20-05-2019
Як завжди, приготували для вас коротку добірку самого цікавого і важливого, що сталося в світі українського і світового рітейлу — за минулий квітень.
Згідно з даними, зібраними журналом «Бізнес» в Україні за підсумками 2018 року, найбільш інтенсивно розвиваються ТЦ і торгові мережі компаній: «АТБ», «Епіцентр», «Фокстрот», EVA і VOVK. Що оцінювалося насамперед: кількість нових торгових точок, загальні темпи розширення мережі, вихід у виробництво і якість трансформації, інвестиційна активність, а також вихід в нові сегменти ринку.
Присвячена девелопменту та рітейлу спеціалізована міжнародна виставка, найбільша в Україні, відбулася в кінці березня в Києві, в НСК «Олімпійський». У виставці взяли участь понад 2000 відвідувачів, серед яких — ключові гравці українського рітейлу: топ-менеджери компаній, власники і організації, що представляють кращі рішення для девелопменту, комерційної нерухомості і роздрібної торгівлі. У число гостей увійшли представники таких компаній, як: Ашан Україна, H & M, Intertop, Kasta, Mafia, Brocard, Decathlon, Fozzy Group, Metro Cash & Carry Ukraine, Dragon Capital, і багато інших.
Виставка включила в себе: виставкові зони зі стендами відразу на двох поверхах, три потоки ділових конференцій з 90 спікерами, і в цілому 16 тематичних блоків про завдання, проблеми та успіхи сучасного рітейлу. Окремою спеціальною сесією пройшов Modern Retail Forum 3 з виставкою інновацій від Modern Expo. Найделікатніші теми обговорювалися в переговорній VIP-зоні з розкішним видом на площу.
Мережа гіпермаркетів «Велмарт» на початку квітня запустила першу серед українських рітейлерів систему самостійних оплат через QR-код. Щоб оплатити свою покупку без стояння в чергах і не вдаючись до допомоги касира, відвідувач повинен завантажити і встановити на свій мобільний пристрій офіційний мобільний додаток Pick & go, а також зареєструвати в Masterpass (мобільний гаманець) свою банківську карту.
За допомогою програми Pick & go покупці можуть: сканувати штрихкоди товарів, відслідковувати суму всієї своєї покупки, переглядати її історію, редагувати список товарів в «кошику», заздалегідь дізнаватися про нові і акційні пропозиції. Додаток, звичайно ж, безкоштовний і доступний для скачування в віртуальних магазинах App Store і Google Play. Торговими мережами, в яких Retail Group планують запуск системи для самостійної оплати покупок, будуть «ВК Експрес» і «Велика Кишеня».
БізнесЦензор опублікував результати досліджень статистики покупок українців через інтернет за 2018 рік, склавши загальний портрет українського онлайн-покупця. Для цього були проаналізовані сервіси OLX, Google, EVO і Picodi:
Маркетплейси створюють все більшу конкуренцію пошуковим системам. Лідерами по відвідуваності стали:
При здійсненні покупок через інтернет у першу чергу користувачі звертають увагу на:
Колір — один із найпотужніших інструментів впливу на людей. Різні відтінки підвищують впізнаваність бренду, привертають увагу, викликають емоційні реакції, стимулюють до дії, викликають довіру і можуть збільшити продажі. За данными […]
7-03-2024
Психологія кольору в маркетингу — як колірні рішення впливають на споживачів
Лінійний персонал в компаніях зазвичай займає близько 80% від усього штату. Саме ця категорія працівників сфери роздрібної торгівлі найбільше схильна до еміграції: продавці-консультанти, касири, експедитори … За різними даними, понад […]
15-08-2019
Як технології допомагають впоратись з нестачею кадрів в рітейлі
Онлайн-шопінг асоціюється зі швидкістю та зручністю, але йому так і не вдається витіснити фізичні покупки. Ритейлери сприймають його як конкурента, який так і не може зрівнятись з миттєвим задоволенням, сенсорним […]
19-03-2024
Як POP та POS маркетинг впливає на клієнтський досвід
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом