Замовити безкоштовний прорахунок

Виставки роздрібної торгівлі: де ми були та куди радимо поїхати

Виставки роздрібної торгівлі: де ми були та куди радимо поїхати

10-12-2018

Виставки та інші заходи, на які з'їжджаються компанії різних масштабів з усіх країн світу — це шанс для власників рітейлового бізнесу знайти партнерів, подивитися, як роблять інші, зібрати свіжі ідеї та фішки. Якщо ви прагнете розвиватися, гордо крокувати попереду конкурентів, тоді просто вести свою справу буде мало. Потрібно постійно вишукувати зустрічі, які принесуть вам щось корисне. У листопаді 2018 року ми відвідали цілих 2 заходи: RetailShow2018 в Польщі і Retail Days в Стамбулі. А тепер хочемо поділитися з вами своїми враженнями. І порадити один захід, на якому повинен бути кожен поважаючий себе рітейлер — EuroShop, всесвітня виставка роздрібної торгівлі в Німеччині, Дюссельдорф.

Выставка в Варшаве

Листопад розпочався з RetailShow (Варшава) …

Листопад видався насиченим: ми заряджалися ідеями та натхненням на виставках. 14-15 листопада у Варшаві відбулася досить значуща подія в сфері роздрібної торгівлі — RetailShow 2018. На захід з'їхалися 200+ компаній з усього світу. Вони приїхали, щоб показати свою роботу: торгове обладнання, касові апарати, ваги, системи безпеки та захисту, холодильники, елементи освітлення тощо. Подивитися на нові технології і цікаві ідеї прийшло кілька тисяч відвідувачів.

Щороку тут проводять не тільки виставку, а й конференцію Retail Congress, відкриті тренінги та семінари, нагородження кращих інноваційних продуктів і концепцій. У центрі виставкового залу красувався Perfect Store, або «Ідеальний продуктовий магазин» з новітніми технологіями, сучасними меблями та торговельним і технологічним устаткуванням. Цю композицію разом робили учасники виставки. В одному місці зібрали нові методики та прийоми, а також обладнання від різних виробників, щоб відвідувачі могли на око порівняти вироби.

Компанія Ustor поїхала на виставку як відвідувач. З собою ми взяли кілька фотографій із зразками нашого устаткування для Trunki, Columbia тощо. Вже зараз у нас є готові підряди для польського ринку, а потім укладаємо договори про співпрацю.

Ustor на RetailShow 2018

Ми вирушили на подію, щоб подивитися на нове обладнання і дізнатися про розроблені концепції, познайомитися із закордонним ринком. Крім виставки, ми ходили по торгівельних центрах та вулицях, розглядали представлені там бренди й обладнання.

… А закінчився на Retail Days (Стамбул)

Наступний захід, яке ми відвідали в листопаді — Retail Days Istanbul (Туреччина, Стамбул). 28-29 листопада на конференцію та виставку приїхали компанії з різних країн, щоб представити свої послуги та обладнання в сфері рітейлу. Подію проводили 18-й рік поспіль. У її засновника понад 35 років досвіду в ритейлі та власна консалтингова компанія.

Retail Days Istanbul — найбільш відвідуваний захід у регіоні, на якому за 2 дні можна поспілкуватися з більшістю турецьких рітейлерів, власників торговельних центрів і великих мереж. Це майданчик для обміну знаннями та інформацією, отримання досвіду та просто спілкування. Кожен тут дізнається щось нове для себе.

Выставка в Стамбуле

У списку учасників було 2 великих компанії з Туреччини: Kartes (своє виробництво, реалізують проекти «під ключ») і ÜÇGE (виробляють продукти за допомогою роботизованих технологій, входять в Топ-5 компаній з виробництва стелажів в Європі). З цими компаніями ми знайомі з EuroShop 2017, а на Retail Days Istanbul ще й отримали запрошення відвідати їх фабрики, подивитися на виробничий процес.

Стенд ÜÇGE

Які виставки рекомендує Ustor

Наша команда відвідує виставки різного масштабу. Одні дозволяють краще пізнати ринок, познайомитися з трендами рітейлу, інші — диктують правила роботи на кілька років вперед. Ми 1 раз в 3 роки їздимо до Німеччини на Euroshop. На цю виставку з'їжджаються фахівці з усього світу за такими напрямками: гуртова та роздрібна торгівля, громадське харчування, виробництво та збут споживчих товарів, торговельне та пакувальне обладнання. Також захід притягує архітекторів, дизайнерів інтер'єрів, маркетологів, власників виставкових центрів. Крім виставки, для відвідувачів влаштовують форуми та конгреси з виступом експертів з різних областей.

У 2017 році під EuroShop відвели площу 103 648 кв.м. За територією це трохи менше, ніж займає площа Свободи в Харкові. На цьому просторі вмістилися стенди 2000+ компаній з 60+ країн світу. А подивитися на обладнання та товари приїхало 100 000+ гостей.

На виставку привозять тільки best of the best продукти, а ідеї, якими тут заряджаються, потім транслюють на регіональних ринках. Навіть не дивлячись на цифри, можна сказати, що EuroShop, як Коко Шанель, тільки в світі рітейлу. Ця виставка диктує правила, за якими живуть і працюють всі рітейлери світу.

Кожен напрямок, який було представлено на виставці в 2017 році, транслював однаковий меседж: споживач більше не купує просто продукт, він платить за враження від його використання, за рівень сервісу тощо.

Про ідеї та тренди EuroShop 2017 ми вже писали раніше. Повторюватися не будемо, лише трохи нагадаємо:

  • споживчий досвід тепер панує і в B2B;
  • компанії «відвойовують» споживачів деталями, особливими налаштуваннями, які допомагають виділитися серед конкурентів;
  • власники бізнесу з'єднують оффлайн- і онлайн-рітейл;
  • дизайнери і рітейлери підбирають не лише прикраси для приміщення, а й конструкції, які збільшують продажі магазину. Акцент на ергономіці, екологічності, ненав'язливій рекламі. 

На яку виставку вирушаємо далі? Ще не вирішили, але ви дізнаєтеся про це першими. Слідкуйте за новинами в нашій групі на Facebook і в цьому блозі.

Читайте также

За останні три роки ритейл пережив грандіозні зміни. Спочатку пандемія COVID-19 змінила поведінку споживачів, які активно почали користуватись послугами онлайн-магазинів. Так, обсяг продажів Amazon за 2020 рік збільшився на 38% […]

20-12-2023

Тренди ритейлу 2024 — які тенденції пануватимуть у наступному році?

Магазини без продавців: мінус в плюс? Безпілотні автомобілі, доповнена реальність і штучний інтелект вже не терміни з наукової фантастики, це — реальність. З кожним днем нові технології все глибше проникають […]

25-02-2018

Магазини без продавців

Зовсім недавно Forrester провели дослідження, у ході якого опитали як рітейлерів, так і покупців. Основним завданням американської компанії було виявити очікування клієнтів і готовність компаній надавати аудиторії релевантний досвід взаємодії. […]

2-03-2020

Покупці хочуть зручності покупок online і offline… Але чи готові до цього рітейлери? [Дослідження Forrester]