6-11-2019
Роздрібна торгівля меблями — це галузь, що постійно змінюється. Щоб залишатися в ній конкурентоспроможним, потрібно йти в ногу зі зростаючими вимогами клієнтів.
Наступні 5 тенденцій відображають очікування роздрібних покупців меблів у 2020 році, пов'язані зі зручністю, оперативністю, технологіями та розвитком меблевого рітейлу.
Оскільки інтернет-користувачі успішно опанували розширення для браузерів типу Adblock, банерна реклама та реклама з оплатою за кліки більше не можуть охоплювати ту ж саму кількість людей, що й раніше. Реклама через «лідерів думок» (людей з великою активною аудиторією в соціальних мережах і блогах) стає все більш затребуваною.
Значне число клієнтів приймають рішення про покупку, керуючись смаками улюблених блогерів та впливових осіб в соціальних мережах. Дослідження AdWeek показало, що популярні особистості в соціальних мережах можуть управляти сприйняттям бренду аудиторією навіть більш ефективно, ніж реклама на телебаченні.
Найпростіша форма маркетингу впливу — це пропозиція безкоштовного продукту популярному блогеру в обмін на публічну рекламу від його особи. Як приклад можна привести зручне офісне крісло для зірки YouTube, яка потім використовує його під час запису своїх відео і згадує ваш магазин або бренд в одному (або кількох) своїх роликах на YouTube.
Якщо ви продаєте дорогі меблі, їх огляд від імені впливового експерта в області дизайну інтер'єру може допомогти додати вашому бренду більшого авторитету. Influencer marketing повинен стати важливою частиною вашого маркетингового арсеналу у 2020 році, тому що стає все важче охопити традиційними засобами такі демографічні групи, як хоумлендери і мілленіали.
Рітейлери меблів стикаються з високим попитом на багатофункціональні та високотехнологічні меблі: матраци з функцією sleep-tracking, крісла з електроприводом, робочі столи з вбудованими зарядними станціями і т.п. Сучасні споживачі очікують, що кожен аспект їхнього життя буде збагачений технологіями. Це відкриває важливі додаткові можливості для роздрібних продавців меблів — покупець готовий платити преміальну ціну за «розумну» начинку.
Крім того, витрати на зберігання і транспортування hi-tech меблів ідентичні тим же витратам для більш дешевої або не технологічної. Споживачі можуть побажати модернізувати або замінити свої високотехнологічні меблі, щоб не відставати від останніх інновацій. Це відкриває нові можливості для повторних продажів.
Представники поколінь Z і Y занадто звикли купувати товари в інтернеті і отримувати їх швидко — протягом 48 годин. Для них процес покупки меблів на замовлення з тижнями очікування, необхідними для їх складання, здається пережитком минулого.
Споживачі все частіше вибирають варіанти оплати готівкою з доставкою у день замовлення. Це радує роздрібних продавців, що пропонують невеликий вибір моделей і кольорів, які доступні миттєво або з набагато коротшим часом виконання замовлення. Швидкість і зручність зумовлюють вибір покупців меблів у 2020 році.
Люди, які купують товари в інтернеті, очікують, що відповіді на всі їхні питання будуть надаватися відразу ж, і тепер це очікування поширюється на продавців у магазині. Давно минули ті дні, коли клієнти готові були чекати, поки торговий персонал піде «за ширму», щоб перевірити наявність або підтвердити узгоджену ціну з менеджером.
Тепер аудиторія розраховує на те, що персонал буде більш обізнаним і кмітливим, ніж Google — в іншому випадку, навіщо вона здійснює подорож до магазину, а не заходить в інтернет-магазин? Продавці не зможуть виправдати це очікування, якщо їх продуктивність не буде забезпечена технологічно.
Провідні рітейлери оснастили свій торговий персонал планшетами і мобільними пристроями під керуванням спеціальних додатків. Це дозволяє співробітникам миттєво спілкуватися з колегами в магазині і за його межами, швидко переглядати каталоги і прайс-листи, підтверджувати наявність товару і ціну натисканням декількох кнопок.
Покупці хочуть знати одну річ перед усім при покупці меблів: як вони будуть виглядати в їх житловому / робочому просторі? Протягом довгого часу клієнтам доводилося покладатися тільки на свою уяву, але технології все змінили.
Меблеві бренди починають пропонувати своїй аудиторії досвід підбору меблів онлайн, щоб клієнти могли прикинути й оцінити різні матеріали, форми, фактури, кольори і аксесуари, а також різні конфігурації модульних меблів. Покупці можуть зробити це самостійно в інтернеті або за допомогою торгового представника в магазині. Кращі з цих інструментів надають динамічно оновлювану квоту для кожного набору параметрів.
Інструменти доповненої реальності дозволяють клієнтам переглядати реалістичні 3D-моделі ваших продуктів, які відображаються в їх власному інтер'єрі, за допомогою камери на мобільному телефоні або планшеті. Як 3D-конфігуратор, так і додатки доповненої реальності стають все більш поширеними в меблевій роздрібній торгівлі завдяки їх ефективності в якості інструменту продажів.
Як бачимо з цих п'яти тенденцій в меблевому рітейлі, використання технологій, будь-то за допомогою додатків або шляхом поліпшення логістики, є більш важливим напрямком розвитку, ніж будь-коли раніше. Ті гравці в індустрії роздрібної торгівлі меблями, які зможуть найкращим чином використовувати сучасні технології, будуть продовжувати виживати і процвітати у 2020 році.
Реалізований проєкт для магазину канцтоварів «Акварель». Ідеально рівні ряди і ергономічне розміщення різних за формою і розмірами товарів. Проєкт виконаний на основі серії RAF Фото ви можете побачити тут.
23-03-2018
Магазин канцтоварів «Акварель»
Метал — один з базових матеріалів, з яким працює весь сучасний ритейл. Чому? Тому що метал має весь необхідний потенціал для вирішення практично будь-яких завдань, пов’язаних з реалізацією концепції для […]
26-07-2021
Ритейл з серцем з металу
Виставки та інші заходи, на які з’їжджаються компанії різних масштабів з усіх країн світу — це шанс для власників рітейлового бізнесу знайти партнерів, подивитися, як роблять інші, зібрати свіжі ідеї […]
10-12-2018
Виставки роздрібної торгівлі: де ми були та куди радимо поїхати
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом