Замовити безкоштовний прорахунок

ЦІКАВЕ В РІТЕЙЛІ ЗА СІЧЕНЬ

ЦІКАВЕ В РІТЕЙЛІ ЗА СІЧЕНЬ

11-02-2019

Всім привіт! Ми запускаємо нову щомісячну рубрику, в якій будемо коротко висвітлювати найцікавіші і значні події в світі рітейлу. Поїхали!

Найдорожчі в світі компанії на 2019 рік

Рейтинг найдорожчих брендів (за версією експертів Brand Finance) як і раніше очолює Amazon. Компанія Джеффа Безоса за рік додала в ціні аж на чверть — тепер вона коштує близько $ 188 млн. Відразу за нею йде Apple — $ 152,6 млн. Третє місце дісталося Google ($ 142,8 млн), а четверте — Microsoft ($ 119,6 млн). Закриває п'ятірку кращих компанія Samsung ($ 91,3 млн) — єдині, хто втратив, а не додав у вартості за рік.

Новости ритейла. Январь 2019

Топ платників податків України в роздрібній торгівлі

Серед 100 найбільших українських підприємств-платників податків з 1364, за наслідками податкових зборів за минулий рік, виявилися 4 рітейлера:

+ «АТБ» (4,8 млрд грн);

+ «Епіцентр» (2,3 млрд грн);

+ «Сільпо» (1 млрд грн);

+ Metro Cash & Carry (810 млн грн).

Крім них, в цьому списку також фігурують: McDonald's Ukraine, «Нова Пошта» та «Укрпошта Офіс». В цілому найбільше віддали в бюджет країни тютюнові компанії.

Новости из мира ритейла за январь 2019

Найкращі компанії-роботодавці в Україні

Українське відділення міжнародного HR-порталу HeadHunter опублікувало Топ кращих українських роботодавців за результатами своїх досліджень за минулий 2018 рік.

Новости за январь. Ритейл

Головним критерієм при виборі роботодавця для українців стала стабільність компанії, а при виборі пропозиції вони в першу чергу керувалися розмірами заробітної плати. Найпопулярніша галузь на думку населення — це IT.

Топ SEO-трендів в E-commerce 2019

EVO.business виділили четвірку найактуальніших глобальних трендів пошукової оптимізації у сфері електронної комерції, які не були зазначені в 2018-м:

  1. Оптимізація довгих пошукових запитів — описових фраз з 3 і більше слів, вузьких за значенням. Причому як у звичайному пошуку, так і в голосовому. Вгорі списку як і раніше залишаються найбільш інформативні, корисні, оригінальні пости і відео, відповідні EAT-стандарту Google, але тепер там все більше відповідей на довгі, точні питання.
  2. Карусель прев'ю відео у пошуковому топі. Ще один привід навчитися працювати з семантикою і мета-тегами при завантаженні відео. Ролики з заголовком типу How to потрапляють в featured snippets частіше за інших.
  3. Швидкість завантаження на мобільних пристроях Google обіцяв зробити SEO-фактором №1 ще в липні 2018 року. Мабуть, даний механізм ще тестується, що не означає, що «гальмуючі» сайти не повилітають з Топу — незважаючи на всю іншу виконану роботу з SEO-оптимізації.
  4. Репутація бренду як SEO-фактор. Система RankBrain вчиться відрізняти відвертий піар від іншого контенту. Тепер згадки про ваш бренд на авторитетних джерелах (без посилань), а також його репутація, що складається з відгуків, оцінок, скарг, все більше впливають на цінність інтернет-ресурсів компанії в очах роботів Google.

eBay починає виплачувати дивіденди

Свежие новости за январь 2019 (ритейл)

Вперше за час свого існування, найбільший світовий онлайн-аукціон eBay почне виплачувати своїм акціонерам дивіденди. За останній квартал минулого року чистий прибуток компанії склав близько 760 мільйонів доларів США. За попередніми прогнозами 20 березня вкладники eBay отримають по 14 центів на акцію. Керівництво компанії тепер ще активніше викуповує власні акції в акціонерів.

Україна — на 4-му місці в світі за безконтактними платежами

За даними Mastercard Europe SA, Україна опинилася на 4-му місці в усьому світі за кількістю безконтактних платежів — через мобільні пристрої, смарт-годинники і браслети. І це незважаючи на те, що поки ще не більше 38% середніх і малих рітейлерів України готові приймати у клієнтів такі безготівкові платежі, а 37% населення взагалі не мають банківських карт. За рік частка операцій за безготівковим розрахунком в Україні зросла з 39,3% до 44,3%.

Перший продукт з гео-маркуванням в Україні

Новости ритейла

Гуцульська овеча бриндзя — перший український продукт, який отримав реєстрацію з географічним маркуванням. Це стало можливим завдяки спільному з ЄС проекту з підтримки системи гео-вказівок в Україні. Вже оголошені інші перспективні українські гео-вказівки, що відповідають вимогам ЄС. Географічне маркування продуктів повинно збільшити впізнаваність українських харчових продуктів на міжнародному ринку і сприяти їх ефективному просуванню.

Перший новий ТРЦ в Україні в 2019 році

Новости ритейла за январь

Первістком 2019 року в будівництві нової комерційної нерухомості в Україні став трирівневий торговий центр Smart Plaza Obolon. Він вже відкрився 25 січня в Києві — буквально біля виходу від ст. м. Мінська. Його загальна площа — 15 тисяч квадратних метрів, з яких 10 тисяч здаються під оренду. Девелопер нового ТРЦ «для покупок по дорозі додому» — компанія A Development. Першими якірними орендарями стали Сільпо і KFC.

Новости мирового ритейла

Таким був наш короткий огляд цікавих подій в світовому та українському рітейлі за січень. Слідкуйте за новинами!

Читайте также

Орієнтація на клієнтів, партнерство, як основа взаємин, і стратегія win-win у всьому стали запорукою того, що Ustor довірили свої проекти 14 нових клієнтів. Ми розширили сфери співробітництва і реалізували проекти […]

23-01-2018

2017-й для компанії Ustor – рік активного розвитку

Престижні щорічні нагороди MAPIC, засновані у 1996 році, видаються за кращі досягнення, інновації та креативність у сфері ритейлу, девелопменту та торговельної нерухомості. Найбільша в Європі, 23-я церемонія MAPIC Awards відбулася […]

22-02-2019

Топ-10 ритейлерів на MAPIC Awards 2018

Завдання: Розробити конструкцію, яка б дозволила демонструвати автомобільні акумулятори на майданчиках АЗС Рішення: Розробка легкої в транспортуванні конструкції, для забезпечення переміщення вранці з приміщення на вулицю, а ввечері – назад. […]

29-09-2015

Кейс № 1. Конструкція для демонстрації акумуляторів