2-03-2020
У січні 2020 у Лас-Вегасі була проведена велика виставка Consumer Electronics Show 2020 року, присвячена побутовій техніці і електроніці. Виробники показали технології і товари, які однозначно змінять споживчий досвід.
Основний фокус був на захисті даних і максимальній клієнтоорієнтованості. У цій статті ми поговоримо про ті рішення, які можуть вплинути на ринок рітейлу в найближчі роки.
Perso — це цікавий гаджет, призначений для догляду за обличчям. Творці стверджують, що він здатний вибирати доглядові засоби для користувача. Серед змінних, що обробляє Perso — стан шкіри, сезон, погода, час доби й інші.
![[CES-2020] Технологии для ритейла: от «умного» зеркала до робота-официанта](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/image8-1.png)
Виглядає Perso як портативний дозатор, оснащений трьома картриджами. Кожен з них заправляється своїм вмістом, і, в залежності від доданих обставин, користувачеві буде пропонуватися індивідуальна формула, яка допоможе досягти максимального ефекту прямо зараз. У «комплекті» з пристроєм іде додаток-помічник.
У картриджі можна буде завантажувати різні відтінки тонального крему, губної помади, типи кремів і інші косметичні засоби. Незабаром, пристрій зможе генерувати ідеальний відтінок тонального крему, помади і так далі. Причому перед тим, як пристрій «змішає» інгредієнти, ви зможете «приміряти» запропонований відтінок за допомогою програми з доповненою реальністю.
Ще одне цікаве рішення для ринку торгівлі — технологія, яка допоможе відслідковувати купівельний шлях в магазині. Доповнивши її FaceMe, крім траєкторії і кількості відвідувань, ви зможете відслідковувати стать, вік і навіть емоційний стан споживача. Це принципово новий етап офлайн-аналітики, який допоможе зробити рівень обслуговування набагато вище.
Lululab Lumine запропонували цікаве програмне забезпечення для поліпшення рівня обслуговування в торгівлі та beauty-індустрії. Наприклад, розумне дзеркало може аналізувати шкіру клієнта на наявність проблемних зон, розділяти їх на типи та рекомендувати відповідні доглядові засоби. Пристрій поєднаний зі спеціальним шоломом.
Цікавим рішенням на основі такої ж технології є і Aetrex Albert: цей сканер автоматично створює об'ємну модель стопи і допомагає підібрати ідеальні устілки.
Ще один співзвучний пристрій — дзеркало, яке допомагає приміряти декоративну косметику перед покупкою. Також HiMirror оснащене додатком для відстеження стану шкіри.
PantryOn — це не просто ПЗ, що визначає, які продукти є в вашому холодильнику, а й рішення, яке автоматично складає список, шукає його елементи в інтернеті і знаходить найвигідніші ціни серед торгових мереж вашого регіону. Якщо якихось продуктів немає, то PantryOn пропонує альтернативні варіанти.
![[CES-2020] Технологии для ритейла: от «умного» зеркала до робота-официанта](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/image4-1.png)
У перспективі таке рішення допоможе коригувати раціон харчування, виявляти його недоліки і шукати методи оптимізації, виходячи з діагнозу, фітнес-цілей, віку та інших заданих параметрів.
Roxo — робот-постачальник, який допоможе оптимізувати процес отримання товару. Замість того, щоб під'їжджати на автомобілі прямо до дверей або задіяти людські ресурси, інтернет-магазини зможуть економити. Клієнт буде отримувати свої посилки від робота.
Як це працює? Габаритний транспорт під'їжджає на відстань в декілька будинків або квартал від точки призначення, а Roxo доставляє посилку у двір (куди, наприклад, складно заїхати). Таким чином, компанія буде економити час і ресурси на «останній милі» доставки.
![[CES-2020] Технологии для ритейла: от «умного» зеркала до робота-официанта](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/image2-2.png)
PuduTech — китайська компанія, яка запропонувала простого і милого робота-офіціанта.
![[CES-2020] Технологии для ритейла: от «умного» зеркала до робота-официанта](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/image5.jpg)
BellaBot вміє тільки розвозити тарілки та мило нявкати, але для деяких торгових форматів цього більш ніж достатньо. На жаль, пристрій поки не вміє приймати замовлення — тільки доставляти.
![[CES-2020] Технологии для ритейла: от «умного» зеркала до робота-официанта](https://www.ustor.com.ua/wp-content/uploads/2020/03/image3.jpg)
Музика — сильний елемент психологічного впливу на споживача, і нарівні з візуальними тригерами, вона активно використовується в торгівлі та бізнесі. У цьому матеріалі ми спробуємо коротко розповісти про те, чому […]
2-03-2020
«Звучання» бренду або як музика впливає на споживачів
COVID-19 трансформував світовий ритейл та змінив купівельні звички. За останні 3 роки галузь адаптувалася до мінливої поведінки й очікувань споживачів. Зміни, пов’язані з пандемією, змусили ритейлерів переглянути роль фізичних магазинів […]
15-12-2023
Майбутнє ритейлу — 4 сценарії для роздрібних магазинів
Ритейлерам необхідно робити покупцям пропозиції, від яких неможливо відмовитись і які перетворять споживачів на постійних клієнтів. Але як випередити не лише конкурентів, а й зручний і швидкий онлайн-шопінг? Здивувати, вразити […]
11-12-2023
Враження продають: як дизайн магазину завойовує клієнтів
Заявку відправлено!
Наш фахівець зв'яжеться з Вами найближчим часом