круги, електроінструменти тощо. Латвійський бренд знають в нашій країні, його продукцію можна купити як в маленьких інтернет-магазинах, так і на великих офлайн-точках. Також оцінити інструменти Vitals можна на тематичних зарубіжних і вітчизняних виставках. Для одного з таких заходів ми й зробили стелажі.
Частина конструкцій призначалася для презентації іншого відомого в Україні бренду — Kentavr. Ці 2 бренда, які розвиває на ринку України ТОВ «АМТ ТРЕЙД», виробляють схожу продукцію для використання на будівництві, у виробничих цехах або просто у домашніх умовах.
Дизайнери компанії «АМТ ТРЕЙД» підготували ескізи обладнання, із зазначенням розмірів і типів навантажень.


На основі дизайнерських ескізів, наші інженери розробили конструкторську документацію для виробництва цього замовлення. Матеріали КД використовуються на всіх етапах виробництва: від виготовлення елементів до монтажу.

Перед нами стояло завдання виготовити стелажі для презентації насосів, електроінструментів, садово-паркового обладнання. Для насосів ми зробили кутовий стелаж з полицями різної довжини та висоти. Верхні полиці розраховані на навантаження 12 кг, а нижні — витримують до 70 кг.
Для електроінструментів ми виготовили стелажі на основі серії RAF з індивідуальною комплектацією. Щоб візуально об'єднати 2 лінії стелажів, використовували елемент у вигляді букви V, яка асоціюється з брендом і є декоративним елементом для оформлення цієї частини павільйону.

Для садово-паркової техніки виготовили стелажі за ескізами з можливим навантаженням на полицю 9 кг.
Також композицію стенду доповнили металевими кубами, які одночасно прикрашали простір і демонстрували продукцію, і силовим стелажем для об'ємної продукції.

Для фарбування стелажів використовували темно-сірий, червоний та оранжевий кольори. У колірній гамі проглядаються фірмові відтінки.
Під час виробництва ми не порушили прописані в контракті домовленості, чітко виконали всі умови.
Конструктора розробили детальну схему збирання, по якій замовник самостійно змонтував стелажі. У документі прописана комплектація та покрокова інструкція, кожен етап доповнений зображенням, щоб спростити процес.

Ми вклалися за термінами, які ставив замовник, а стелажі сподобалися клієнту й вигідно демонстрували продукцію бренду.

![Стеллаж под инструменты [пример Ustor]](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2019/03/IMG_7238_cr.jpg)






Ритейлерам необхідно робити покупцям пропозиції, від яких неможливо відмовитись і які перетворять споживачів на постійних клієнтів. Але як випередити не лише конкурентів, а й зручний і швидкий онлайн-шопінг? Здивувати, вразити […]
11-12-2023
Враження продають: як дизайн магазину завойовує клієнтів
Минулого року ми вже трохи розповідали про серію RAF та наводили приклади, як можна адаптувати стандартні стелажі під продукцію з різних ніш. Повторюватися не будемо, замість цього поговоримо про брендовані […]
21-01-2019
Брендовані стелажі на основі серії RAF [з прикладами]
Висока конкуренція змушує ритейлерів постійно шукати нові способи привернення уваги покупців. Однією з найуспішніших стратегій для роздрібної торгівлі став мерчандайзинг, який гармонійно поєднує елементи маркетингу та дизайну. Саме таке поєднання […]
1-12-2023
Мерчандайзинг як інструмент впливу на покупців
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом